Vi søger en ny souschef til vores privatkundeafdeling i Brovst.
I jobbet som souschef kommer du til at arbejde sammen med afdelingsdirektør Andreas Sørensen. I står for at sikre trivsel og udvikling hos hver enkelt kollega.
Det er vigtigt, at du går foran med et godt eksempel, er med til at tage initiativ og få tingene til at ske. Du kan få ansvar på flere områder, afhængigt af hvor du har særlige kompetencer og præferencer.
Du bliver en inspirerende rollemodel og sparringspartner for dine kollegaer. Du bidrager til at skabe gode kundeoplevelser og til at styrke et positivt samarbejde i teamet, så dine kollegaer trives.
Vi forventer, at du har stor motivation for at tage del i arbejdet med vores lokale sponsorater og kundearrangementer.
Du får ansvaret for din egen kundeportefølje, og der vil også være plads til at udvikle din portefølje med helt nye kunder. I din helhedsrådgivning skal kunderne mærke din interesse for netop deres liv og økonomi.
Vi forestiller os, at du er uddannet i den finansielle sektor, og at du har arbejdet med helhedsrådgivning af privatkunder i flere år.
Måske har du ledelsesansvar i dag, måske ikke. Det vigtigste for os er, at du kan vejlede gennem dialog og rådgivning, og at du kan samarbejde med mange forskellige mennesker.
Du kommer til at gøre det godt i dit nye job, fordi du:
Andre vil sikkert sige om dig, at du møder nye mennesker og nye opgaver med et smil, og at du tager stort ansvar for at arbejde mod de fælles mål, der er aftalt i teamet.
I afdelingen i Brovst bidrager alle til at få dagligdagen til at fungere. Vi anerkender og respekterer hinandens forskelligheder. Vi sætter kunderne i centrum, og vi arbejder hver dag for at skabe de bedste oplevelser for dem.
Andreas er netop forfremmet til afdelingsdirektør og har de seneste godt 8 år haft rollen som afdelingens souschef. Om kulturen i afdelingen siger han:
"I vores team er der en åben og rummelig atmosfære. Kulturen er præget af en tydelig holdånd, hvor vi vægter det højt, at alle trives og har det sjovt sammen, mens vi yder vores bedste både for kunderne, lokalområdet og hinanden."
Brovst er beliggende i den smukke natur mellem hav og fjord. Der er et meget levende lokalsamfund, med et aktivt handels- og foreningsliv, der drives af mange aktive frivillige. I centrum af alt dette spiller sparekassen en stor og aktiv rolle som områdets eneste pengeinstitut. Vi støtter op med både økonomi og deltagelse i en række lokale arrangementer.
Du kan helt uforpligtende, og selvfølgelig i fortrolighed, række ud til både Andreas og Casper. De kan begge fortælle mere om, hvad vi forventer af dig i rollen som ny souschef i Brovst.
Er du interesseret i stillingen, beder vi dig uploade en kort motiveret ansøgning og et opdateret CV via linket til højre.
Har du lyst til at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte:
Andreas Sørensen
Afdelingsdirektør
Tlf.: 822297133
Mobil.: 40125736
as@spard.dk
Casper Nissen Larsen
Regionsdirektør
Tlf.: 82229110
Mobil.: 51343151
cnl@spard.dk
Claus Johansen
HR-chef
Tlf.: 96575098
Mobil.: 30517178
clj@spard.dk
Søg jobbet hurtigst muligt. Vi holder nemlig løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet den helt rigtige kollega.
Ansøgningsfrist: Snarest muligt.
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
største pengeinstitut i Danmark
kunder
ansatte
adresser
Landets største garantsparekasse
Som leder sætter jeg pris at have frihed til at træffe beslutninger lokalt. At der er rum til, at man selv kan vælge sin egen strategi i den enkelte region. Det, synes jeg, er vigtigt for, at vi kan lykkes – og differentiere os.
Søren KjærSund fornuft
Noget af det, jeg sætter allermest pris på, er, at jeg kan arbejde frit. Både i forhold til at kunne give kunderne den bedste rådgivning og de bedste priser, men også i forhold til at kunne planlægge min egen dagligdag, så både privatliv og arbejdsliv fungerer.
Lene Nørmølle SchreinerJeg er glad for, at vores måde at italesætte os selv på udadtil også er det, jeg oplever i organisationen. Vi skriver for eksempel, at vi giver hurtige svar, men det gør vi også. Det er vigtigt for mig, at det, vi siger, også er det, vi gør.
Morten Lybæk ZimmerSom medarbejder i Sparekassen Danmark kan du se frem til en sjov og uformel hverdag. Vores kultur er ikke så højtidelig, og man lærer rigtig mange personer at kende – både i stabene og på tværs af afdelinger. Dét sammenhold kan jeg godt lide.
Mads KrogI Sparekassen Danmark kan vi tilbyde en udviklingsorienteret arbejdsplads med samarbejde og trivsel i højsædet. Vi har store ambitioner, men vi lægger samtidig stor vægt på, at det skal være sjovt og meningsfuldt at gå på arbejde.
Kort sagt: Fordi du er med til at gøre en forskel.
En central del af vores DNA er at bidrage til at sikre en bæredygtig økonomi for vores kunder og garanter samt at være med til at skabe en ansvarlig vækst og udvikling i de lokalområder, vi er en del af.
Som garantsparekasse har vi ingen aktionærer, der forventer at få del i et årligt overskud. Derfor bruges overskuddet fra sparekassens drift primært til at konsolidere os og til at støtte op om gode og lokale initiativer og aktiviteter i vores markedsområde.
Som virksomhed er vi desuden meget optagede af, hvordan vi kan reducere vores klimaaftryk, og vi er i fuld gang med at integrere bæredygtighed i vores forretningsmodel. Det indebærer blandt andet uddannelse af vores rådgivere i forhold til eksempelvis energirenovering og bæredygtige investeringer. Ligeledes ønsker vi fremover at tilbyde flere grønne produkter på både lån- og investeringsområdet – og med tiden, at de grønne produkter bliver standarden. Med dit medarbejderforhold er du derfor med til at gøre en kæmpe forskel – til gavn for både kollegaer, kunder og samfund.
Jeg oplever, at der i høj grad bliver lyttet til mine ønsker og behov for at trives i mit job – og for at udvikle mig. Det er fedt at være i en stor organisation, hvor der er mulighed for at prøve sig selv af i andre jobfunktioner – og i andre byer.
Helle DalgaardVi prioriterer udvikling af vores medarbejdere højt og finansierer en lang række egenudviklede og eksterne forløb for vores medarbejdere – både kurser med fagligt indhold og med udvikling af den enkeltes adfærd.
Vi sørger for, at der hver måned indbetales 16,90 % af din pensionsgivende løn til din pensionsordning. Heraf indbetaler du selv 5,25 %. Ordningen giver dig ligeledes gode dækninger ved kritisk sygdom og død.
Vi tilbyder dig en gratis sundhedsforsikring, der udover at give dig økonomisk hjælp giver dig hurtig adgang til behandling hos for eksempel en kiropraktor, fysioterapeut eller psykolog samt tilskud til tandbehandlinger.
Du bliver ansat på Finansforbundets overenskomst, der blandt andet indeholder 6. ferieuge, omsorgsdage samt et særligt ferietillæg på 2,25 % af din bruttoløn.
Vi vægter det sociale sammenhold højt og tilstræber at afholde firmaarrangementer flere gange om året – både lokalt, regionalt og på tværs af hele sparekassen.
Som medarbejder i Sparekassen Danmark har du mulighed for at leje en af sparekassens mange ferieboliger i blandt andet Skagen, København og Spanien til en favorabel pris.