PAB

SEKRETÆR TIL NYT DRIFTFÆLLESSKAB

PAB

Indrykket 

Sætter du en ære i at levere god service, at møde alle med et stort smil på læben og ikke mindst fungere som et uundværligt led i kæden, der sikrer et godt hjem for beboerne i vores afdelinger. Har du lyst til at gøre en forskel for beboere, bestyrelser og dine kollegaer til gavn for en bæredygtig udvikling i den almene boligsektor? Så læs med her.

Vi søger en all-round driftssekretær til vores nye driftsfællesskab i Brøndby Strand, som skal servicere vores beboere i 8 forskellige boligafdelinger. Som sekretær bliver du en del af driftskontorets samlede medarbejderteam, som består af en ejendomsleder og fem ejendomsfunktionærer. Stillingen er nyoprettet og sker i forbindelse med etablering af en ny driftsstruktur. Du får derfor mulighed for at præge udviklingen af den nye driftsorganisation.

OM JOBBET:

Du bliver en del af et team, der værdsætter gode ideer til optimering, og hvor du får indflydelse på dagligdagens rutiner. Servicering af beboere og bestyrelser er en kerneopgave, og du skal derfor være dygtig til at kommunikere med alle typer mennesker både skriftligt og mundtligt. Du vil få ansvaret for en effektiv opgavevaretagelse af de administrative opgaver i afdelingerne. Derudover rummer dine opgaver:

  • Betjening og behandling af personlige, skriftlige og telefoniske henvendelser fra beboere
  • Sekretærbistand til ejendomskontorerne i forbindelse med møder, herunder ansvar for mødeindkaldelser og referatskrivning
  • Servicering af afdelingsbestyrelserne
  • Ansvar for kontakt til og rekvirering af håndværkere til beboerserviceopgaver
  • Udarbejdelse af forskelligt informationsmateriale samt varslinger og korrespondance omkring overtrædelser af husorden og vedligeholdelsesreglement for den enkelte afdeling

DIN PROFIL:

Vores nye driftssekretær skal kunne trives godt i en meget alsidig rolle, hvor dagene ikke er ens. Der vil være fart over feltet, men opgaverne er sjove, hvis vi skal sige det selv. Du skal være en teamspiller og trives med mange forskellige – men også rutineprægede – opgaver. Du må gerne være både initiativrig og arbejde struktureret med administrative opgaver.

Derudover forventer vi, at du:

  • kan varetage administrative opgaver og har en god forståelse for it, let budget og regnskab
  • har relevant erfaring med kundeservice/beboerservice og eventuelt branchekendskab
  • er rutineret bruger af MS Office og gerne har kendskab til større it-systemer
  • har gode formulerings- og kommunikationsevner mundtligt og skriftligt – også på engelsk

VI TILBYDER:

  • Mulighed for at løse en bred vifte af opgaver og gøre en forskel i hverdagen for dine kollegaer og beboere i afdelingerne
  • Et dygtigt og velfungerende kollegateam, der samarbejder godt og er gode til at have det sjovt i hverdagen
  • Attraktive løn- og pensionsforhold jf. overenskomsten mellem BL og HK
  • En fuldtidsstilling på 37 timer om ugen.

Du må forvente, at der i begrænset omfang kan forekomme arbejde uden for normal arbejdstid – fx i forbindelse med bestyrelsesmøder eller lign.

ANSØGNING:

Søg stillingen via linket ’Søg jobbet online’ nedenfor. Der er ansøgningsfrist den 20. april 2021. Vi ønsker at ansætte hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat. Det er en forudsætning for ansættelse, at der kan indhentes en anmærkningsfri børneattest, og der skal desuden fremvises straffeattest.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ejendomsleder Lennart Hostrup. Det gør du ved at ringe til administrationens omstilling på tlf. 43 42 02 22 mellem kl. 10-14 og spørge efter Lennart Hostrup.

Du er også velkommen til at rekvirerer en job- og kompetenceprofil ved at skrive en mail til HR Partner Anette Gamrath på aga@fa09.dk.