Erfaren HR business partner søges til Accura

Nordhavn

Accura er et dynamisk og nytænkende erhvervsadvokatkontor på en spændende rejse med stor vækst. Hvis du har god forretningsforståelse og er god til at skabe stærke relationer, så læs videre!

Jobbet

Har du lyst til at arbejde i en succesrig organisation med høje ambitioner, hvor HR-indsatsen prioriteres højt?

Accura er et dynamisk og nytænkende erhvervsadvokatkontor beliggende med hovedkontor i Nordhavn.

Vi søger endnu en kollega til vores kompetente og dedikerede HR-team i Nordhavn. Som HR business partner i et af Danmarks absolut førende advokatvirksomheder skal du understøtte et eller flere af vores forretningsområder, og du får mulighed for at arbejde med en bred vifte af HR-opgaver.

Vi har konstant fokus på medarbejdertrivsel og er drevet af det personlige engagement. Vi sætter en ære i, at vores arbejde er af højeste kvalitet, og at vi yder den bedste og mest dedikerede service til vores kunder og hinanden. Accura er en international virksomhed, som ud over Nordhavn og Aarhus har kontorer flere steder, herunder i Singapore, Boston, Melbourne, Soul, Tokyo, London og München. Som HR business partner vil du ud over Danmark også få berøring med de øvrige lande, og skal hjælpe med at understøtte forretningen på såvel HR-drift som udvikling.

Som HR business partner er du bl.a. i tæt samarbejde med de to nuværende global & mobility HR-konsulenter ansvarlig for at sikre, at HR-agendaen bliver prioriteret i dine forretningsområder, primært i Danmark men også internationalt.

Du vil således være ansvarlig for:

  • at drive og implementere Accuras HR-processer og -årshjul, herunder også administrative opgaver
  • at yde support i forhold til rekruttering og onboarding af nye kolleger
  • at drive og sikre opfølgning på performance- og udviklingsaktiviteter
  • at holde løbende statusmøder med partnerne
  • at yde personalejuridisk rådgivning i forbindelse med personalesager.

Du vil få en bred berøringsflade med både medarbejdere og partnere, og din hverdag vil være meget varieret.

Du vil tage initiativ til at udvikle nye HR-ydelser og medvirke til at professionalisere de eksisterende. I tæt samarbejde med resten af HR-afdelingen og de øvrige stabsfunktioner i Accuras administrationsteam vil du endvidere være med til at yde en høj service på tværs af forretningen, og der kan derfor i perioder være lange arbejdsdage.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med vores HR-chef, fem HR business partnere, to global & mobility HR-konsulenter og to andre HR-kolleger.

Vi tilbyder

Accura tilbyder et alsidigt job som HR business partner i en ung, flad international organisation med en stærk kultur, der er drevet af et højt fagligt ambitionsniveau, professionalisme og resultater. Vi er knap 500 medarbejdere med 17 forskellige nationaliteter og et unikt sammenhold, hvor faglig og personlig udvikling prioriteres højt. Tempoet er højt, stemningen er positiv, og der er kort fra idé til handling.

Vi har attraktive løn- og ansættelsesvilkår med overtidsbetaling for samtlige timer, der ligger ud over den ugentlige arbejdstid på 37 timer ekskl. frokost. Du deltager i vores obligatoriske pensions- og sundhedsordning og har mulighed for at tilmelde dig diverse lønnedgangsordninger som fx massageordning. Derudover har vi en fantastisk personalekantine, gode faciliteter, sociale arrangementer og meget andet.

Om dig

  • Du har gerne mindst fire års erfaring inden for HR og gerne mindst 2 års erfaring med rollen som HR business partner.
  • Det vil være en fordel, hvis du har kendskab fra advokat-, revisions- eller konsulentbranchen.
  • Du har gerne erfaring med HR i en international organisation, gerne fra en vækstvirksomhed, hvor du har været med til at opbygge struktur og processer.
  • Du har erfaring med at rekruttere danske og internationale medarbejdere.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med HR-drift i udlandet, herunder kendskab til HR-juridiske regler i et internationalt setup eller har lysten til at lære det.
  • Du har gerne erfaring med og interesse for implementering af løngennemsigtighedsdirektivet.
  • Du har en videregående uddannelse som fx cand.merc., cand.jur. eller kvalifikationer på tilsvarende niveau.
  • Du er en person, man naturligt søger råd hos, og du er vant til at agere sparringspartner på alle niveauer i organisationen, også på direktionsniveau.
  • Du er udviklingsorienteret og har erfaring med at drive og implementere HR-processer.
  • Du er analytisk og arbejder struktureret med en god sans for tal.
  • Det er en fordel, hvis du er certificeret i Masters MPA- og ACE-test.
  • Du skriver og taler flydende dansk og engelsk.
  • Du trives med at være "hands-on", har sans for detaljen og vægter grundighed og kvalitet højt.
  • Du trives med, at der også er administrative HR-opgaver.
  • Du er imødekommende, empatisk og værdsætter et stærkt sammenhold.
  • Dit serviceniveau er højt, og du er en positiv, fleksibel, effektiv og initiativrig holdspiller med en sund dømmekraft.

Ansøgning

Send en ansøgning hurtigst muligt via linket i denne stillingsannonce, og vedhæft dit CV, eksamensbeviser og karakterer. Vi afholder løbende samtaler. Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at ringe til HR-chef Billa Bruun Gramkov på +45 3078 6665.

Ansættelsestype:
Fastansættelse

Hjemmearbejde:
Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid:
Fuldtid

Billede af smilende kolleger bag teksten - Læs mere om en karriere hos Accura her

Hvem er vi?

Fem kolleger i et møde

Accura er et af Danmarks største advokathuse, hvor mere end 500 advokater og kommercielle specialister omsætter jura til praktisk virkelighed og klare anbefalinger til dansk og internationalt erhvervsliv.

Vores specialiserede juridiske forretningsområder er nøje sammensat for at kunne eksekvere på en fokuseret strategi om at være de bedste i Danmark til at rådgive virksomheder om større transaktioner og komplekse projekter.

Accura har kontorer i København, Aarhus, Singapore, London, Boston, Tokyo, Seoul og Melbourne.

Fem kolleger i et møde

Vi har nogle af de stærkeste faglige kompetencer inden for de områder, som vi har strategisk fokus på. Ikke kun fordi vi arbejder med de mest interessante opgaver, men fordi vi løfter i flok og skaber resultaterne sammen.

Som et vigtigt element i Accuras strategi har vi valgt at sætte fokus på ledelse og arbejder løbende på at udvikle os på dette område i erkendelse af, at forholdet til den nærmeste leder er helt afgørende for trivsel, motivation, udvikling, tiltrækning og fastholdelse af dygtige medarbejdere.

Tilsammen gør det Accura til en helt speciel arbejdsplads.