A man works on a laptop, smiling up at a woman standing beside him

Er du den bogholder, der kan få tallene til at gå op – også når de kommer i papirform?

Vi søger en bogholder, der kan arbejde selvstændigt, holde styr på detaljerne og samtidig finder ro i at arbejde med fysiske dokumenter og simple, men stabile, IT-systemer. Du får ansvaret for økonomiopgaver på tre værkstedslokationer, hvor hverdagen aldrig er helt den samme – men tallene altid skal stemme.

Hvad du kommer til at lave

  • Stå for den månedlige fakturering på tværs af værkstederne
  • Bogføre bilag og posteringer, så der er styr på regnskabet
  • Indhente de dokumenter/information du har brug for
  • Foruden bogholderiet, vil der være diverse administrative ad hoc-opgaver

Sådan arbejder vi

Vi bruger Cargolink – et ældre, men trofast IT-system, der gør, hvad det skal. Og ja, vi arbejder stadig med manuelle dokumenter, så du skal kunne lide at have hænderne helt nede i papirarbejdet.

På sigt skal du løse de administrative opgaver vi har, i vores flådestyringssystem. Systemet er et essentielt grundlag for vores hverdag og drift, og det er afgørende at du er detaljeorienteret, når det kommer til vores flådestyring.

Hvem er du?

  • Du er ikke bange for at tage fat i opgaverne
  • Du er typen, der finder ro i at skabe struktur – og selv kan planlægge din hverdag
  • Du kan dit bogholderi: bogføring, fakturering, debitor/kreditor
  • Du trives med en blanding af rutine og de små uforudsete bump på vejen
  • Du kan lide at tage ansvar – og sætter en ære i, at tal og detaljer stemmer

Hvad vi kan tilbyde dig

  • En arbejdsplads med højt til loftet, en uhøjtidelig omgangstone, kantineordning og en flot udsigt, når du fast skal sidde på kontoret i Esbjerg
  • Mulighed for at præge dine opgaver og selv sætte struktur på din hverdag
  • En central rolle i at holde styr på økonomien for tre værksteder
  • Mulighed for 25-37 timer, alt efter den rette kandidat
  • Løn efter kvalifikationer + overenskomst, pensionsordning og sundhedsforskning

Stillingen ønskes besat snarest muligt. Vi afholder derfor samtaler løbende og vi lukker for ansøgninger, når den rette kandidat er fundet.

Har du spørgsmål til stillingen?

Så tøv ikke med at kontakte Louise Christensen på tlf. 25450063.

Employment type: Fastansættelse

Weekly working hours: Fuldtid, Deltid (25–37 timer)

Remote work: Ikke oplyst

Three people fra DSV walk together indoors, smiling and engaged in conversation

Working at DSV means playing in a different league

Three strengths that shape your career at DSV

Drive the Change

The DSV culture

Drive the change with a dynamic, can-do culture where accountability and responsibility fuel growth every day. Join a team that embraces change, takes action and gets things done.

Let's grow together

Career development in DSV

Grow your career with us as we continue our extraordinary journey of success. Learn, win, and develop alongside world-class team players in our strong global network.

Play in a different league

DSV’s business

Join the world’s leading player as we innovate and digitalize our industry. With optimized supply chains and trusted partnerships, we keep goods moving and societies running.

Model: Employee Value Proposition for DSV
A man and woman in business attire smile while talking in a the DSV office
A woman smiles while presenting in an office. She stands beside a screen displaying a world map. Colleagues listen attentively.
A woman smiles while presenting in an office. She stands beside a screen displaying a world map. Colleagues listen attentively.

3,000+

Offices and logistics facilities

90+

Countries worldwide

160,000~

Employees

Follow us
Icon: Linkedin Icon: Facebook Icon: X Icon: Instagram Icon: Youtube