Team Manager Logistik

Hos Alfa Laval strækker vi os altid lige lidt længere for at håndtere de største udfordringer.

Vores drivkraft er at skabe øget succes for vores kunder, medmennesker og planeten. Det kan kun lade sig gøre med hjælp fra dedikerede og nysgerrige mennesker. Nysgerrighed er drivkraften bag fantastiske ideer. Og fantastiske ideer skaber fremskridt.

Som et medlem af vores team trives du på en sand mangfoldig arbejdsplads, med en høj grad af selvstændigt ansvar. Du er her for at gøre en forskel. Og konstant bygge broer til fremtiden med bæredygtige løsninger, der har en effekt på vores planets mest presserende problemer. Ganske enkelt gør verden til et bedre sted.

Er du en tydelig og engageret leder, der motiverer mennesker og samtidig har blik for at optimere processer og skabe struktur i en kompleks hverdag? Så er du måske vores nye Team Manager i Logistik.

Vi søger en leder, der både har hjertet med i den daglige personaleledelse og hovedet skarpt rettet mod drift og udvikling. Du trives med ansvar, tager naturligt lederskab og formår at skabe følgeskab gennem klar kommunikation og tydelige forventninger.

Om rollen

Som Team Manager får du ansvaret for den daglige ledelse af ca. 25 dygtige og engagerede medarbejdere fordelt på 3 skift. Du bliver en del af et stærkt lederteam og samarbejder tæt med indkøber, planlæggere, teknikere og øvrige Team Managers i produktionen.

Du får en central rolle i at sikre, at vi når vores mål – både på sikkerhed, kvalitet, levering og omkostninger – og du driver løbende forbedringer med tavlemøder som et vigtigt værktøj.

Dine ansvarsområder

  • Skabe engagement og retning gennem involvering og tydelig ledelse
  • Sætte standarder for adfærd og sikre en positiv og udviklende kultur
  • Optimere processer og sikre høj fleksibilitet og leveringssikkerhed
  • Udvikle sikkerhed, kvalitet og produktivitet i samarbejde med teamet
  • Sikre god kommunikation og samarbejde på tværs af afdelinger

Om dig

Du har solid erfaring med personaleledelse – gerne fra en logistik- eller produktionsvirksomhed – og du trives med at balancere drift og udvikling. Du er god til at læse mennesker, skabe motivation og håndtere forskellighed i teamet.

Du er struktureret og analytisk, og du har en naturlig evne til at gennemskue og forbedre arbejdsgange. Du har erfaring med Lean og CI, og du arbejder systematisk med forbedringer.

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og kommunikerer ubesværet på både dansk og engelsk.

Vi tilbyder

En spændende lederrolle i en fremtidsorienteret organisation, hvor du får mulighed for at gøre en forskel – både for mennesker og processer. Du bliver en del af en virksomhed med stærke værdier og gode udviklingsmuligheder – både fagligt og karrieremæssigt.

Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt på et konkurrencedygtigt niveau.

For mere information kontakt:

Inga Christensen, Unit Manager Supply Chain, PVT Kolding. Mobile: +45 28954399, inga.christensen@alfalaval.com

Venligst indsend din ansøgning og CV hurtigst muligt via nedenstående link, senest den 24/10/ 2025. Samtaler afholdes løbende, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet. På grund af GDPR-regler accepterer vi ikke ansøgninger via e-mail.

Vi vægter mangfoldighed, inklusion og lighed højt i vores rekrutteringsprocesser. Vi tror også, at adfærdsmæssige træk kan give vigtige indsigter i en ansøgerens egnethed til en rolle. For at hjælpe os med dette anvender vi Pymetrics, og ved ansøgning vil du blive inviteret til at deltage i dette vurderingsspil.


Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

Læs mere

Close up of a mans head who is smiling and looking up

Alfa Laval in brief – who we are and what we do

Alfa Laval is a leading global provider of first-rate products in the areas of heat transfer, separation and fluid handling. With these as its base, Alfa Laval aims to help enhance the productivity and competitiveness of its customers in various industries throughout the world. We define their challenges and deliver sustainable products and solutions that meet their requirements – mainly in energy, the environment, food and the marine industry.

"I continuously find new challenges"

Meet Camilla Arvidsson
Marketing & Product Management

"Be brave!"

Meet Jay Jeong
Refinery

"Super nice!"

Meet Manal Mohamed Abdeslam
Human Resources

Our purpose

We define our purpose as accelerating success for our customers, people and planet. As we are dedicated to outstanding customer service, an inspiring and embracing work-place, and with sustainability in our genetic code.

Putting our customers first

Our innovative solutions support industries to purify, refine and recycle material. Our commitment is to optimize our customers’ processes, creating responsible growth and driving progress. We are responsive to our customers' needs – always going that extra mile to support them in achieving their business goals and sustainability targets.

Empowering our people

Our corporate culture is open, supportive and informal. This creates an environment for our employees to develop their talents and excel as professionals. By giving them responsibility and trust, we make our people grow. We are determined to attract, develop and retain the most innovative and curious people in our business.

Making our world better, every day

Our technologies promote a responsible use of natural resources. We constantly drive progress to help reducing the environmental impact of most industrial processes through improved energy efficiency and heat recovery, better water treatment and reduced emissions. On land and at sea. It is all about Advancing better™.

To mænd på toppen af en høj bygning