Vil du stå i spidsen for at udvikle og løfte webinarområdet i Danmarks største pensionsselskab? Brænder du for at skabe digitale oplevelser, der engagerer og inspirerer mere end 1,3 mio. kunder? Og har du projektleder-DNA og lysten til at drive nye idéer helt i mål? Så er du måske den, vi leder efter,
Bliv arkitekten bag PFA’s webinaroplevelser
Du bliver en del af PFA’s Marketing team. Vi har ansvar for de kampagner, aktiviteter og kundeevents, der skal forbedre kundetilfredshed samt PFA’s position og omdømme. Som ansvarlig for webinarer og digitale events får du en central rolle i teamet. Du bliver den, der driver udviklingen af webinarområdet og sikrer, at vi hele tiden hæver niveauet – både indholdsmæssigt, teknisk og oplevelsesmæssigt. Du får ansvar for hele processen: fra idé og konceptudvikling til eksekvering og evaluering. Dit arbejde bliver afgørende for, at PFA når ud til flere kunder, skaber endnu bedre relationer og leverer digitale oplevelser, der gør en reel forskel.
Dine nøgleopgaver bliver at:
udvikle og drive PFA’s webinarstrategi med fokus på vækst og innovation
projektlede hele processen: fra idé og planlægning til afvikling og evaluering
skabe engagerende oplevelser med interaktive formater, der giver værdi for kunder og oplægsholdere
stå for den tekniske afvikling i PFA’s eget webinarstudie – i tæt samarbejde med IT og eksterne partnere
analysere data og feedback og omsætte det til konkrete anbefalinger og forbedringer
markedsføre webinarer på tværs af kanaler og bidrage til at skabe maksimal deltagelse
hjælpe vores event manager ved større events som fx Harbour Run, SeniorForum og Folkemødet.
Du har projektleder-gen og erfaring med webinarer
Vi leder efter dig, der:
har solid erfaring med webinarer, digitale events eller lignende marketingprojekter
kan omsætte idéer til handling, har gode projektlederkompetencer og kan styre komplekse opgaver med mange interessenter
er teknisk nysgerrig og hurtigt kan sættes sig ind i digitale platforme
arbejder struktureret, men også kreativt, og kan holde hovedet koldt, når tempoet er højt.
Dit nye team har det sjovt sammen
Du bliver en del af et godt marketingteam på ti kolleger med forskellige baggrunde – fra kommunikation og projektledelse til design og kampagneudvikling. Vi arbejder tæt sammen og har en kultur, hvor vi både udfordrer hinanden fagligt og har det sjovt sammen. I PFA er der en helt særlig ånd og kultur. Som ny kollega i PFA kan du mærke fokus på din sundhed, trivsel og arbejdsglæde. Du kan (på sigt) arbejde hjemme i op til to dage om ugen og har ret til at gå ned på 80% arbejdstid. I vores domicil, som ligger få meter fra Nordhavn Metro og havnemiljøet, byder køkkenet på frokost til alle kostpræferencer, og du kan købe take away. Socialt har vi mange tilbud, som du kan blive en del af.
Du behøver ikke skrive en lang ansøgning – send os bare dit CV
Du behøver ikke sende en ansøgning. Vedhæft blot dit CV og tilføj et par linjer i dit resumé om, hvorfor du er interesseret i jobbet. Har du spørgsmål, kan du kontakte Mia Bøhme Smith, der er leder af Marketing i PFA, på: MIB@pfa.dk. Vi ser frem til at høre fra dig og senest den 28. september 2025.
PFA er et pensionsselskab, men vi er meget mere end det. Udover pension og forsikring tilbyder vi i dag også opsparing for privatkunder og en række løsninger inden for blandt andet sundhed og boliger.
Vi er ejet af vores kunder, og vi blev stiftet i 1917 for at sikre danskerne frihed til at leve det liv, de ønsker. Det er derfor en del af vores DNA at bidrage til en positiv samfundsudvikling. I dag har vi mere end 1,2 millioner kunder, og vi arbejder hårdt hver eneste dag for at leve op til vores kundeløfte: Mere til dig.
Fleksibel arbejdstid & PFA betaler op til 20% i din pensionsordning
Løn, pensionsordning og medarbejdergoder
Sundhed og trivsel
Som ansat i PFA får du en attraktiv løn- og pensionsordning. Som en del af din løn betaler PFA op til 20 procent til din pensionsordning. Du får også en stærk forsikringspakke til en værdi af 10.000 kr. pr. år. Forsikringerne omfatter PFA Forebygger, PFA Helbredssikring, PFA Kritisk sygdom, PFA Erhvervsevne, PFA Liv og en heltidsulykkesforsikring. Derudover er der medarbejdergoder som gratis cykelservice og diverse rabatordninger.
Sundhed og trivsel
Sundhed og trivsel er vigtige værdier i PFA. Vi måler jævnligt på medarbejdernes trivsel og arbejdsglæde for at gøre PFA til en endnu bedre arbejdsplads, og vi rapporterer årligt på målinger i PFAs CR-rapport.
Vi har så vidt muligt fleksibel arbejdstid, så medarbejderne kan få arbejds- og fritidsliv til at gå op. Der er fine muligheder for at dyrke motion både på arbejdspladsen og udenfor. Vi har vores egen sportssal, som frit kan anvendes samt attraktive rabatter på fitnessmedlemsskaber.
Karriere med mere mening
Mere til kunderne
PFA er et kundeejet selskab, hvis formål er at give danskerne frihed til at leve det liv, de ønsker. Derfor har vi en forretningsmodel, som sender alt den værdi, vi skaber tilbage til kunderne.
Mere mening
PFA handler om mere end penge. Vi eksisterer for at udfylde en vigtig rolle i samfundet. Derfor tager vi ansvar og støtter op om en positiv samfundsudvikling med afsæt i FN’s udviklingsmål.
Mere udvikling
Vi vil være markedets bedste og på forkant med udviklingen. Det kræver dygtige medarbejdere, som er fagligt skarpe og i fysisk og mental balance. Derfor har vi fokus på din udvikling og sundhed, så du kan gøre en forskel for vores kunder, samfundet og dig selv.
Mere arbejdsglæde
Vi tror på, at engagerede og tilfredse medarbejdere skaber bedre kundeoplevelser og resultater. Derfor prioriterer vi godt kollegaskab – mandag skal også være en god dag.
Mere fremtid
Vores formål har været det samme i mere end 100 år, men mulighederne for at hjælpe kunderne ændrer sig hele tiden. Derfor er vi konstant i forandring. Det er afgørende for os, at fremtiden ikke kommer til os, men at vi kommer til den.
Jobindex wants to offer a service that gives you the best possible experience. For this, we want to use cookies and personal information for statistics and marketing. We collect information about your device, time, pages visited and your IP address. Jobindex uses its own cookies and cookies from partners. We and our partners store and/or access information on your device in order to display customised ads and ad measurements, custom content, content metrics, audience insights and product development.