København Ø og mulighed for hjemmearbejde

Økonomimedarbejder med flair for ERP og automatisering til København

Icon, arrow down

Er du passioneret omkring regnskab, digitalisering og automatisering? Trives du med at optimere processer og arbejde i moderne ERP-systemer? Så er du måske vores nye økonomimedarbejder.

Lige nu er vi på udkig efter en erfaren medarbejder til vores kontor i København.

Vi søger en erfaren og nysgerrig økonomimedarbejder til vores interne økonomiteam. Du får en central rolle i vores digitale rejse, hvor vi løbende optimerer og automatiserer vores bogholderi- og regnskabsprocesser. Vi arbejder målrettet med at udnytte mulighederne i ERP-systemer og automatisering.

Som person har du et positivt sind, du er god til at holde mange bolde i luften på en gang, og du forstår også at gribe dem alle. Du er forandringsparat og du kan holde hovedet koldt. Samtidig er du en dygtig kommunikator, du nyder at snakke med kunder og kolleger primært på dansk, men også på engelsk. I alt hvad du gør, er du ansvarsfuld, målrettet og ambitiøs. Du besidder et godt humør, er social og nærværende både i forhold til kunder og kollegaer.

Kan du genkende dig selv i beskrivelsen, så er du måske den økonomimedarbejder, vi søger til vores interne bogholderi. Vi er et team på fem kollegaer.

Dine arbejdsopgaver kommer blandt andet til at omfatte:

  • Daglig bogføring og afstemning
  • Fakturering og håndtering af udbetalinger
  • Kreditorstyring
  • Deltagelse i optimering og automatisering af regnskabsprocesser
  • Bidrag til digitalisering og implementering af nye værktøjer
  • Forefaldende regnskabsopgaver og tæt samarbejde med kolleger

Du vil komme med på vores digitale rejse inden for bogføring. Nogle dage vil blive lange og travle, mens andre dage bliver mere rolige, din arbejdsuge kan på den måde være fleksibel.

Din profil

  • Solid erfaring med bogholderi og regnskab – gerne fra en større virksomhed eller revisions-/konsulenthus
  • Stærk interesse for ERP-systemer og digitalisering (erfaring med Uniconta er en fordel)
  • Erfaring med automatisering af regnskabsprocesser er et krav
  • Erfaring/kendskab til Uniconta og Excel
  • Erfaring med betalinger i bank
  • God til at holde overblik og arbejde struktureret – også når der er travlt
  • Forandringsparat, nysgerrig og motiveret for at lære nyt
  • Gode kommunikationsevner på dansk og engelsk

Vi tilbyder dig:

  • Fokus på work-/life balance
  • Mulighed for hjemmearbejde
  • Fleksible arbejdstider
  • 5 feriefridage
  • Sundhedsforsikring
  • Mange sociale arrangementer
  • Fokus på sundhed, herunder sund mad, motion og bevægelse

Placering: Lautrupsgade 11, København Ø

Arbejdstid: fuldtid

Spørgsmål og ansøgning

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Regnskabschef Susanne Madsen på telefon 35 27 52 22. Din ansøgning sendes elektronisk via ansøgningsknappen. Husk at vedhæfte ansøgning, CV og eventuelle referencer.

Send din ansøgning hurtigst muligt. Vi kigger løbende på modtagne ansøgninger. Og vi forbeholder os retten til at tage annoncen ned, når vi har fået de ansøgninger, som vi har brug for.

Vi glæder os til at høre fra dig.

  • Del
  • Virksomhedsprofil
  • Følger

  • Ansøgningsfrist:

    Oprettelsesdato:

    Ansættelsestype:
    Fastansættelse

    Hjemmearbejde:
    Muligt

    Ugentlig arbejdstid:
    Fuldtid

    47

    evalueringer på Jobindex

    5 of 5 stars
    To kvindelige kolleger går rundt ude i naturen og snakker sammen

    Grant Thornton som arbejdsplads

    Vores medarbejdere er den vigtigste ressource. Et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Vores omgangstone er uformel og direkte. Det er vigtigt, at der er en god stemning på arbejdspladsen, da dette betyder engagerede medarbejdere og glade kunder - det vil sige en attraktiv arbejdsplads, som vi alle kan være stolte af, og hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse.

    ”Vores kultur er uformel – vi er nærmest lidt som en familie”

    Om os

    Hos Grant Thornton er vi ikke helt som de andre i revisionsbranchen. Vores kerneværdi er at være ’tæt på’ – tæt på vores kunder og deres hverdag, for det er dem, der former Danmark. For hos os er revision og rådgivning to sider af samme sag. Vi hjælper virksomheder med at frigøre deres potentiale for vækst, ved at give meningsfuld, fremadrettet rådgivning inden for revision, regnskab og skat.

    Vi er over 600 kompetente og engagerede medarbejdere, hvilket er en ideel størrelse. Store nok til at vi kan løse alle nationale og internationale opgaver - men ikke større end at vores kunder er sikret personlig rådgivning og faste medarbejdere.

    Danmarks kort med markering af kontorer

    Vores kontorer

    Aalborg Aarhus Grenaa Hadsten
    Hadsund Randers København Hillerød
    Roskilde Syd

    Skriv tydeligt i din ansøgning, hvilken by og hvilket kontor, du ansøger til.