To DSV kollegaer sidder og kigger i dokumenter sammen

Er du vores nye kollega? Har du lyst til at være med til at sikre vores, i forvejen, høje kvalitets- og serviceniveau? Da vil du blive en del af et team, hvor arbejdsglæde og målrettethed præger hverdagen.

I DSV Frigo International tilbyder vi

Et spændende job i en dynamisk afdeling hvor alle kolleger varetager ansvaret for den daglige disponering og drift af temperaturreguleret gods mellem alle europæiske lande. I vores hverdag er vi hver især gode til at tilrettelægge vores egen arbejdsdag. Vi har fokus på gode resultater, men samtidig har vi det sjovt og er gode til at sparre på tværs af afdelingen.

Dette bliver din spændende hverdag:

Vi har mange biler på vejene, så det stiller store krav til din daglige disponering af gods fra vores kunder. Der er fart over feltet, så flere sideløbende opgaver til forekomme samt en spændende hverdag, der udfordrende men også energifyldt.

Da du varetager hele speditionsprocessen i tæt samarbejde med de andre disponenter i afdelingen, består din dagligdag af:

  • Daglig disponering af gods.
  • Kontakt til kunder, vognmænd og chauffører.
  • Omkostningsstyring.
  • Daglig optimering i samarbejde med kollegaer for at opnå optimale løsninger.
  • Afregning af kunder, kreditering af vognmænd.

Speditør med udpræget informations- og servicegen

Din succes i stillingen afhænger i høj grad af din evne til at skabe og fastholde relationer internt såvel som eksternt, samt at kunne minimere tomkørsel og optimere driften af bilerne. Samtidig er det vigtigt, at du er proaktiv og i besiddelse af godt købmandskab, og så har du et udpræget informationsgen, så alle er opdateret på processerne. Jobbet kræver desuden, at du er struktureret, vedholdende og initiativrig, så du er i stand til at træffe de nødvendige beslutninger og udvise dømme- og handlekraft.

Vi forestiller os, at du:

  • Er uddannet speditør, hvor du har haft disponeringsansvar.
  • Gerne erfaring med temperaturregulerede transporter, men hvis ikke, så lærer vi dig det.
  • Har en god geografisk forståelse.
  • Er en erfaren bruger af IT (Office-pakken). Vi lærer dig vores eget system.
  • Har gode sprogkundskaber, primært på dansk og engelsk. Kan du et tredje sprog som tysk eller italiensk er det en fordel men bestemt ikke et krav.

Som person bringer du gerne følgende med dig:

  • Dine gode samarbejdsevner.
  • Dit store overblik og evne til at holde mange bolde i luften.
  • Din udadvendte og nysgerrige tilgang.
  • Dit ambitionsniveau og målrettethed.

Vi glæder os til at høre fra dig:

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager, Jeppe Otzen på telefon 4038 3560.

Vi behandler ansøgninger løbende, så send din ansøgning via linket hurtigst muligt.

Ansættelsestype: Fastansættelse

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

Hjemmearbejde: Ikke oplyst

Seks DSV medarbejder afholder møde

At arbejde hos DSV betyder at spille i en anden liga

Tre styrker, der former din karriere hos DSV

driv forandringen

Kulturen hos DSV

Driv forandringen med en dynamisk, positiv kultur, hvor ansvarlighed og ansvar driver vækst hver dag. Bliv en del af et team, der omfavner forandring, tager affære og får tingene gjort.

Lad os vokse sammen

Karriereudvikling hos DSV

Udvikl din karriere med os, mens vi fortsætter vores ekstraordinære succesrejse. Lær, vind og udvikl dig sammen med holdspillere i verdensklasse i vores stærke globale netværk.

Spil i en anden liga

Forretningen bag DSV

Bliv en del af verdens førende aktør, når vi innoverer og digitaliserer vores branche. Med optimerede forsyningskæder og pålidelige partnerskaber holder vi varer i bevægelse og samfundene kørende.

Model: Employee Value Proposition for DSV
Tre medarbejder står sammen og kigger ned på tablet
En medarbejder peger mod en skærm der ses et verdenskort
En medarbejder peger mod en skærm der ses et verdenskort

3.000+

Kontorer og logistikfaciliteter

90+

 I lande over hele verden

160.000~

Medarbejdere

Følg os
Ikon: Linkedin Ikon: Facebook Ikon: X Ikon: Instagram Ikon: Youtube