Er du en ninja i administration, trives du med rutineopgaver, og møder du alle med et smil?
Dit mellemnavn er ”overblik”, og som person er du imødekommende og udadvendt. I alt hvad du gør, er du selvstændig og struktureret og detaljeorienteret, du holder af at holde styr på kalenderen og ikke mindst at udføre administrative- og rutineprægede opgaver. Men samtidig er du altid klar til at gribe nye opgaver. Du vil gerne gøre en forskel for dine kolleger og hjælpe dem hurtigt videre.
Kan du genkende dig selv i beskrivelsen, så er det måske dig, vi søger, som administrativ assistent (barselsvikar) til vores revisionsafdeling 33. I afdeling 33 er vi 10-15 kollegaer, vi er en afdeling, hvor der er plads til grin, samarbejde og støtte. Vi er et af et af Danmarks største revisionshuse, hvor din indsats gør en forskel.
Du får en stor og varieret opgave-palette med fokus på faste, ugentlige administrative opgaver. Du får primært ansvar for kundeoprettelser, fakturering, udarbejdelse af rapporter og booking af møder. Dine primære opgaver vil desuden være, at:
Vi lægger større vægt på, hvad du kan end din uddannelsesmæssige baggrund. Du er måske kontoruddannet inden for administration, sekretær, revision, sagsbehandling, det offentlige eller har erfaring med at koordinere opgaver eller projekter fra en virksomhed. Det kan også være, at du er ufaglært, men har flere års erfaring fra en lignende stilling.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Statsautoriseret revisor, Senior Manager Sebastian Frøkjær-Lorendsen på 4820 1572.
Du søger jobbet ved at klikke på ”ansøg nu”-knappen. Husk at vedhæfte:
Vi screener løbende indkomne ansøgninger og som noget helt nyt vil vi afholde første runde af samtaler som en videopræsentation. Det vil sige, at vi henvender os til de ansøgere, som vi ønsker at se til 1. samtale og beder om at få tilsendt en video på højst 5 minutter. Vi giver naturligvis yderligere instruktioner hertil, når vi henvender os. OBS: en videopræsentation vil være et krav for at komme videre til 2. samtale.
De kandidater, som vi efter ”1. samtale – videopræsentation” ønsker at kalde til 2. samtale vil blive inviteret ind til en face-to-face samtale på vores kontor i Lautrupsgade 45, 2100 KBH Ø.
Vi kalder løbende til 1. og 2. samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt, Vi forbeholder os derfor retten til at tage opslaget ned, når den rette kandidat er fundet.
Vi læser ansøgninger og kalder ind til samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt. Vi forbeholder os retten til at tage jobopslaget ned, når vi har fundet den rette kandidat.
Arbejdstid: Fuldtid
Arbejdssted: Lautrupsgade 11, 2100 København Ø
Startdato: Fra januar 2026 til januar 2027 – gerne før (jf. barselsvikariatet)
Hjemmearbejde: Der er mulighed for hjemmearbejde efter aftale
Vi glæder os til at høre fra dig!
Ansøgningsfrist:
Oprettelsesdato:
Ansættelsestype:
Tidsbegrænset
Hjemmearbejde:
Muligt
Ugentlig arbejdstid:
Fuldtid
Vores medarbejdere er den vigtigste ressource. Et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Vores omgangstone er uformel og direkte. Det er vigtigt, at der er en god stemning på arbejdspladsen, da dette betyder engagerede medarbejdere og glade kunder - det vil sige en attraktiv arbejdsplads, som vi alle kan være stolte af, og hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse.
”Vores kultur er uformel – vi er nærmest lidt som en familie”
Hos Grant Thornton er vi ikke helt som de andre i revisionsbranchen. Vores kerneværdi er at være ’tæt på’ – tæt på vores kunder og deres hverdag, for det er dem, der former Danmark. For hos os er revision og rådgivning to sider af samme sag. Vi hjælper virksomheder med at frigøre deres potentiale for vækst, ved at give meningsfuld, fremadrettet rådgivning inden for revision, regnskab og skat.
Vi er over 600 kompetente og engagerede medarbejdere, hvilket er en ideel størrelse. Store nok til at vi kan løse alle nationale og internationale opgaver - men ikke større end at vores kunder er sikret personlig rådgivning og faste medarbejdere.
| Aalborg | Aarhus | Grenaa | Hadsten |
| Hadsund | Randers | København | Hillerød |
| Roskilde Syd |
Skriv tydeligt i din ansøgning, hvilken by og hvilket kontor, du ansøger til.