Jakon A/S

Projektassistent

Jakon A/S

Indrykket 

Kan du lide at have indflydelse på din egen udvikling og have ansvar for egne opgaver? Så er du måske vores nye kollega, der skal assistere vores Bygge- og Projektledere under og efter udførelsen af byggeprojekter i entrepriseafdelingen.

Du vil komme til at arbejde i en moderne entreprenørvirksomhed hvor ambitionsniveauet er højt. Du får en bred vifte af opgaver, der primært kræver kontorarbejde, men til tider også gang på byggepladsen.

Varierede opgaver og stor kontaktflade

Du vil få ansvaret for at gennemse og videresende kvalitetssikrings- og as-built-dokumentation, sikre, at du modtager det materiale, du skal have samt udarbejde og vedligeholde al dokumentation omkring drift og vedligeholdelse.

Du skal sikre at materiale til projektafklaringer, projektnotater og tilsynsnotater modtages, registreres, udarbejdes og besvares i samarbejde med byggelederen. Endvidere skal du følge op på, at myndighedsgodkendelser foreligger, når der er brug for dem.

Du får også en udadvendt rolle, idet du blandt andet skal introducere entreprenører, egne håndværkere og tilsynsfolk til vores arkiveringsprocesser og elektronisk udveksling af dokumenter. Derfor arbejder du med IT programmet GetOrganized, Byggeweb Capture og strukturerer projektarkivet omkring det enkelte projekt, i tæt samarbejde med det faglige team for dokumentation. Ligeledes vil du være den, der har kontakt til entreprenørerne i udførelsesfasen for at sikre, at kvalitets- og sikkerhedsarbejdet udføres i henhold til kontrakten.

Projektlederen tager dig med til møder med fagtilsyn og entreprenører, hvorefter opgaven med referatskrivning vil ligge hos dig. Du vil være med i dele af afslutningsfasen, hvor du bistår både byggeleder, projektleder og projektchef med f.eks. at holde styr på mangelafhjælpning, indsamling af data og generel opfølgning.

Selvstændig og opsøgende

Du er uddannet konstruktør, teknisk assistent eller har lignende erfaring. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med at være en del af en projektgruppe i en supportfunktion. Vi forventer, at du er habil bruger af Office-pakken. Erfaring med GetOrganized og Byggeweb Capture og andre ”projektweb” systemer er en fordel, men ikke et krav.

Som person er du ansvarsbevidst, jordnær, opsøgende og selvstændig i din tilgang til arbejdet. Det falder dig desuden naturligt at arbejde struktureret med sans for detaljerne. Du trives i en dynamisk hverdag, hvor der er fart på. For at trives i jobbet på byggepladsen skal du være udadvendt, robust, have gode kommunikative evner, da der til tider kan være en kontant jargon. Du skal desuden have kørekort.

Vi tilbyder:

En fast stilling som Projektassistent i afdeling 3 med mulighed for fleksible arbejdstider. En stilling, der både er alsidig, interessant og udfordrende, hvor du vil indgå i et effektivt team, med gode kolleger i et uformelt miljø i en velfungerende og stabil organisation med en god virksomhedskultur.
Der tilbydes en attraktiv lønpakke og pensionsordning. inkl. sundhedsforsikring.

Ansøgning og kontakt

Såfremt ovenstående lyder som et job for dig, bedes du fremsende dit CV og ansøgning via nedenstående ”Quick Apply” knap.

Alle ansøgninger vil blive behandlet fortroligt og i henhold til GDPR. Vi interviewer løbende.

Ansøgningsfrist den 01.04.2021.

Tiltrædelse efter aftale.

Såfremt du har yderligere spørgsmål til stillingen kan du kontakte Afdelingschef Carsten Larsson på tlf. 4076 0207


Jakon A/S er et byggefirma med 300 medarbejdere, der omsætter for ca. 700 mio. kr. inden for tømrer-, snedker-, murer- og betonarbejde i fag- og storentrepriser, samt hoved- og totalentrepriser. Flere oplysninger på www.jakon.dk