Vil du stå i spidsen for en dynamisk afdeling på en af Danmarks vigtigste havne og være med til at sikre effektive logistikløsninger for kunder verden over? Hos Blue Water Shipping får du en central rolle i et internationalt miljø, hvor kvalitet, sikkerhed og bæredygtighed er i fokus.
Vores nuværende Terminal Manager har fået en ny stilling internt i Blue Water Shipping, og derfor søger vi hans afløser til at stå i spidsen for vores terminalafdeling i Esbjerg. Som Terminal Manager får du ansvaret for vores terminalafdeling i Esbjerg, hvor vi håndterer komplekse transport- og logistikopgaver – med særligt fokus på den hurtigt voksende grønne energiindustri. Du bliver en synlig og nærværende leder, der både kan skabe struktur og sikre høj motivation blandt medarbejderne.
Du bliver en del af vores lederteam i Port Service, Esbjerg, som arbejder i en uformel tone og er meget fokuseret på at servicere kunderne og Blue Water organisationen. Vi er et team af erfarne folk, som har mange års anciennitet, som du kan trække på. Vi tilbyder dig en arbejdsplads med en stor grad af ansvar, varierende udfordringer og mulighed for at dygtiggøre dig som leder.
Vi afholder løbende samtaler og besætter stillingen, så snart vi har den rette kandidat.
Ansøgningsfrist: 03-10-2025
Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte Christian W. Bundesen, Manager Port Service på direkte telefon 4212 4654 eller e-mail chwb@bws.dk.
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
Det er vigtigt for os, at vi er tæt på vores kunder og fokuserer på deres behov. Vi holder, hvad vi lover og forstår vigtigheden af troværdighed og tillid, som et afgørende element til at opbygge langvarige relationer til kunder, kollegaer og kandidater.
Ansvarlighed overfor det samfund og lokalmiljø, som vi er en del af, er dybt forankret i vores DNA. Derfor støtter vi også lokale initiativer og arbejder strategisk og målbart med Environment, Social og Governance (ESG).
Skab en ansøgning, der rammer plet ved at vise, hvordan din personlige profil og kompetencer matcher det, vi søger – og fortæl, hvorfor du netop brænder for en karriere hos Blue Water.
Fremhæv de evner, der virkelig gør en forskel, og lad dit CV afspejle en klar, struktureret rejse gennem din erfaring og uddannelse. Del dine ambitioner med os, og vis, at du er engageret i at tage næste skridt sammen med os.
Til første interview får du mulighed for at møde din potentielle leder og skabe et billede af, hvordan samarbejdet kan blive. Her taler vi om dine kvalifikationer og vores forventninger, så vi kan sikre, at der er et godt match.
I andet interview dykker vi dybere ned i, hvem du er, og hvordan dine værdier og ambitioner passer til rollen og vores kultur. Bl.a. ved brug af forskellige testværktøjer eller cases. Det er vigtigt for os, at du efter begge samtaler har den rigtige mavefornemmelse og alle forudsætninger for at vurdere, om stillingen også er det rette næste skridt for dig.
Når du sender din ansøgning, kan du regne med at høre fra os indenfor tre uger. Vi bestræber os på at give alle ansøgere relevant feedback, og uanset udfaldet ønsker vi, at alle får en professionel og nærværende oplevelse, når de søger job hos Blue Water, og at du som ansøger føler dig godt informeret undervejs i processen.
Vi har en klar onboarding-plan for de første 90 dage, der sikrer, at du får en god start hos os. Du vil blive inviteret på besøg på vores hovedkontor i Esbjerg, hvor du får mulighed for at lære både virksomheden, kulturen og vores historie at kende. Vores fokus er på, at du hurtigt bliver en integreret del af teamet og lærer dine kollegaer at kende, så du kan føle dig tilpas og hjemme i din nye rolle.
medarbejdere i hele verden
kontorer globalt
lande