Arbejdssted: Nykøbing M

Ansøgningsfrist:

Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

Økonomiassistent

En del af Davidsens administration er placeret i Nykøbing, og vi søger nu en økonomiassistent til Bogholderiet.

Har du lyst til at arbejde med tal? Er du også klar på at tage telefonen? Og vil du gerne være del af et team med gode kolleger, godt samarbejde og socialt fællesskab? Så har vi måske jobbet til dig!

Lidt om jobbet

Du bliver en del af administrationen i Nykøbing med 10 kolleger, hvor vi har et uformelt samarbejde, et godt sammenhold, hvor vi kommer hinanden ved og kan lide at have det sjovt sammen.

Du kommer til at arbejde med en række forskellige opgaver inden for bogholderi og telefonpasning, hvor du kommunikerer med både kunder og kolleger.

Du vil blive del af en kundeserviceorienteret funktion, da vi bidrager til, at kunderne får en god oplevelse og har lyst til at komme igen i vores forretninger.

Dine opgaver vil være i både debitor- og kreditorteamet og omfatte:

  • Kontering og bogføring af kasse, ind- og udbetalinger
  • Telefonpasning (kundebetjening)
  • Administrere kunde-mail
  • Afstemning af kasser
  • Rykkerprocedure
  • Kontooprettelser

Lidt om dig

Vi forestiller os, at du er uddannet kontorassistent – gerne inden for økonomi, og så lægger vi vægt på:

  • At du er fortrolig med brug af PC
  • Du har en åben og imødekommende tilgang, som også skinner igennem, f.eks. når du ringer og skal rykke debitorer
  • Du arbejder struktureret og med fokus på, at der er styr på dine opgaver
  • Har et positivt livssyn og en åben indstilling til job og kollegaer
  • Er engageret, ansvarsbevidst og har ejerskab for dine opgaver og som en del af teamet
  • Og er serviceminded både overfor kollegaer og kunder

Vi lægger stor vægt på din personlighed. Det skal være sjovt at gå på arbejde, og vi skal trives i og med det. Det er derfor meget vigtigt for os, at vi finder det rette match – både for din og vores skyld.

Vi tilbyder ansættelsesvilkår, som matcher din baggrund og erfaring, og du vil blive del af et solidt og sammentømret team, hvor alle spiller en vigtig rolle.

Der er som udgangspunkt tale om en stilling på 37 timer og med tiltrædelse snarest muligt.

Vi inviterer løbende til samtale og lukker annonceringen, når vi har den rette kandidat, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Har du spørgsmål?

Så er du meget velkommen til at kontakte økonomichef Ellen Jensen på tlf. 9670 2142.

Ansøgningsfrist: 07-10-2025

Arbejdssted: Nykøbing M

Ansøgningsfrist:

Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

To Davidsen medarbejder står i butikken og poserer smilende til kameraet
Mandlig medarbejder poserer smilende til kameraet med to træbrædder over skulderen
Mandlig medarbejder demonstrere hvordan et apparat fungerer overfor en kunde
To medarbejder gennemgår en liste ude på lageret
Mandlig medarbejder har et træbræt i hånden og snakker med en kunde
Ikon - pil til højre
Ikon - pil til venstre

Bliv en del af Davidsen
– et stærkt fællesskab med høj faglighed

Hos Davidsen er vi mere end bare en leverandør af byggematerialer. Vi er en arbejdsplads med stolte traditioner, stærke værdier og store ambitioner. Her får du muligheden for at vokse – fagligt, menneskeligt og sammen med os.

Ikon - Stjerner
Branchens foretrukne

Vi er kendt for høj arbejdsglæde, stærkt fællesskab og gode vilkår.

Ikon - Stigende graf
Muligheder i hele landet

Gør karriere hos os – vi støtter dine ambitioner og investerer i din udvikling.

Ikon - Gruppe mennesker
Sammen er vi aller bedst

Vi løfter i flok og skaber en kultur, hvor alle bliver set, hørt og respekteret.

Ikon - Netværk
En del af noget stort

Bliv en del af en markedsleder med stolte rødder og stærke værdier i dansk byggeri.