København Ø

Support Services Manager

Hos cBrain revolutionerer vi den offentlige sektor med vores Commercial Off-The-Shelf (COTS) software, F2, som gør det muligt for regeringer at digitalisere hurtigere og bedre. Vi er børsnoterede, har et stærkt fundament i Danmark og vækster hurtigt på tværs af nye, internationale markeder.

cBrains platform tillader i stigende grad kunder og partnere selv at designe og konfigurere fagprocesser, hvilket stiller nye krav til de supporttilbud, cBrains kunder behøver.

Vi søger efter en stærk leder med solid erfaring inden for software og support services, der har lyst til sammen med os at accelerere den internationale, digitale transformation.

Om jobbet

Du vil blive en del af Services management teamet. cBrain Services består ud over applikationssupport også af drifts- og installationsteams, der arbejder tæt sammen.

Success i rollen som Support Services Manager kræver, opretholdelse af det eksisterende serviceniveau til eksisterende kunder, mens supportproduktet udvikles og effektiviseres i takt med cBrains vækst og udvikling.

Supportteamet udfører 2nd og 3rd line support i tæt samarbejde med vores kunders superbrugere, administratorer og systemejere. Internt beror teamets succes på et effektivt samarbejde med specialister i Consulting, R&D og udviklerne af kundespecifikke udvidelser på F2-platformen.

Du skal bl.a. sikre:

  • Stabil og kontinuerlig levering af support i overensstemmelse med kunders og partners SLA’er
  • Daglig ledelse af vores dygtige supportspecialister
  • Kommercielt fokus i vores supportforretning; herunder kontrakthåndtering
  • Udvikling af nye cBrains ”supportproduktkatalog” for at sikre, at produkterne er relevante, efterspurgte, og kommercielt levedygtige
  • Løbende udvikling og optimering af arbejdsgangene for vores supportdrift samt metodeapparat. Denne opgave kræver tæt samarbejde og effektivisering med ledelsen af cBrains andre afdelinger

Desuden skal du deltage i den daglige drift som:

  • Periodevist kontaktpunkt for udvalgte kunder i Danmark og udlandet
  • Naturligt eskalationspunkt for kunder og medarbejdere
  • Medlem af cBrains krisestab

Din profil:

  • Nysgerrig af natur – på både teknologi og mennesker.
  • Du kan lide arbejdslivet nær frontlinjen: Du har en robusthed og service-mindedhed til at håndtere de kritiske situationer, hvor kunder kræver særlig opmærksomhed og indsats.
  • Du er bevidst om den svære balance mellem kort- og langsigtede mål i de daglige interaktioner med kunder, kollegaer og medarbejdere.
  • Indgående kendskab til supportydelser og -forretning for et in-house udviklet softwareprodukt.
  • Erfaring med den daglige supportdrift, i at leve op til SLA’er, samt at håndtere eskaleringer.
  • Rutineret personaleleder af specialister.
  • Du har ambitioner om at levere support af rette kvalitet samtidig med at have et kommercielt mindset på disciplinen support.
  • Erfaring med intern og ekstern stakeholder management.
  • En stærk formidler på både dansk og engelsk.
  • Du har formodentlig en grad i IT/SW engineering og et godt afsæt fra en lignede rolle.

Vores kultur - Faglighed, Fællesskab og FNs Verdensmål

Hos cBrain forener vi høj faglighed med et stærkt kollegialt fællesskab. Vi tror på, at vi lykkes bedst, når vi trives – både fagligt og socialt. Derfor prioriterer vi en uformel kultur, hvor der er plads til både ambitioner, nytænkning og gode grin. Vi er en virksomhed med mange traditioner og vægter sociale events højt.

I cBrain tillægger vi bæredygtighed og klimamål stor betydning. Det er vores ambition at bidrage aktivt til grøn omstilling ved at levere digitale løsninger, der understøtter offentlige myndigheder i at nå deres klimamål. Samtidig arbejder vi systematisk på at integrere bæredygtighed i vores forretning og daglige drift.

Interesseret?

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag via linket "Ansøg". Tiltrædelse januar 2026. Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi ser frem til at høre fra dig!


Om cBrain

cBrain er et børsnoteret dansk softwarehus grundlagt i 2002 med ca. 230 medarbejdere. Vores F2-platform hjælper lokalt og internationalt offentlige myndigheder med at skabe målbar effektivisering gennem digitalisering af forretnings- og vidensprocesser. Over 75 danske myndigheder, herunder størstedelen af ministerierne, benytter F2 som deres digitale platform. cBrains ambition er at revolutionere den offentlige sektor med Commercial Off-The-Shelf (COTS) software, som bidrager til, at regeringer kan digitalisere hurtigere og bedre.

Få mere at vide om cBrain og cBrains produkter på www.cbrain.com.


Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

Mød dine kommende kolleger

Casper
Supportkonsulent i Services

Anna Kristina
Application Developer i Solution Development

Ioana
Project Manager i Project Mgmt.

Andreas
Softwareudvikler i R&D

Bliv en del af en faglig og social virksomhed i vækst

Ikon af en globus der holdes i en hånd

Vi bygger software for en bedre verden

Vær med til at gøre en forskel med klimasoftware og effektiv digitalisering af den offentlige sektor.

Ikon af en et hovede med et teknologi ikon indeni

Vi udvikler banebrydende teknologi

Fagligheden er i højsædet og vi tror på innovation og at nye idéer bliver skabt gennem fælles passion for software.

Ikon af to personer der holder armen om hinanden

Vi kan li’ hinanden

Vi tror på, at det er vigtigt, at vi har det sjovt sammen, samtidig med at vi er både ambitiøse og professionelle.

Collage med medarbejder billeder og små ord af cBaians værdier

Kom godt fra start

I cBrain er det vigtigt, at du føler dig godt taget imod fra start. Allerede første arbejdsdag deltager du i et grundigt introduktionsforløb, hvor du lærer om vores F2-software, metode og processer. Du vil hurtigt opleve en høj læringskurve – både fagligt og ansvarsmæssigt.

Vi hjælper dig med at skabe et bredt netværk blandt dine nye kolleger gennem vores cBrain Beginner’s Club. Her introduceres du bl.a. for vores værdier og kultur og du får mulighed for at møde dine nye kollegaer på tværs af hele organisationen.

God kommunikation er fundamentet for et godt samarbejde. Derfor formidler vi viden og uddanner alle medarbejdere i bl.a. psykologisk tryghed, den svære samtale og aktiv lytning. Det styrker kommunikationen på tværs – og hos cBrain tror vi på, at stærke teams bygges på netop disse værdier.

Lidt mere om os

Vores mission, resultater og F2-produktet.

Alle stillinger

Se alle vores stillingsopslag i Danmark og internationalt.

Søg uopfordret

Fandt du ikke en stilling der passer til dig? Så søg uopfordret.

SoMe ikon: Linkedin SoMe ikon: Youtube SoMe ikon: Instagram SoMe ikon: Facebook