Byggeledere til større etagebyggeri i Ringsted

Byggeledere til større etagebyggeri i Ringsted

Brænder du særligt for de udførende faser, hvor byggeriet tager form – og vil du have en central ledelsesrolle på byggepladsen på større og komplekse projekter?

Så er du måske en af vores to kommende byggeledere til Dunbyen i Ringsted, hvor vi opfører 196 boliger i fagentreprise. Som byggeleder bliver du ansvarlig for dagligt tilsyn, koordinering og ledelse af byggepladsen i samarbejde med det øvrige projektteam. Samtidig er det din opgave at sikre, at vores underentreprenører lever op til de indgåede aftaler ift. tid, kvalitet, sikkerhed og økonomi.

Vær med til at bygge fremtidens boliger på Sjælland

Du bliver en del af vores voksende team på Sjælland, hvor vi pt. har projekter i Køge, Ballerup, Viby Sj. og Næstved – og endnu flere projekter på vej i de kommende år.

Dunbyen består af 196 boliger, som strækker sig over hele 14.240 m2. Projektet opføres i to etaper, hvor du er med hele vejen fra første spadestik til købsoverdragelse. Byggeriet går i jorden i starten af 2026, og byggeprocessen strækker sig over ca. to år.

Vi søger to byggeledere med forventet tiltrædelse i hhv. februar og marts 2026.

Du får afgørende indflydelse på udførselsfasen

Vi er blandt Danmarks mest effektive byggefirmaer. Hos os får du hele værdikæden samlet under ét tag – fra udvikling og projektering til udførsel og bygherrerollen – og du bliver støttet af dygtige specialister in-house. Det er vores stærke fællesskab og kompetencer, der giver dig rammerne til at lykkes samt sikre hurtig ageren og fremdrift.

Dit primære ansvarsområde omfatter bl.a.:

  • Daglig og synlig byggeledelse
  • Koordinering og styring af aktiviteter og fagentreprise på byggepladsen
  • Byggetilsyn samt afholdelse af bygge- og sikkerhedsmøder
  • Afkald af materialer og leverancer
  • Staderegistrering og økonomistyring
  • Sikre fremdrift samt overholdelse af projektets tidsplan

Dine kompetencer

Vores kommende kollega medbringer et godt kendskab til byggebranchen og solid erfaring med ledelse af byggepladser. Du har en relevant byggeteknisk uddannelse og gerne en håndværksmæssig baggrund, men motivation og erfaring vægtes højest. Som person er du proaktiv, ansvarsbevidst og løsningsorienteret. Du er en udpræget teamplayer og god kommunikator, som trives i en omskiftelig hverdag.

Vi glæder os til at tilbyde dig

  • Et stærkt fagligt fællesskab og en kultur, hvor vi hjælper hinanden
  • Gode udviklingsmuligheder – både personligt og fagligt
  • Et balanceret arbejdsliv med fleksible arbejdstider
  • Gode vilkår og personalegoder, herunder fritvalgsopsparing, pension, sundhedsforsikring og massageordning
  • Fast fuldtidsstilling med forventet tiltrædelse til februar eller marts 2026

Lyder det som noget for dig?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Projektchef, David Damlund Probst, på tlf. 27 78 62 15.

Upload dit CV snarest muligt via linket. Vi holder samtaler løbende og afslutter stillingsopslaget, når den rette kandidat er fundet.

Birch Ejendomme ønsker at afspejle samfundet omkring os, samt fremme mangfoldighed og ligestilling. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge stillingen.

Ansættelsestype: Fastansættelse


Ugentlig arbejdstid: Fuldtid


Hjemmearbejde: Tilbydes ikke

Læs mere om rekrutteringsprocessen i Birch Ejendomme her.

Hvem er vi?

Birch Ejendomme blev stiftet i 2010 og er i dag blandt Danmarks førende boligudviklere med speciale i rækkehuse og etagebyggeri i hele landet. Vi arbejder ud fra en helhedsorienteret tilgang til ejendomsudvikling, hvor størstedelen af værdikæden er samlet internt – fra grundkøb og projektudvikling til byggestyring, udlejning og facility management.

Med omkring 170 dedikerede medarbejdere fordelt på vores kontorer i Silkeborg og Høje Taastrup samt på byggepladser i hele Danmark, har vi et stærkt fokus på kvalitet, effektivt samarbejde og høj professionalisme i alle projektfaser. Vi prioriterer trivsel og et stærkt fællesskab – både i hverdagen og gennem sociale arrangementer. Vores arbejdskultur er præget af ordentlighed, høj faglighed og gensidig respekt, og vi tror på, at et sundt arbejdsmiljø er en forudsætning for langsigtet succes.

En kvindelig og en mandlig medarbejder fra Birch Ejendomme står ved siden af hinanden og smiler til kameraet
Ikon: Hjerte i en taleboble

Trivsel og arbejdsglæde

Vi vægter et godt arbejdsmiljø og hjælper hinanden i hverdagen. Her er plads til både faglig fordybelse og et godt grin med kollegerne.

Ikon: Kalender med checkmark i

Sociale arrangementer

Vi prioriterer sociale arrangementer såsom sommerfest, julefrokost, foredrag, sport, fredagscafé og meget mere. Og har du lyst, kan du blive en del af vores Aktivitetsudvalg.

Ikon: ID-kort

Sundhed og velvære

Vi har fokus på din trivsel - både fysisk og mentalt. Derfor er du dækket af en sundhedsforsikring, ligesom du kan gøre brug af tiltag som massageordning, rabataftale til Pure Gym og vores øvrige samarbejdsaftaler.

Vores kultur og arbejdsplads

I Birch Ejendomme er vi mange forskellige profiler samlet – og det er vi glade for. Vores forskelligheder fordrer samarbejde og fremdrift, og vi har brug for en bred vifte af kompetencer for at nå vores mål.

Vi har åbne arbejdsmiljøer på vores kontorer, hvilket skaber åbenhed og understøtter vores tværfaglige projektsamarbejde. Samtidig har vi også stillerum til at fordybe sig og arbejde fokuseret, ligesom også hjemmearbejde kan være en mulighed.

Vil du arbejde hos Birch Ejendomme?

Lyder dette som noget for dig? Så er du velkommen til at søge stillingen ved at klikke på knappen herunder.

Hos Birch Ejendomme søger vi løbende nye kolleger.

Klik her for at se flere af vores ledige stillinger.

Du er også velkommen til at søge uopfordret hos os.

Birch Ejendomme logo