Sætter du en ære i at levere en unik oplevelse, hvor service er på et højt niveau? Er du løsningsorienteret og imødekommende, og trives du med kontakt til mange forskellige mennesker hver dag? Så er du måske vores nye deltidsmedarbejder i branchens bedste byggemarkedskæde.
Som Kundecentermedarbejder er din opgave at hjælpe og rådgive vores kunder på mail, chat og telefon. Derved skal du sikre, at alle henvendelser bliver håndteret venligt, serviceminded og effektivt.
I kundecentret er det vigtigt, at du altid har kunden i fokus. Du skal hurtigt kunne afkode kundens behov og finde den løsning eller det svar, som gør, at vores kunder får en god oplevelse.
Jobbet udføres i tæt samarbejde med resten af Kundecenterteamet samt kollegaerne i vores varehuse og indebærer bl.a. følgende opgaver:
Har du erfaring fra en lignende stilling eller anden form for service og salg, er dette en fordel. Det vigtigste er dog, at du med smil i stemmen har lyst til at rådgive og servicere vores kunder. Derudover skal du kunne trives i en hverdag, der sommetider går stærkt, og hvor der ofte er gang i flere opgaver på samme tid. Som person er du:
og ligger inden for vores åbningstid alle ugens dage kl. 08.00 – 20.00. Arbejdstiden tilrettelægges i dialog med dig.
Som medarbejder i Kundecentret får du et spændende job i en international virksomhed i vækst, hvor ansvar, kundeorientering og samarbejde vægtes højt. Vores Kundecenter er i rivende udvikling, og du får mulighed for både faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af et stærkt team med god sparring og træning af din teamleder. Vi er en arbejdsplads med højt til loftet, godt humør, og vi værdsætter hinandens forskelligheder.
Vi tilbyder desuden flere personalegoder som f.eks. adgang til mere end 2.800 rabataftaler via Visma LogBuy, kantineordning, personalerabat i vores varehuse samt sundheds- og pensionsordning.
Så er du velkommen til at kontakte teamleder Emma Havboe Rasmussen mellem kl. 8 og 16 på hverdage på Mobil: +45 21 69 65 38.
Send os dit motiverede CV, hvori du beskriver, hvorfor netop denne deltidsstilling er det rette match for dig.
Vi afholder samtaler løbende og besætter stillingen, når den rette kollega er fundet.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Ansættelsestype: Fastansættelse, Studiejob
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Deltid (8 timer)
BAUHAUS er en international familiejet virksomhed. Siden 1988 har vi opbygget en solid markedsposition i Danmark ved at fokusere på kvalitet, ansvarlighed og integritet. Det afspejles i vores værdibaserede adfærd indbyrdes, vores kunderelationer, vores produkter og serviceydelser.
Som specialist for værksted, hus og have handler vi samtidig med omtanke for miljøet. Dét gør vi for samfundet, for et bedre hjem - og ikke mindst for en grønnere planet til vores fremtidige generationer.
Uanset om du vil tage lederskab, finde ny balance i (arbejds)livet eller skifte karriere, er der plads til dig hos os. I alle afdelinger sætter vi det rette hold og værdsætter forskelligheden, hver enkelt bringer med sig. Her kan du finde din vej inden for lige præcis det område, der inspirerer dig – hvad end det er salg, service, indkøb, IT, marketing, økonomi eller HR.
— Clara, kommunikations- og employer branding specialist
Vi har byggevarehuse 19 forskellige steder i Danmark
Vi har 300 butikker i 19 lande
Vi har vores eget symbol “Pro Planet”, som guider til et grønnere valg
Så vil vi rigtig gerne høre fra dig. Send os din ansøgning og dit CV allerede i dag.
Vi indkalder til samtaler løbende.