Vil du have gode kolleger, afvekslende opgaver og lære en masse nyt?
Ønsker du at blive en del af en spændende arbejdsplads, hvor vi arbejder for at gøre en mærkbar forskel for miljø og klima.
Synes du også, at logistik er spændende, og vil du have et job, der er lidt mere komplekst og udfordrende end mange andre? Så er det måske dig, vi leder efter!
Hos Stena får du mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt. Du bliver en del af et engageret team, hvor samarbejde og godt humør går hånd i hånd med en travl og alsidig hverdag.
Her lærer du en masse nyt – i samarbejde med rigtig gode kolleger.
Stor afveksling på tværs af ruteplanlægning, kundedialog, ordrehåndtering m.m.
Stenas forretningsmodel er, at vi bl.a. bliver betalt for at håndtere virksomheders affald, så det kan blive genanvendt og behandlet korrekt. Nu er affald ikke bare affald. Der er mange forskellige typer af plastic, metal, papir, miljøfarlige produkter etc. Det betyder, at vi opererer med flere forskellige biltyper. De skal matches op med kundernes varer og vores forskellige filialer, der kan håndtere de forskellige affaldstyper. Det er her, du kommer ind i billedet. Du planlægger de optimale ruter, håndterer papirarbejdet og den tilhørende dialog med kunder, vognmænd og kolleger.
Du bruger din tid på:
- Disponere ture til dine liftbils chauffører sammen med dine kolleger – både eksterne vognmænd og egne biler
- Sørge for, at chaufførerne har den information, de skal bruge, og samler op med dem, når de løbende afslutter kørslerne
- Tæt samarbejde med Kundeservice omkring håndtering af kunder og kørselsordre
- Svare på mails fra kunder, kollegerne i kundesupport og andre afdelinger
- Håndtere opkald fra vognmænd, kunder og kolleger
- Håndtere faktura fra vognmænd
- Vedligeholde kørselsskabeloner og kontrollere priser
Teamplayer med logistikuddannelse og/eller erfaring med disponering
For at få succes i vores branche skal du være nysgerrig og have lyst til at lære nyt – for affald og genanvendelse er faktisk mere komplekst, end det umiddelbart lyder.
Du trives med rutiner, men har det lige så godt, når de bliver brudt. Du mister ikke overblikket, selv når en plan skal gentænkes, eller tempoet stiger.
I jagten på den optimale dagsplan kommunikerer du klart og respektfuldt – både med kolleger i kundeservice og med chaufførerne på vejen.
Du har ro i maven, når det går stærkt, og du er en ægte holdspiller. For hos os lykkes vi kun, når vi hjælper hinanden. Derudover kan du sætte kryds ved:
- En logistikuddannelse, arbejdet som disponent, transportkoordinator eller lignende
- Kendskab til logistiksystemer og lyst for at lære at bruge vores systemer
- Motivation for lidt mere kompliceret arbejde – forskellige biler, forskellige affaldstyper, forskellige filialer, forskellige vognmænd.
- Lyst til at tage aktivt ansvar og ejerskab for vores kunder sammen med resten af kundeteamet
- Naturligt flair for at identificere optimeringsmuligheder og omkostningsfokus
Hvad kan give succes i jobbet
Du samler på glade kunder – både interne og eksterne
Du besidder et stort drive, er selvkørende og har lyst til at arbejde med forbedringer
Det falder dig naturligt at arbejde struktureret og detaljeret samt have overblik
Din nye afdeling
Din nye arbejdsplads er på Stenas kontor i Brøndby. Stemningen er rigtig god med plads til både at fokusere og have det sjovt sammen. Tingene kan godt gå hurtigt, men det klarer vi med godt humør, hjælpsomhed og samarbejde.
Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer, hvor vi møder mandag-torsdag mellem 7:30 -15.30 fredag 7:30-15:00
Kontakt og ansøgning
Send venligst din ansøgning med CV via vores hjemmeside. Samtaler afholdes løbende.
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Logistikansvarlig, Christina Dibbern Larsen på 319 1066
Vi glæder os til at høre fra dig.
Det starter med dig!
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid