Salgselev, SuperBrugsen Øster Bordingvej, Silkeborg

SuperBrugsen

Er du SuperBrugsens næste salgselev superstar?

Vil du have løn for at lære en masse om butik og salg og få venner for livet?

Nu har du mulighed for at blande praktisk arbejde med korte, fede skolehold i en 2-årig elevperiode.

Lær alt om at arbejde i butik

Som salgselev arbejder du fuldtid i SuperBrugsen Øster Bordingvej i Silkeborg. I butikken kommer du til at prøve det hele – lige fra at tale med kunder, når du sidder ved kassen, til at fylde varer op og til at arbejde på lageret.

Hurtigt bliver du en del af et super sammenhold, hvor vi sørger for, at du bliver godt klædt på til at hjælpe vores kunder og inden du har set dig om, har kunderne lært dig og dit gode humør at kende.

Knyt nye venskaber på udfordrende skoleophold

I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever. Vi sørger for det hele. Det er et godt break fra dit job i butikken.

Her begynder brikkerne at falde på plads – og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken. Der er også en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af butikker.

Er jeg mon jeres næste supersælger?

I SuperBrugsen møder du topprofessionelle, dygtige fagfolk, som står klar til at lære fra sig. Derfor er det vigtigt, at du er åben og har lyst til at lære om at vejlede vores kunder på den bedste måde.

En positiv indstilling, som smitter af på både kunder og kollegaer, er dit første skridt på vej mod at blive supersælger.

Desuden har du:

  • bestået HG2 eller HHX, gerne suppleret med et 5 ugers HGS-forløb. Du kan også have en EUX eller STX/HF/HTX, gerne suppleret med op til 10 ugers HGS
  • flair for at sælge og lysten til at blive en dygtig sælger

Har du, hvad der skal til?

For mere information er du velkommen til at ringe til Uddeler Christian A. Olsen på tlf. 8720 6770 eller Souschef Kristoffer Kossmann på tlf. 8720 6771.

Du sender din ansøgning via ”Søg job” senest den 18. september 2019.

Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde

 

At arbejde i COOP

I Coop er vi sammen om bedre mad. Vi tror på, at det gode måltid er en kilde til et godt liv og til fællesskab mellem mennesker.

Som ansat i Coop bliver du en del af en virksomhed med engagerede kolleger og medlemmer, der brænder for at ændre danske dagligvarehandel og udvikle den danske madkultur.

“ Det, der gør mig stolt af at være her, er, at vi er en virksomhed, der ikke går på kompromis med vores værdier for at tjene penge. “

Torsten Pedersen, uddeler

Medarbejderfordele

Coop tilbyder løn og ansættelsesvilkår, som er konkurrencedygtige i forhold til det øvrige arbejdsmarked, og derudover har vi en række medarbejdergoder.

Som Danmarks største detailvirksomhed tilbyder Coop en bred vifte af stillinger og alternative karriereveje. Med vores fem forskellige butikstyper er der rig mulighed for at finde lige præcis dén kultur og de arbejdsopgaver, som passer dig, dine ønsker, kompetencer og temperament.

Den store bredde og forskellighed mellem vores butikstyper er tydelig på mange måder: butikkernes indretning, udbuddet af varer, kunderelationerne osv. Det giver dig stor fleksibilitet til at forme det arbejdsliv, som passer dig bedst. Du kan f.eks. vælge at blive i samme kæde og udvikle dig inden for ét butikskoncept, eller du kan opbygge dine kompetencer ved at skifte stilling internt i Coop og gøre karriere på tværs af vores fem butikstyper.

I Coop er vi ca. 38.000 kolleger, 1100 butikker og op til 300 varehuse. Derfor er mulighederne mange og en karriere i Coop kan udvikle sig på utallige måder. På hovedkontoret handler hverdagen om at skabe de bedste forudsætninger for at vores butikker lykkes. Det er uanset om du arbejder med f.eks. IT, Økonomi, Ansvarlighed, Kategori, Logistik, Salg og Marketing, HR eller er ansat på et af kædekontorerne.

Der er mange forskellige faglige profiler på hovedkontoret – alt fra kontor- og butiksuddannede til akademikere. Vi arbejder målrettet med at udvikle vores kolleger via læring. Dette sker bl.a. gennem nye opgaver og mere ansvar, projektarbejde på tværs, forskellige uddannelsesforløb og ikke mindst ved job- og funktionsskifte internt i Coop.

Vi udvikler fremtidens ledere og sørger for, at Coop forbliver en ualmindelig virksomhed at være ansat i.

“ Som chef har jeg gjort mit arbejde, når mine kolleger og kunder går herfra og smiler mere, end da de gik ind. “

Torsten Pedersen, uddeler