KLINGER Denmark styrker vores kompetencer inden for digitalisering og it-systemer, da vi har en ambition om at blive mere digitaliseret og datadrevet, for at effektivere forretningen og understøtte den fortsatte forretningsmæssige vækstrejse.
Brænder du for værdiskabende forandringer og trives du i et område under forandring, hvor du tør gå forrest og vise retningen? Har du erfaring med forretningsanalyse, procesoptimering, implementering af it-funktionalitet og kan du få det ud at leve hos kollegerne og derved sikre vedvarende værdiskabelse? Har du erfaring med ERP-system eller Business Intelligence og arbejdet med specifikation, udvikling, test og implementering af forretningsfunktionalitet - så er det dig, vi står og mangler!
I afdelingen bliver vi 3 medarbejdere, som er ansvarlige for IT-drift, -udvikling og -sikkerhed, forretningsprojekter, processer og ESG. Vi har desuden 3 ISO-certificeringer (9001, 14001 og 45001), som skal varetages.
Vi vurderer og udvælger nøje de kompetencer, vi ønsker at have i huset, og arbejder tæt sammen med leverandører omkring de kompetencer og områder, som vi har outsourcet.
Stillingen er nyoprettet, hvorfor du har mulighed for at præge rollen. Du bliver ansvarlig for flere vigtige områder og vil arbejde tæt sammen med ledelsen, hvorfor det er essentielt, at du trives som projektleder og kan sikre vedvarende forandringer i forretningen.
Du vil referere til Business Project Manager.
Vi er det danske datterselskab af KLINGER-koncernen, og vores produktportefølje indeholder ventiler, pakninger, kompensatorer, instrumenter og tætninger. I Danmark beskæftiger vi ca. 70 medarbejdere indenfor salg, marketing, IT, HR, økonomi, indkøb, lager samt produktion. Vi er en international familieejet koncern, som globalt set består af 18 produktionsvirksomheder, eksport til 80 lande og vi beskæftiger 2.900 medarbejdere på globalt plan.
Du kan se frem til at blive en del af en kultur, der er bygget på tillid, loyalitet og respekt. Vi har en flad organisationsstruktur med en uformel omgangstone, hvilket kommer til udtryk gennem det daglige arbejde, hvor der er et tæt samarbejde og en god dialog medarbejderne imellem og på tværs af afdelingerne.
Gennem vores flade struktur har vi skabt et positivt arbejdsmiljø, hvor vi fokuserer på vores medarbejderes velbefindende og på åben kommunikation og gennemsigtighed.
Det er vores mission at udvikle, producere samt levere pålidelige løsninger til vores kunder, så vi kan hjælpe dem til at styrke deres drift. For at leve op til det ansvar, er vores forretning funderet i stærke værdier, der sikrer vores ageren overfor vores kunder, samarbejdspartnere, medarbejdere og det samfund vi lever i. Du kan læse mere om os og om vores værdier på www.klinger.dk.
Vi har fokus på din trivsel og tilbyder sundhedsfremmende initiativer, en attraktiv sundhedsforsikring, pensionsordning samt feriefridage. Derudover tilbyder vi en høj grad af frihed under ansvar, to ugentlige hjemmearbejdsdage og du får fleksible arbejdstider i det omfang arbejdet tillader det.
Vi skaber tid til fredagsmorgenmad, fredagsbar, fødselsdagsmiddage, receptioner og andre sociale aktiviteter. Der er mulighed for at deltage i en lækker frokostordning, som du enten kan nyde i vores kantine eller på vores tagterrasse.
Send os dit CV og din ansøgning, hvori du skriver, hvordan du med dine personlige og faglige kompetencer kan bidrage til KLINGER DK, og hvorfor du er motiveret for stillingen hos os.
Der er ansøgningsfrist den 31. oktober, men vi indkalder løbende til samtaler. Vi forestiller os, at du begynder hos os d. 1. januar 2026.
Som led i vores rekrutteringsproces vil du blive bedt om at udfylde en personprofil, hvis du går videre til anden samtale.
Vi glæder os til at byde dig velkommen!
Ved spørgsmål til stillingen kan du kontakte Business Project Management & ESG Responsible Sebastian Sigvardtsen på ssi@klinger.dk.
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Muligt
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
Du kan se frem til at blive en del af en kultur, der er bygget på familiære værdier, tillid, loyalitet samt respekt. Vi har en flad organisationsstruktur med en uformel omgangstone, hvilket kommer til udtryk gennem det daglige arbejde, hvor der er et tæt samarbejde og en god dialog medarbejderne imellem og på tværs af afdelingerne.
Gennem vores flade struktur har vi skabt et positivt arbejdsmiljø, hvor vi fokuserer på vores medarbejderes psykiske samt fysiske velbefindende og på åben kommunikation samt gennemsigtighed.
Vi har fokus på din trivsel og din work life balance, og vi tilbyder sundhedsfremmende initiativer, herunder årlige sundhedstjek, en attraktiv sundhedsforsikring, pensionsordning, attraktive barselsvilkår, feriefridage og meget mere. Derudover tilbyder vi en høj grad af frihed under ansvar, mulighed for to ugentlige hjemmearbejdsdage og fleksible arbejdstider i det omfang arbejdet tillader det.
Vi er det danske datterselskab af KLINGER-koncernen og vores produktportefølje indeholder ventiler, pakninger og tætninger samt kompensatorer og instrumentering. I Danmark beskæftiger vi 70 medarbejdere indenfor salg, marketing, IT, HR, økonomi, indkøb, lager samt produktion. Vi er en international familieejet koncern, som globalt set består af 18 produktionsvirksomheder, eksport til 80 lande og vi beskæftiger 2.900 medarbejdere på globalt plan.
Det er vores mission at udvikle, producere samt levere pålidelige løsninger til vores kunder, så vi kan hjælpe dem til at styrke deres drift. For at leve op til det ansvar er vores forretning funderet i stærke værdier, der sikrer vores ageren overfor vores kunder, samarbejdspartnere, medarbejdere og det samfund, vi lever i.