Arbejdssted: Kolding
Ansøgningsfrist:
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
Hos Davidsen står vi midt i en spændende vækstrejse. I 2025 har vi fordoblet vores størrelse gennem tre strategiske opkøb. Det betyder flere butikker, flere kolleger, en mere landsdækkende tilstedeværelse og en endnu stærkere position i markedet.
Derfor søger vi en dygtig og ambitiøs Digital Marketing Specialist, der får ansvaret for at drive og videreudvikle vores allerede store tilstedeværelse på de digitale kanaler.
For at komme i betragtning til jobbet, er det et krav, at du har minimum 3 års erfaring fra en tilsvarende rolle eller et konsulentbureau inden for digital marketing kombineret med hands on erfaring med opsætning og optimering af kampagner på tværs af flere platforme.
Du bliver en del af vores e-commerce team på 10 personer, der både driver vores webshop og understøtter hele Davidsen med digital markedsføring. I samarbejde med vores marketingafdeling kommer du til at være nøgleperson i at løfte vores kampagner og online tilstedeværelse til næste niveau.
Du vil komme til at arbejde med både strategiske kampagner, der skal brede Davidsen-brandet ud i hele landet samt med taktiske kampagner, der skal øge salg i både butik og webshop. Opgaverne er en blanding af faste planlagte kampagner, der skal effektueres efter fast proces samt kreative ad hoc-opgaver, hvor du med dit kreative sind og erfaring med forskellige kampagnetyper, selv skal lægge en strategi og eksekvere den.
Størstedelen af det grafiske arbejde vil blive leveret af vores marketingafdeling, og udsendelse af nyhedsmails indgår ikke som en del af dine arbejdsopgaver. Du vil få reference til Head of E-commerce.
Vi forventer, at du kommer med en solid erfaring helst fra en virksomhed (evt. via bureau) med både fysiske butikker og online handel. Også meget gerne med kampagner til B2C- og B2B-segmentet.
Du har fokus på performance via grundig evaluering, du besidder en god forretningsforståelse og formår at omsætte data til resultater. Du er nysgerrig på nyeste trends og tendenser inden for e-commerce, og kan omdanne din viden til at prøve nye idéer og udfordre det eksisterende.
Du er velbevandret i Meta Ads Manager, Google Ads Manager, Google Analytics, Tag Manager osv. Det er en fordel, men ikke et krav, at du har erfaring med Encodify, Channable, Smartly, PriceShape, PinMeTo, Looker og PriceRunner. Har du erfaring med Retail Media er det også en fordel.
Din arbejdsform er kendetegnet ved en selvstændig, analyserende og nysgerrig tilgang til arbejdsopgaverne, mens dit skarpe fokus på detaljen sikrer, at vores digitale kampagner eksekveres optimalt. Du bevarer overblikket, selv når opgaverne står i kø, og dine samarbejds- og koordineringsevner er skarpslebne og bidrager i høj grad til, at du får fulgt op og afsluttet dine opgaver.
Du bliver en del af et dedikeret team, som hver dag brænder for at løfte os til næste niveau på det digitale område, og som har fokus på hele tiden at ”spille hinanden gode”. Det forventes, at du har din hverdag på vores Servicekontor i Kolding, hvor tingene går stærkt og to dage sjældent er ens. Vi har fokus på at løfte i flok og tror på, at trivsel skaber de bedste resultater, og det er derfor vigtigt for os, at vi har de rette mennesker og kompetencer på holdet.
Hvis du kan se dig selv i ovenstående, glæder vi os til at høre fra dig. Vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of E-commerce, Morten Schulz, på tlf.: 6068 0890 eller morten.schulz@davidsen.dk.
Send din ansøgning via linket snarest muligt. Vi holder samtaler straks, og ansætter når vi har den rette kandidat. Vær opmærksom på at vi kun modtager ansøgninger sendt elektronisk via vores jobportal.
Ansøgningsfrist: 27. oktober 2025.
Arbejdssted: Kolding
Ansøgningsfrist:
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
Hos Davidsen er vi mere end bare en leverandør af byggematerialer. Vi er en arbejdsplads med stolte traditioner, stærke værdier og store ambitioner. Her får du muligheden for at vokse – fagligt, menneskeligt og sammen med os.
Vi er kendt for høj arbejdsglæde, stærkt fællesskab og gode vilkår.
Gør karriere hos os – vi støtter dine ambitioner og investerer i din udvikling.
Vi løfter i flok og skaber en kultur, hvor alle bliver set, hørt og respekteret.
Bliv en del af en markedsleder med stolte rødder og stærke værdier i dansk byggeri.