Rødby

Administrativ koordinator til Port Agency

Vil du bringe dine solide administrative evner i spil i en central rolle i Blue Water Shippings Port Agency, hvor du får mulighed for at arbejde med mange forskellige typer opgaver?
Har du lyst til at være en del af en spændende hverdag i en af Danmarks mest interessante skibsmæglerafdelinger og er kundefokus, teamwork og købmandskab en del af dit DNA, så er denne stilling måske lige noget for dig.

Blue Water Shipping har godt gang i aktiviteterne, og vi har behov for en dygtig og engageret kollega til et mindre, uformelt team, der lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, og hvor der er høj faglighed og stor hjælpsomhed. Stillingen er 37 timer om ugen.

Dine opgaver

  • Afregning til kontorets kunder
  • Kontering af indgående fakturaer
  • Koordinering af skibsanløb
  • Koordinering af besætningsskifte på skibe
  • Bistå operationen med vejledning omkring administrative funktioner og værktøjer
  • Indrapportering til myndigheder
  • Øvrige forefaldende opgaver

Værktøjer

AX Projekt, Medius, EXCEL og Office-pakken generelt.

Dine kompetencer

  • Du har en relevant baggrund som regnskabs-, kontorassistent eller lignende.
  • Du behersker IT på et solidt brugerniveau, og du er hjemme i Office-pakken.
  • Du kommunikerer godt og naturligt på både dansk og engelsk.
  • Du trives med administrative opgaver i en travl hverdag.
  • Du kan bevare overblikket selv om det presser på.
  • Du er struktureret og afslutter dine opgaver til deadline.
  • Endelig er du en teamplayer med gode samarbejdsevner, der er med til at løfte, så vi sammen får løst vores opgaver.

Vi tilbyder

Hos Blue Water har vi et uhøjtideligt miljø, hvor der er højt til loftet. Vi vil være en god arbejdsplads, og derfor fokuserer vi på din udvikling og trivsel. Vi tilbyder:

  • Ansættelse i en uformel virksomhedskultur, som vi er stolte af og værner om
  • Ansvar og udfordringer
  • Et stærkt fællesskab, hvor teamsamarbejde er i fokus
  • En spændende hverdag med forskellige opgaver. Hvor det til tider går stærkt.

Arbejdsstedet vil være i den nye Tunnelhavn på Færgevej 40 i Rødby.

Vi afholder løbende samtaler, og besætter stillingen så snart vi har den rette kandidat.

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller mangler yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte Port Agency Manager, Troels Nyerup på tlf. +45 4212 4960.

Ansøgningsfrist: 10. oktober 2025.

Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

155

evalueringer på Jobindex

5 of 5 stars
Blue Water Shipping

Jeg har altid følt mig godt tilpas med jobbet og kollegerne, og gennem årene har vi haft en helt særlig kultur og et fællesskab i Blue Water, så jeg har aldrig været fristet til at søge job andre steder

Claus Bæk,
Business Development Manager

Siden jeg kom til Blue Water som trainee for 5 år siden, er min karriere vokset betydeligt. Jeg har fået en rolle inden for HSSEQ & Compliance, hvor jeg nu har mulighed for at oplære vores nye trainees og dele min historie med dem. Hos Blue Water ser jeg muligheder for vækst, og det støttende arbejdsmiljø har været medvirkende til at hjælpe mig med at nå en position, som jeg er meget glad for i dag.

Nadja Kostow,
Compliance Coordinator
quote next
quote prev

Vi holder hvad vi lover

Blue Water Shipping kollegaer kigger i fælleskab på computeren

Vores værdier

Det er vigtigt for os, at vi er tæt på vores kunder og fokuserer på deres behov. Vi holder, hvad vi lover og forstår vigtigheden af troværdighed og tillid, som et afgørende element til at opbygge langvarige relationer til kunder, kollegaer og kandidater.

Blue Water Shipping kollegaer står i rundkreds og laver kampråb

Vi arbejder med ESG for bæredygtig udvikling

Ansvarlighed overfor det samfund og lokalmiljø, som vi er en del af, er dybt forankret i vores DNA. Derfor støtter vi også lokale initiativer og arbejder strategisk og målbart med Environment, Social og Governance (ESG).

4 gode grunde til at blive en del af Blue Water

1

Vi har et særligt DNA

Vores forretningen beror på ansvarlighed for vores kunder, leverandører og omverden – et solidt fællesskab med en stærk entreprenørånd.

2

Vi er ét stort fællesskab

På tværs af mere end 30 lande arbejder vi sammen og udvikler forretningen på bag-grund af de samme stærke værdier.

3

Vi skaber muligheder i hele verden

Blue Water vokser verden over med nye kontorer og flere medarbejdere. Bliv en del af en spændende og global udvikling.

4

Vi giver plads til uddannelse og karriereudvikling

Vores forretningen beror på ansvarlighed for vores kunder, leverandører og omverden – et solidt fællesskab med en stærk entreprenørånd.

Ansøgningsproces

Blue Water Shipping medarbejder er glad på arbejde.

1. Din ansøgning

Skab en ansøgning, der rammer plet ved at vise, hvordan din personlige profil og kompetencer matcher det, vi søger – og fortæl, hvorfor du netop brænder for en karriere hos Blue Water.

Fremhæv de evner, der virkelig gør en forskel, og lad dit CV afspejle en klar, struktureret rejse gennem din erfaring og uddannelse. Del dine ambitioner med os, og vis, at du er engageret i at tage næste skridt sammen med os.

Blue Water Shipping kolleger på en boreplatform.

2. Interviews og vurdering

Til første interview får du mulighed for at møde din potentielle leder og skabe et billede af, hvordan samarbejdet kan blive. Her taler vi om dine kvalifikationer og vores forventninger, så vi kan sikre, at der er et godt match.

I andet interview dykker vi dybere ned i, hvem du er, og hvordan dine værdier og ambitioner passer til rollen og vores kultur. Bl.a. ved brug af forskellige testværktøjer eller cases. Det er vigtigt for os, at du efter begge samtaler har den rigtige mavefornemmelse og alle forudsætninger for at vurdere, om stillingen også er det rette næste skridt for dig.

Blue Water Shipping medarbejder i et mødelokale.

3. Feedback

Når du sender din ansøgning, kan du regne med at høre fra os indenfor tre uger. Vi bestræber os på at give alle ansøgere relevant feedback, og uanset udfaldet ønsker vi, at alle får en professionel og nærværende oplevelse, når de søger job hos Blue Water, og at du som ansøger føler dig godt informeret undervejs i processen.

Blue Water Shipping kollerger i arbejdstøj på en havn går sammen.

4. Onboarding

Vi har en klar onboarding-plan for de første 90 dage, der sikrer, at du får en god start hos os. Du vil blive inviteret på besøg på vores hovedkontor i Esbjerg, hvor du får mulighed for at lære både virksomheden, kulturen og vores historie at kende. Vores fokus er på, at du hurtigt bliver en integreret del af teamet og lærer dine kollegaer at kende, så du kan føle dig tilpas og hjemme i din nye rolle.

2700+

medarbejdere i hele verden

80+

kontorer globalt

30+

lande