Nordhavn
Har du stor erfaring med og interesse for at specialisere dig yderligere inden for oprettelse af fonde og alternative investeringer? Er du advokat eller cand.merc.(jur.) med tilsvarende erfaring? Har du lyst til at lære af nogle af de dygtigste i branchen? Vi har travlt med mange spændende sager og søger derfor en erfaren jurist til området, da vi ekspanderer og styrker vores dygtige team.
Du vil blive tilknyttet vores afdeling for Bank & Finans, men vil blive særligt tilknyttet det team, der arbejder med kapitalfondsoprettelser og alternative investeringer. Som erfaren advokat eller cand.merc.(jur.) vil du arbejde tæt sammen med de øvrige jurister i teamet. Som specialist inden for kapitalfondsoprettelser og alternative investeringer vil du være med til at udvikle teamet, herunder tage del i ansvaret for, at de yngre jurister får en grundig oplæring, sparring og personlig og faglig udvikling.
Som en del af vores team får du mulighed for at arbejde med hele spektret af rådgivning inden for investment funds – fra strukturering og etablering af kapitalfonde til rådgivning af investorer, der ønsker at investere i sådanne fonde. Du bliver en del af et specialiseret team, der arbejder tæt sammen med nogle af landets største aktører inden for alternative investeringer. Du vil få mulighed for tæt kontakt med kunderne og gradvist tage del i mere komplekse opgaver i takt med din udvikling.
Ud over kapitalfondsoprettelse og alternative investeringer beskæftiger vores afdeling for Bank & Finans sig med lånefinansiering, finansielle transaktioner og finansiel regulering.
Vi har betydelig kompetence inden for områderne og rådgiver de største danske og udenlandske finansielle institutioner, herunder banker og pensionskasser, samt større virksomheder og private equity-fonde. Der vil samtidig være fokus på udvikling af dine evner og kompetencer. Endvidere får du mulighed for at udvikle dig til at være en af branchens absolut dygtigste inden for dit område.
Vi har de seneste år bistået i forbindelse med de største virksomheds- og ejendomshandler i Danmark, både hvad angår finansiering og regulatoriske forhold.
Vi arbejder i et fagligt stærkt og samarbejdsorienteret miljø, hvor der er fokus på faglighed, kommerciel forståelse og trivsel. Du vil blive en del af et specialistteam på 25 jurister, tre studentermedhjælpere og en sekretær, og du vil herudover også få en bred kontaktflade til og samarbejde med resten af huset.
Meget af arbejdet vil foregå på engelsk.
Accura tilbyder et kompetencegivende job i en dedikeret erhvervsadvokatvirksomhed med en flad organisation og +550 medarbejdere, hvor vi prioriterer faglig og personlig udvikling højt. Vi tror på, at forskellighed og fællesskab giver de bedste forudsætninger for dynamisk og nytænkende rådgivning. Tempoet er højt, stemningen er positiv, og der er kort fra idé til handling.
Vi har attraktive løn- og ansættelsesvilkår med overtidsbetaling i forholdet 1:1 for samtlige timer, der ligger ud over den ugentlige arbejdstid på 37 timer ekskl. frokost. Du deltager i vores obligatoriske sundheds- og pensionsordning. Vi har sociale arrangementer i og på tværs af afdelingerne, Accura Academy og meget andet.
Send en motiveret ansøgning hurtigst muligt via linket i denne stillingsannonce, og vedhæft dit CV, eksamensbevis og karakterudskrift. Vi afholder løbende samtaler. Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at ringe til partner Mads Kjellerup Dambæk på +45 3078 6646 eller HR-chef Billa Gramkov på +45 3078 6665.
Accura er et af Danmarks største advokathuse, hvor mere end 500 advokater og kommercielle specialister omsætter jura til praktisk virkelighed og klare anbefalinger til dansk og internationalt erhvervsliv.
Vores specialiserede juridiske forretningsområder er nøje sammensat for at kunne eksekvere på en fokuseret strategi om at være de bedste i Danmark til at rådgive virksomheder om større transaktioner og komplekse projekter.
Accura har kontorer i København, Aarhus, Singapore, London, Boston, Tokyo, Seoul og Melbourne.
Vi har nogle af de stærkeste faglige kompetencer inden for de områder, som vi har strategisk fokus på. Ikke kun fordi vi arbejder med de mest interessante opgaver, men fordi vi løfter i flok og skaber resultaterne sammen.
Som et vigtigt element i Accuras strategi har vi valgt at sætte fokus på ledelse og arbejder løbende på at udvikle os på dette område i erkendelse af, at forholdet til den nærmeste leder er helt afgørende for trivsel, motivation, udvikling, tiltrækning og fastholdelse af dygtige medarbejdere.
Tilsammen gør det Accura til en helt speciel arbejdsplads.