hero image with three people hero image with three people

location icon

Speditør til luftfragt eksport, Vejle

Speditør til luftfragt eksport – En flyvende karriere hos GEODIS!

Er du klar til at tage næste skridt og få luft under vingerne? Vi leder efter dig, der vil være med til at forme fremtidens luftfragt sammen med os!

Hos GEODIS i Vejle søger vi en engageret speditør til vores eksport-luftfragtsteam. Her bliver du en del af et fagligt og socialt fællesskab med 8 kollegaer, hvor vi sammen skaber en positiv kultur og løfter hinanden.

Vi arbejder med CargoWise og håndterer opgaver for både store og små kunder – bl.a. General cargo luftfragt eksport, cross trade luftfragt og farligt gods. Din opgave bliver bl.a. at håndtere sendinger, samt rådgive og støtte vores kunder i hverdagen, så vi sammen finder de bedste løsninger for dem i en travl hverdag. Samtidig får du mulighed for at påvirke afdelingen og bidrage til et godt arbejdsmiljø.

Hvorfor vælge os?

Hos os handler det ikke kun om at sende varer fra A til B – det handler om relationer, personlig udvikling og at gøre en forskel for vores kunder. Vi tror på, at arbejdsglæde og resultater går hånd i hånd. Derfor har vi fokus på fællesskab, fleksibilitet og plads til at du kan vokse – både som fagperson og som menneske.

Dine muligheder hos os:

  • Skab stærke relationer og bliv kundernes foretrukne samarbejdspartner
  • Få ansvar for egne eksport- og crosstrade luftfragt-forsendelser
  • Tag ejerskab for alt fra trafikhåndtering til administration og økonomisk performance
  • Vær med til at udvikle afdelingen og sætte kursen fremad

Vi søger dig, der:

  • Er uddannet speditør med erfaring i luftfragt/spedition (eksport er et plus)
  • Er nysgerrig, engageret og klar til at lære nyt
  • Har gode speditør skills og har lyst til at lære
  • Kommunikerer flydende på dansk og engelsk

Hos GEODIS handler det ikke kun om at få varerne frem – det handler om at gøre en forskel for både kunder og kollegaer. Her får du mulighed for at tage ansvar, udvikle dig og sætte dit præg på en global virksomhed, der altid tænker nyt og giver dig adgang til de værktøjer og ressourcer, du har brug for. Vi har et stærkt fællesskab og prioriterer medarbejder-engagement, så du kan vokse – uanset om du er i starten af din karriere eller søger nye udfordringer.

Morten, National Airfreight Pricing and Procurement Manager

GEODIS som organisation

Hos GEODIS bliver du en del af en innovativ og engageret organisation med stærk teamspirit. Vi har en alsidig hverdag, hvor vi hele tiden arbejder på at forbedre kundeoplevelsen og bidrage til vores kunders vækst. Som en datadrevet organisation stræber vi altid efter at være blandt de bedste i branchen. Vi prioriterer medarbejdertrivsel højt og måler løbende på tilfredsheden for at sikre et godt arbejdsmiljø. I Danmark er vi certificeret med både ISO, GEEIS og Investors in People, hvilket understreger vores fokus på kvalitet, diversitet og udvikling. Hos os får du en inspirerende arbejdsplads med masser af muligheder for personlig udvikling og karriere – både i Danmark og internationalt.

Gode personalegoder

  • Pension og Sundhedsforsikring
  • Frokostordning, frugt og torsdagskage
  • Bruttolønsordning
  • GEO-dag samt andre kulturelle, sociale og sjove aktiviteter

Løn: Efter kvalifikationer
Arbejdstid: Fuldtid
Arbejdssted: Logistikvej 4, 7100 Vejle
Opstart: Hurtigst muligt
Tiltrædelse: Vi afholder løbende samtaler.

Kontaktperson:

Morten Heissel
Tlf.: +45 3699 8789
Du kan kontakte Morten Heissel fra mandag til fredag kl. 12:30-14:00.


Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

GEODIS er en international og nytænkende transport- og logistikvirksomhed, som er ejet af SNCF Group. Vi er en del af et globalt netværk, der spænder over 170+ lande og 53.000+ medarbejdere, hvilket er med til at rangere GEODIS som den 6. største spiller i verden.

I Danmark har vi kontorer i Kastrup og Vejle, hvor 125 dedikerede kolleger ser frem til at byde dig velkommen til en organisation, der prioriterer bæredygtighed og medarbejdertrivsel. Vi stræber efter at skabe de bedste arbejdsforhold gennem vores tilgængelighedspolitik, frokostordning, sundhedsforsikring og mulighed for hjemmearbejdsdage. For at sikre et godt arbejdsmiljø måler vi ugentligt medarbejdertilfredsheden. Derudover er vi stolte af at være certificeret af Investors in People, GEEIS og ISO, hvilket sikrer høje standarder i alle vores processer.

Og selvom GEODIS er en global organisation, er vi i den grad også lokale. Vi er stolte af det sammenhold, vi har på tværs af de danske kontorer. Her hos os kan du - blandt andet - være med til at forme dine arbejdsopgaver, eftersom vores organisation prioriterer medarbejderindflydelse og tillid som nøgleværdier. Samtidig er der stor mulighed for udvikling af din karriere; løbende samtaler med din leder danner grundlaget for mulige karriereveje.

Vi søger dig, som ønsker at arbejde efter vores værdier – Passion, Trust, Innovation, Solidarity & commitment. Læs gerne meget om vores organisation på www.geodis.com.

A better way to deliver!
image of morten image of morten
quote icon Som leder i GEODIS, er du med til at præge udviklingen af vores fælles forretning. Det er en flad organisation med stor tillid.

- Morten, Leder - ansat i 2020

We are where you are

employees icon
53,000+

Employees

sites icon
1000+

Sites

countries icon
170+

Countries served

Onboarding

Vi skræddersyr et onboardingprogram til dig fra start, hvor hele organisationen deltager i aktivt.

Bæredygtighed

Vi tager den grønne omstilling seriøst fx har vi skiftet alle vores elpærer til LED, el-stander på p-pladsen samt alle vores skærme ect.

Arbejdskultur

Vi arbejder hårdt på at sikre, at rammerne for gennem en arbejdspolitik, der definerer, hvornår vi er tilgængelige.

image of janne image of janne
quote icon Det bedste ved GEODIS er mine kolleger, sammenholdet på tværs af afdelingerne og de udviklingsmuligheder, som jeg har fået i GEODIS.

- Janne, HR & Payroll - ansat i 2008