Den butik ejer vi.
Og den kan nu blive din arbejdsplads, hvor du vejleder kunder i hudpleje eller parfume.
Her garanterer vi, at du:
Jeg var en mere stille type, da jeg selv startede med at sidde i kassen her for 17 år siden. Men min leder så, hvad jeg kunne blive til og løftede mig videre. Nu har jeg været Beauty Consultant i 10 år og kunne ikke forestille mig noget bedre
Du kan betjene kunder fra alle verdens hjørner. Dermed er hver ny salgssituation din mulighed for at lære et nyt menneske at kende. Så når vi siger ”connection”, taler vi ikke bare om flyafgange.
Hvis kunden har tid, tager vi os altid tid til at høre om deres rejse. Jeg har folk, som står og venter på at blive ekspederet af lige præcis mig. Og den nære kontakt betyder rigtig meget for mig
1
Du fylder varer op og sørger for, at butikken er indbydende og står pænt
2
Du betjener kunder og skaber mersalg
3
Du er målrettet og fokuseret på at overgå teamets og dine egne salgsmål – og får bonus når I lykkes
4
Med tiden bliver du ansvarlig for dit eget brand inden for hudpleje eller parfume – indtil da arbejder du med alle vores forskellige produkter
Du får nemlig vagter på omkring 8 timer i tidsrummet 4.15-22 og med arbejde hver 2. weekend, hvor du så får 2 sammenhængende fridage i hverdagene.
Vagtplanen kender du 16 uger i forvejen, og der er gode muligheder for at bytte vagter internt med dine hjælpsomme kollegaer.
Vi er meget forskellige, både hvad angår alder, nationalitet og religion – og der er lige stor respekt for det hele. Og uanset hvem du er, skal vi nok tage godt imod dig. For det er vi rigtig gode til
Du får jævnligt produkttræning af repræsentanterne fra vores forskellige brands. Så selvom din opgave er den samme, får du hele tiden ny produktviden, du kan prøve af over for kunderne.
Man står ikke stille her, for der er altid noget nyt at lære. Og hvis du fx starter i skin care og får lyst til at prøve kræfter med parfume, er der gode muligheder for at skifte
… for nogle gange om året tager du med dine kolleger til seminar i udlandet. Her mødes I med Heinemann-kolleger fra andre dele af Europa og udveksler idéer til, hvordan man bedst booster både salget og stemningen i det daglige.
Selvom vi arbejder for forskellige brands, tænker vi som én butik. Så vi er proaktive, når vi støtter op om hinanden i hverdagen – både med produktviden, salgsteknikker og hjælp til de praktiske opgaver. Samtidig vil du opleve, at dine kolleger er (næsten) lige så forskellige som vores passagerer.
Vi er meget forskellige, både hvad angår alder, nationalitet og religion – og der er lige stor respekt for det hele. Og uanset hvem du er, skal vi nok tage godt imod dig. For det er vi rigtig gode til
Så send din ansøgning via knappen nedenfor.
Hvis du har spørgsmål til jobbet, kan du kontakte People & Culture på peopleandculture@heinemann-retail.dk
Vi ser frem til at give dit arbejdsliv luft under vingerne!