Vil du være med til at forme fundamentet for en nyopstartet afdeling i modningsprocessen og sikre, at vores varer lander i rette mængde og på rette tid?
Vi søger 2 strukturerede og initiativrige Operations Plannere, der kan omsætte planer til handling og som får energi af at udvikle smartere processer, værktøjer og arbejdsgange.
Som Operations Planner bliver du en nøglespiller i opbygningen af vores nye afdeling. Du har det overordnede ansvar for at omsætte efterspørgselsindsigter til konkrete, eksekverbare handlinger samtidig med at du er med til at udvikle og modne vores planlægningsmetoder.
I grossistbranchen, hvor sortimentet ofte er bredt og meget omskifteligt, er din rolle central i at skabe analyser og digitale værktøjer, som kan forudse efterspørgsel præcist og sikre realistiske, koordinerede planer for indkøb, lageropbygning og distribution – med plads til at udfordre status quo og indføre nyskabende løsninger.
Du motiveres af at skabe struktur i noget nyt og kan lide at kombinere analytisk sans, datadrevet tilgang og praktisk eksekvering. Du er nysgerrig på at udvikle processer og finder nye mere intelligente måder at planlægge på.
Du bliver en del af vores nye team med Helle som kollega. Din base bliver i Kolding, hvor kulturen er præget af humor, venlighed og et godmorgen til kollegaerne du møder på din vej.
Vi er et nyt team og du vil derfor være med til at danne kulturen, vi alle ønsker at være en del af.
At være en del af en ny afdeling giver mulighed for at præge både kultur og retning. For mig er det værdierne nytænkning, samarbejde og ærlighed, der giver motivation og energi i hverdagen.
Du bliver en del af Lemvigh-Müller, der er en fondsejet virksomhed med 1.300 ansatte, og som blandt andet støtter velgørende formål i Danmark. Vi gør os hver dag umage for at skabe de bedste rammer for, at du kan have et værdifuldt arbejdsliv, hvor du kan udleve dit fulde potentiale – og samtidig have overskud til alt det andet vigtige i livet.
Hos os får du muligheden for at bygge noget fra bunden. Du former processer, udvikler værktøjer og finder smartere måder at arbejde sammen på. Du kommer tæt på hele organisationen, tager ejerskab og gør en reel forskel hver dag. Vi er en virksomhed i vækst med højt fagligt niveau, stærkt samarbejde og plads til godt humør, hvor du får mulighed for at tage ansvar og tænke nyt.
"Jeg leder med tillid, åbenhed og involvering. Retningen er sat, men vi har brug dig til at finde vejen. Jeg vil altid anerkende dit bidrag, mens vi udvikler os sammen."
Send dit CV via ’Søg Jobbet’ hurtigst muligt. Vi holder løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat. Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte, Mads Ryge Bøgild, Operations Director på telefon 2013 2263.
I Lemvigh-Müller ser vi mangfoldighed som en styrke og arbejder aktivt med diversitet, bl.a. som del af DI’s Diversitetsløfte. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge jobbet du behøver kun sende dit CV, og undlad gerne billede, alder og lignende.
Til annoncører og rekrutteringsbureauer: Vi håndterer alle rekrutteringer internt og frabeder os uopfordrede henvendelser.
Hver dag sørger Lemvigh-Müller for, at varer fra tusindvis af producenter bliver leveret på rette sted og tid til installatører, industrivirksomheder og byggepladser i hele landet. Men vi gør mere end at pakke og levere. Siden 1846 har vi som forretningspartner sat vores viden, indsigt og erfaring i spil. Vi tager medansvar for, at vores kunder får succes - også når morgendagen kræver nye løsninger, fx indenfor digitalisering og grøn omstilling.
Som fondsejet virksomhed er samfundsansvar en del af Lemvigh-Müllers DNA. Ud over geninvesteringer i virksomheden går en del af vores overskud bl.a. til donationer via fondene til kulturelle, sociale og produktive formål samt støtte til medarbejdere.
Mads Hay Pedersen, HR-direktør
Det er mennesker, der gør hele forskellen, når de produkter og løsninger, man sælger, ligner konkurrenternes til forveksling. Det ved vi, og det lever vi efter.
Vi har som Danmarks største stål- og teknikgrossist mere end 550.000 varenumre på lager, men vores mest værdifulde aktiv er ubetinget vores 1.450 medarbejdere.
Det er vores medarbejderes viden, kompetencer og erfaring, som er med til at sikre, at tingene falder i hak i vores kunders forretning. At produktionen kører, at opgaverne og projekterne lykkes, giver vækst og overskud – i går, i dag, i morgen. Vi kalder det ”Når erfaring skaber fremtid”.
Derfor passer vi godt på vores medarbejdere. Det er en grundlæggende tankegang i Lemvigh-Müller. For vi ved, at vores medarbejdere er nøglen til fremtiden.
Som medarbejder vil du opleve en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet, og hvor du har høj grad af medbestemmelse. Hvor der bliver investeret i din personlige og professionelle udvikling. Hvor der er fuldt ledelsesfokus på at sikre et godt arbejdsmiljø, trivsel og engagement – og i det hele taget skabe de bedste rammer for din arbejdsglæde.
Lemvigh-Müller har overskudsdeling. Ordningen omfatter alle medarbejdere, som alt efter overskuddets størrelse får tildelt andele ud fra anciennitet. Som medarbejder kan du også få økonomisk tilskud til livets store øjeblikke og via Lemvigh-Müller fonden søge om bl.a. ’barnevogns’- og ’bryllupspenge’. Det er muligheder, som gennem en menneskealder har været med til at tegne den særlige ånd, der er i Lemvigh-Müller.
Pernille Wichmann, Senior Sales Director
MEDARBEJDERE
KUNDER
VARENUMRE
HOVEDKONTORER
CENTRALLAGRE
HÅNDVÆRKERBUTIKKER
KR. I OMSÆTNING (2024)
Sofie Kølgaard Reichel, Head of IT Business Systems