København Ø og mulighed for hjemmearbejde

Event & Project Manager til Grant Thornton

Icon, arrow down

Brænder du for at stå i front for events, der skaber relationer, synlighed og forretning? Så læs med her.

Events er en af Grant Thorntons stærkeste kanaler til at skabe synlighed, styrke relationer og åbne dørene til nye kunder. Derfor søger vi en Event & Project Manager, der både kan tænke strategisk og eksekvere sikkert – og som forstår, hvordan events indgår i kunderejsen og understøtter vores forretning.

Hverdagen hos os

Du bliver en del af et team på syv, der arbejder med alt fra strategi og branding til kampagner, PR, content, intern kommunikation og events. Vi spiller hinanden gode, sparrer tæt – og sætter en ære i at levere kommunikation, der rykker. Også når tempoet er højt.

Vores daglige base er på vores hovedkontor i Nordhavnen – med enkelte rejser til vores øvrige kontorer rundt om i landet.

Dine ansvarsområder

Som Event & Project Manager får du ansvaret for at planlægge og eksekvere events, der skaber synlighed om Grant Thornton og vores forretningsområder – i tæt samarbejde med både partnere, fageksperter og kollegerne i kommunikationsteamet.

Du sikrer, at alle eventaktiviteter lever op til Grant Thorntons brand- og tone-of-voice, ligesom du:

  • Projektleder, planlægger og eksekverer events, der understøtter vores kommunikationsstrategi – fra konferencer, corporate events og faglige Thought Leadership-arrangementer til netværksevents og webinarer
  • Deltager i koordineringen af GT’s tilstedeværelse på messer, brancheevents og konferencer i samarbejde med relevante partnere og afdelinger
  • Supporterer personaleforeningen på større interne events som DHL, sommerfest og julefrokost
  • Bringer dine kolleger i kommunikationsafdelingen i spil, så al kommunikation før, under og efter eventet hænger sammen – inklusiv kommunikationsflow og konverteringspunkter i kunderejsen
  • Effektivt og struktureret koordinerer med øvrige interne og eksterne leverandører med henblik på at sikre helstøbte og professionelle eventoplevelser for eksisterende og potentielle kunder, netværk og samarbejdspartnere.

Derudover har du projektansvar for promo-materialer og merchandise – samt koordinering med webshop(s) og øvrige producenter af materialer.

Vi forestiller os at du

  • Har en kommunikations- eller marketingfaglig baggrund
  • Har minimum 3-5 års dokumenteret erfaring med vidensbaserede events (et krav) – gerne fra et rådgivningshus, partnerejet virksomhed, brancheorganisation eller bureau
  • Arbejder detaljeorienteret og struktureret med et godt overblik og fornemmelse for fremdrift – også når mange tråde skal samles
  • Trives i en organisation med mange projekter, snitflader og ambitioner
  • Taler og skriver flydende dansk og kan begå dig på engelsk i skrift og tale

Som person er du smilende, udadvendt og en naturlig holdspiller. Du motiveres både af den forretningsstrategiske eventplanlægning og af den praktiske projektledelse, der får det hele til at spille.

Vi tilbyder:

  • Fokus på work-/life balance
  • Mulighed for hjemmearbejde
  • Fleksible arbejdstider
  • 5 feriefridage
  • Mange sociale arrangementer
  • Fokus på sundhed, herunder kost, motion og bevægelse

Desuden får du:

  • En fuldtidsstilling hvor du får mulighed for at præge udviklingen og sætte dine faglige og personlige færdigheder i spil
  • Et uformelt og inspirerende miljø med højt fagligt niveau – hvor vi løfter i fællesskab
  • En hverdag i lyse og inspirerende omgivelser ved vandkanten i Københavns Nordhavn – få minutter fra metroen
  • Gode og fleksible medarbejderforhold med mange sociale tilbud.

Arbejdstid: Fuldtid

Arbejdssted: Lautrupsgade 11, 2100 København Ø

Startdato: 1. februar 2026 eller hurtigst muligt derefter

Spørgsmål og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikations- og marketingchef Marie Honoré på telefon 2324 6966. Du kan læse mere om hverdagen hos Grant Thornton her: Karriere | Grant Thornton

Send din motiverede ansøgning og CV hurtigst muligt via ”ansøg”-knappen. Vi behandler ansøgninger løbende og lukker opslaget, så snart vi har fundet den rette kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig!

  • Del
  • Virksomhedsprofil
  • Følger

  • Ansøgningsfrist:

    Oprettelsesdato:

    Ansættelsestype:
    Fastansættelse

    Hjemmearbejde:
    Muligt

    Ugentlig arbejdstid:
    Fuldtid

    47

    evalueringer på Jobindex

    5 af 5 stjerner
    To kvindelige kolleger går rundt ude i naturen og snakker sammen

    Grant Thornton som arbejdsplads

    Vores medarbejdere er den vigtigste ressource. Et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Vores omgangstone er uformel og direkte. Det er vigtigt, at der er en god stemning på arbejdspladsen, da dette betyder engagerede medarbejdere og glade kunder - det vil sige en attraktiv arbejdsplads, som vi alle kan være stolte af, og hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse.

    ”Vores kultur er uformel – vi er nærmest lidt som en familie”

    Om os

    Hos Grant Thornton er vi ikke helt som de andre i revisionsbranchen. Vores kerneværdi er at være ’tæt på’ – tæt på vores kunder og deres hverdag, for det er dem, der former Danmark. For hos os er revision og rådgivning to sider af samme sag. Vi hjælper virksomheder med at frigøre deres potentiale for vækst, ved at give meningsfuld, fremadrettet rådgivning inden for revision, regnskab og skat.

    Vi er over 600 kompetente og engagerede medarbejdere, hvilket er en ideel størrelse. Store nok til at vi kan løse alle nationale og internationale opgaver - men ikke større end at vores kunder er sikret personlig rådgivning og faste medarbejdere.

    Danmarks kort med markering af kontorer

    Vores kontorer

    Aalborg Aarhus Grenaa Hadsten
    Hadsund Randers København Hillerød
    Roskilde Syd

    Skriv tydeligt i din ansøgning, hvilken by og hvilket kontor, du ansøger til.