Vil du arbejde med kundeservice et sted, der ikke bare er en svingdør – men hvor vi giver plads til, at du udvikler dig, og lytter til dine idéer? Og vil du samtidig ride med på bølgen af god stemning blandt kolleger, der går op i, at du lykkes?
Alle her får et kick ud af at hjælpe både kunderne og hinanden, og det skaber et virkeligt fedt fællesskab. Og du bliver en del af det fra dag 1
– Kundeservicemedarbejder Tobias
Fastspeed vokser med samme hastighed som vores lynhurtige bredbåndsløsninger. Det gør vi kun, fordi vi hele tiden knokler for at ligge i front, hvad angår kundetilfredshed. Og det er her, du kommer ind i billedet.
Vores måde at arbejde på er grunden til, at jeg har holdt så længe i branchen. For vi går bare til hinanden, hvis vi vil have noget ændret, uden at sidde fast i tunge processer
- Klagekoordinator Emma, tidligere kundeservicemedarbejder
Vi er 50 kolleger i Kundecenteret, der glæder os til at møde dig. De fleste er i starten af karrieren, men vi har også kolleger med børnebørn. På hele kontoret er vi 60 kolleger med 10+ forskellige nationaliteter. Så uanset din egen baggrund, og hvor du er i livet, har vi helt sikkert også plads til dig.
Vi sidder alle i samme storrumskontor. Så her er kundeserviceafdelingen ikke bare smidt ud til et tilfældigt callcenter. Det er hjertet af vores forretning – og ofte vinderne ved bordtennisbordet.
Du opdager hurtigt, at vi er glade for at se hinanden, også efter telefonerne er slukkede – og gerne på tværs af teams. Det gælder både online, hvor vi spiller computer sammen, eller når vi mødes til byture, og hvad vi nu ellers finder på.
– Kundeservicemedarbejder Tobias
Som ledelse er vi en succes, når du mærker, at du vokser. Sammen sørger I for, at du udvikler dig inden for det, du i forvejen er bedst til. Også hvis det betyder, at du på et tidspunkt skifter team. Faktisk har over halvdelen af kollegerne i de andre teams engang siddet i kundeservice.
På 2 år har jeg både fået lov at være i vores teams for telefonisk og skriftlig kundeservice og i vores opsigelsesafdeling – og nu er der oprettet en helt ny stilling som klagekoordinator til mig. Mine udviklingsønsker er konstant blevet hørt
– Klagekoordinator Emma, tidligere kundeservicemedarbejder
… eller også har du erfaring med kundeservice. Det vigtige er, at du er typen, der selv tager fat i din leder og hører, om vi kan gøre noget mere for kunden, hvis en sag har været særligt bøvlet. Du får nemlig energi af, at smilet i kundens stemme bliver lige så stort som dit eget.