Padborg

Speditør til Reefer Road

Hvis du har det store overblik og kan sætte dig ind i vores kunders specifikke behov for leverancer, så har du chancen for et godt og dynamisk job i vores Reefer Road-afdeling på vores kontor i Padborg.

Du og dine kommende kollegaer har ansvaret for, at vores mange kørsler sker så hurtigt, smidigt og effektivt som overhovedet muligt. Du skal have styr på en lang række forhold hos vores kunder, inden du lægger de endelige planer - der er nemlig mange ting, der skal være på plads, inden du kan sende vores biler afsted.

Vi tilbyder dig et afvekslende job, hvor du vil komme til at varetage mange forskellige opgaver i tæt samarbejde med afdelingen og med stor berøringsflade både internt og eksternt. Har du drive og engagement, så kan vi garantere dig et spændende og udfordrende job, der sætter de optimale rammer for din faglige og personlige udvikling.

Bliv en del af et dynamisk team

Vi søger en dygtig speditør eller disponent, som skal indgå i teamet, der arbejder med at levere skræddersyede løsninger inden for køle- og frysetransport. Teamet er præget af en positiv indstilling og et uformelt miljø, der danner rammerne om vores arbejde med at levere en høj standard og sikkerhed i vores kunders transporter.

Dine primære opgaver vil være:

  • at sikre god kontakt til kunder, leverandører og chauffører
  • disponering af eksport biler til BeNeLux med mulighed for mere
  • oprettelse af bookinger som ikke kommer som EDI
  • udvikling af nye og eksisterende trafikker
  • løbende bidrag til kvalitetssikring og optimering af vores arbejdsgange

Vi er på jagt efter:

Vi søger en god kollega med godt humør og masse af vilje til at lykkes og som brænder for at være med til at udvikle vores forretning. For at falde godt til i teamet og få succes, er det vigtigt, at du har en god holdånd, sans for godt købmandskab og en evne til at skabe struktur og retning i en travl hverdag. Din personlighed er en vigtig driver for succes, men det er ligeledes vigtigt at:

  • du er uddannet speditør – gerne med mindst 1-2 års erfaring
  • du har erfaring med disponering – gerne indenfor transport af køle- og frysegods samt Seafood
  • du kommunikerer godt på dansk, engelsk og gerne tysk
  • du har erfaring med MS Office og en generel flair for IT, der betyder, at du er hurtig til at lære nye systemer

Vi tilbyder dig

Hos Blue Water har vi et uhøjtideligt og positivt miljø, hvor der er højt til loftet. Vi bestræber os på at være en god arbejdsplads, der har fokus på din udvikling og trivsel. Vi tilbyder dig:

  • Ansættelse i en uformel virksomhedskultur med en stærk DNA
  • Ansvar og udfordringer i det daglige
  • Et stærkt fællesskab, hvor samarbejde og holdånd er i fokus
  • En spændende hverdag med forskellige opgaver
  • Gode forhold samt frokost og frugtordning

Yderligere oplysninger

Hvis du har spørgsmål til stillingen, eller mangler yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte Kristoffer Sørensen, Manager Export Benelux/France på tlf. 30 23 68 54.

Vi holder løbende samtaler. og lukker stillingsopslaget ned når rette kandidat er fundet.

Ansøgningsfrist:

26. september 2025

Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

156

evalueringer på Jobindex

5 af 5 stjerner
Blue Water Shipping

Jeg har altid følt mig godt tilpas med jobbet og kollegerne, og gennem årene har vi haft en helt særlig kultur og et fællesskab i Blue Water, så jeg har aldrig været fristet til at søge job andre steder

Claus Bæk,
Business Development Manager

Siden jeg kom til Blue Water som trainee for 5 år siden, er min karriere vokset betydeligt. Jeg har fået en rolle inden for HSSEQ & Compliance, hvor jeg nu har mulighed for at oplære vores nye trainees og dele min historie med dem. Hos Blue Water ser jeg muligheder for vækst, og det støttende arbejdsmiljø har været medvirkende til at hjælpe mig med at nå en position, som jeg er meget glad for i dag.

Nadja Kostow,
Compliance Coordinator
quote next
quote prev

Vi holder hvad vi lover

Blue Water Shipping kollegaer kigger i fælleskab på computeren

Vores værdier

Det er vigtigt for os, at vi er tæt på vores kunder og fokuserer på deres behov. Vi holder, hvad vi lover og forstår vigtigheden af troværdighed og tillid, som et afgørende element til at opbygge langvarige relationer til kunder, kollegaer og kandidater.

Blue Water Shipping kollegaer står i rundkreds og laver kampråb

Vi arbejder med ESG for bæredygtig udvikling

Ansvarlighed overfor det samfund og lokalmiljø, som vi er en del af, er dybt forankret i vores DNA. Derfor støtter vi også lokale initiativer og arbejder strategisk og målbart med Environment, Social og Governance (ESG).

4 gode grunde til at blive en del af Blue Water

1

Vi har et særligt DNA

Vores forretningen beror på ansvarlighed for vores kunder, leverandører og omverden – et solidt fællesskab med en stærk entreprenørånd.

2

Vi er ét stort fællesskab

På tværs af mere end 30 lande arbejder vi sammen og udvikler forretningen på bag-grund af de samme stærke værdier.

3

Vi skaber muligheder i hele verden

Blue Water vokser verden over med nye kontorer og flere medarbejdere. Bliv en del af en spændende og global udvikling.

4

Vi giver plads til uddannelse og karriereudvikling

Vores forretningen beror på ansvarlighed for vores kunder, leverandører og omverden – et solidt fællesskab med en stærk entreprenørånd.

Ansøgningsproces

Blue Water Shipping medarbejder er glad på arbejde.

1. Din ansøgning

Skab en ansøgning, der rammer plet ved at vise, hvordan din personlige profil og kompetencer matcher det, vi søger – og fortæl, hvorfor du netop brænder for en karriere hos Blue Water.

Fremhæv de evner, der virkelig gør en forskel, og lad dit CV afspejle en klar, struktureret rejse gennem din erfaring og uddannelse. Del dine ambitioner med os, og vis, at du er engageret i at tage næste skridt sammen med os.

Blue Water Shipping kolleger på en boreplatform.

2. Interviews og vurdering

Til første interview får du mulighed for at møde din potentielle leder og skabe et billede af, hvordan samarbejdet kan blive. Her taler vi om dine kvalifikationer og vores forventninger, så vi kan sikre, at der er et godt match.

I andet interview dykker vi dybere ned i, hvem du er, og hvordan dine værdier og ambitioner passer til rollen og vores kultur. Bl.a. ved brug af forskellige testværktøjer eller cases. Det er vigtigt for os, at du efter begge samtaler har den rigtige mavefornemmelse og alle forudsætninger for at vurdere, om stillingen også er det rette næste skridt for dig.

Blue Water Shipping medarbejder i et mødelokale.

3. Feedback

Når du sender din ansøgning, kan du regne med at høre fra os indenfor tre uger. Vi bestræber os på at give alle ansøgere relevant feedback, og uanset udfaldet ønsker vi, at alle får en professionel og nærværende oplevelse, når de søger job hos Blue Water, og at du som ansøger føler dig godt informeret undervejs i processen.

Blue Water Shipping kollerger i arbejdstøj på en havn går sammen.

4. Onboarding

Vi har en klar onboarding-plan for de første 90 dage, der sikrer, at du får en god start hos os. Du vil blive inviteret på besøg på vores hovedkontor i Esbjerg, hvor du får mulighed for at lære både virksomheden, kulturen og vores historie at kende. Vores fokus er på, at du hurtigt bliver en integreret del af teamet og lærer dine kollegaer at kende, så du kan føle dig tilpas og hjemme i din nye rolle.

2700+

medarbejdere i hele verden

80+

kontorer globalt

30+

lande