Er du passioneret omkring regnskab, digitalisering og automatisering? Trives du med at optimere processer og arbejde i moderne ERP-systemer? Så er du måske vores nye økonomimedarbejder.
Lige nu er vi på udkig efter en erfaren medarbejder til vores kontor i København.
Vi søger en erfaren og nysgerrig økonomimedarbejder til vores interne økonomiteam. Du får en central rolle i vores digitale rejse, hvor vi løbende optimerer og automatiserer vores bogholderi- og regnskabsprocesser. Vi arbejder målrettet med at udnytte mulighederne i ERP-systemer og automatisering.
Som person har du et positivt sind, du er god til at holde mange bolde i luften på en gang, og du forstår også at gribe dem alle. Du er forandringsparat og du kan holde hovedet koldt. Samtidig er du en dygtig kommunikator, du nyder at snakke med kunder og kolleger primært på dansk, men også på engelsk. I alt hvad du gør, er du ansvarsfuld, målrettet og ambitiøs. Du besidder et godt humør, er social og nærværende både i forhold til kunder og kollegaer.
Kan du genkende dig selv i beskrivelsen, så er du måske den økonomimedarbejder, vi søger til vores interne bogholderi. Vi er et team på fem kollegaer.
Du vil komme med på vores digitale rejse inden for bogføring. Nogle dage vil blive lange og travle, mens andre dage bliver mere rolige, din arbejdsuge kan på den måde være fleksibel.
Placering: Lautrupsgade 11, København Ø
Arbejdstid: fuldtid
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Regnskabschef Susanne Madsen på telefon 35 27 52 22. Din ansøgning sendes elektronisk via ansøgningsknappen. Husk at vedhæfte ansøgning, CV og eventuelle referencer.
Send din ansøgning hurtigst muligt. Vi kigger løbende på modtagne ansøgninger. Og vi forbeholder os retten til at tage annoncen ned, når vi har fået de ansøgninger, som vi har brug for.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Ansøgningsfrist:
Oprettelsesdato:
Ansættelsestype:
Fastansættelse
Hjemmearbejde:
Muligt
Ugentlig arbejdstid:
Fuldtid
Vores medarbejdere er den vigtigste ressource. Et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Vores omgangstone er uformel og direkte. Det er vigtigt, at der er en god stemning på arbejdspladsen, da dette betyder engagerede medarbejdere og glade kunder - det vil sige en attraktiv arbejdsplads, som vi alle kan være stolte af, og hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse.
”Vores kultur er uformel – vi er nærmest lidt som en familie”
Hos Grant Thornton er vi ikke helt som de andre i revisionsbranchen. Vores kerneværdi er at være ’tæt på’ – tæt på vores kunder og deres hverdag, for det er dem, der former Danmark. For hos os er revision og rådgivning to sider af samme sag. Vi hjælper virksomheder med at frigøre deres potentiale for vækst, ved at give meningsfuld, fremadrettet rådgivning inden for revision, regnskab og skat.
Vi er over 600 kompetente og engagerede medarbejdere, hvilket er en ideel størrelse. Store nok til at vi kan løse alle nationale og internationale opgaver - men ikke større end at vores kunder er sikret personlig rådgivning og faste medarbejdere.
| Aalborg | Aarhus | Grenaa | Hadsten |
| Hadsund | Randers | København | Hillerød |
| Roskilde Syd |
Skriv tydeligt i din ansøgning, hvilken by og hvilket kontor, du ansøger til.