NS System A/S

Er du vores nye kollega i kundeservice?

NS System A/S, Frederikshavn

Vi søger en engageret og selvstændig kundeservicemedarbejder, der brænder for at yde en fantastisk kundeservice – og er en teamplayer, der er klar til at gå et ekstra skridt for kunderne og kollegaerne.

Din baggrund

Du er uddannet inden for salg og har erfaring fra en lignende stilling. Du er udadvendt og trives i en hverdag præget af forandringer, hvor der er plads til egne og andres meninger, og hvor du aktivt bidrager. Du har et veludviklet servicegen, har let til smil og trives godt i mødet med kunden både på telefon og mail. Du formår hurtigt at tilegne dig teknisk viden og videreformidle den til kunden på en let og forståelig måde. Samtidig er du en stærk kommunikatør både i skrift og tale.

Engageret og serviceminded

Som kundeservicemedarbejder indgår du som en del af kundeserviceteamet og vil varetage opgaver på lige fod med resten af teamet. Din dag vil bestå af at servicere og vejlede vores forhandlere primært på det danske marked. Samtidig kan du sikre en god struktur i din arbejdsdag, hvor dine primære opgaver vil være:

  • Ordremodtagelse og indtastningsarbejde i Navision
  • Salgsopfølgning
  • Telefonisk support
  • Rådgivning og vejledning om produkter og løsninger
  • Reklamationsbehandling

Selvstændig og entusiastisk

Det er et krav, at du kan tale og skrive dansk, og kan du flere nordiske sprog, vil det være en fordel. Du opleves som selvstændig og brænder for at levere en god indsats med fokus på forhandleren og dennes behov. Det er et must, at du kan lide at trives i en hektisk hverdag med mange afbrydelser og deadlines. Du har et veludviklet servicegen og formår at fastholde og udvikle kunderelationer på en entusiastisk og seriøs måde. Du er meget stærk til ERP-systemer – gerne med kendskab til Navision – trives med at arbejde med forholdsvis korte tidshorisonter og formår at have mange bolde i luften ad gangen uden at miste overblikket.

Vil du være med til at udvikle NS Systems position?

Vi tilbyder:

  • Spændende udfordringer i en virksomhed i vækst med et godt navn i branchen og en sund økonomi.
  • Muligheden for at spille en central rolle i NS Systems fremtidige succes.
  • En plads i et engageret team, hvor servicegenet er veludviklet, hvor der er plads til egne meninger og respekt for andres – og hvor der er kort vej til et smil og en kvik bemærkning.
  • Ansættelse i en virksomhed, som er kendetegnet af en flad organisation, en uformel omgangstone og med et godt socialt miljø.
  • Du refererer til kundeservicechefen og bliver en del af et erfarent team, bestående af 6 interne kundeservicemedarbejdere samt 6 eksterne sælgere.

Ansøgning og spørgsmål

Vi indkalder løbende til samtaler. Kontakt kundeservicechef Marianne Bøgh på 2529 9825 for yderligere oplysninger om stillingen eller besøg www.nssystem.com.

Vi modtager kun ansøgninger online. Åbn linket "Søg jobbet online”, udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning, CV og evt. bilag.

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt.
Tiltrædelse: 7. januar 2019.
Arbejdssted: Knivholtvej 21, 9900 Frederikshavn.


NS System A/S har siden etableringen i 1965 udviklet produktporteføljen til at omfatte såvel transfers, broderi som profilbeklædning og –tilbehør. Det er blandt andet derfor, at Danmarks førende kæder inden for sports-, profil- og arbejdstøjsbranchen har valgt virksomheden som samarbejdspartner. NS System er i dag en veldrevet virksomhed beliggende i Frederikshavn og beskæftiger mere end 65 engagerede og dygtige medarbejdere, der har oparbejdet en stor faglig viden.

Cookies på Jobindex

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra Jobindex og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.