Pensionsmedarbejdere til Aftalecenter i rivende udvikling
København Ø
Her er et spændende job til dig, der vil være med til at få den stadigt voksende mængde nye virksomhedskunder ombord i PFA med klare og præcise aftaler. Du bliver en del af et team, der er i rivende udvikling. Du får en unik mulighed for både at arbejde med den daglige manuelle drift med udarbejdelse af aftaler og supportere og forbedre den digitale aftaleproces, så flere virksomheder får glæde af den
Du skal være med til at sikre præcise pensionsaftaler
Du bliver en del af teamet ’Aftalecenter’, der udarbejder juridiske aftaler og tillæg til aftaler for PFA’s mere end 6000 virksomheds- og organisationskunder. Både når der bydes velkommen til nye kunder, og når eksisterende kunder tilpasser deres pensionsaftale. Du kan se frem til hverdage, hvor du – ligesom resten af dine kolleger – udarbejder komplekse og mindre komplekse aftaler og tillæg. På den måde har vi stor variation i opgaverne. Teamets arbejde er afgørende for den gode kundeoplevelse og den samlede værdikæde i PFA. Både kunderne og PFA’s kundechefer kan nemlig som noget af det første se den nye pensionsaftale i PFA’s systemer. Som ny kollega i teamet er du også med til at supportere og forbedre PFA’s automatiserede aftaleproces og sikre den daglige drift af processen. Dine dage er travle og spændende. Du lærer en masse i tæt sparring med teamet, Aftaleområdet samt kundechefer og andre kundevendte funktioner i PFA.
Dine nøgleopgaver er at:
udarbejde aftaler og aftaletillæg til virksomhed og organisationskunder
være med til at drifte og forbedre den automatiserede aftaleproces – bl.a. ved at identificere muligheder for optimering og automatisering af processer og arbejdsgange
sikre en god kundeoplevelse for PFA’s kunder.
Du er interesseret i automatisering og digital procesoptimering
Vi har brug for dig, der:
måske har en forsikringsfaglig eller en juridisk baggrund og kommer med bred viden om pension og forsikring, som du kan se dig selv bruge hos os
tænker kundeorienteret og er god til service, så du kan møde teamets interne kunder og eksterne mæglere med et positivt mindset
synes, at en hverdag med et mix mellem drift og mere udviklingsorientrede opgaver lyder spændende
er interesseret i automatisering og procesoptimering
arbejder struktureret, tænker metodisk og er god til at formulere dig i skrift og tale
vil arbejde som en del af et team og trives med at have ansvar.
Dit nye team sparrer livligt på kryds og tværs
Du får 11 kolleger, der alle sidder sammen i storrumskontor. Vi har en leder, der giver os stor frihed, ansvar og opbakning. Stemningen i teamet er rigtig god, engageret og med masser af sparring og snak på kryds og tværs. Dine nye kolleger har lang erfaring og viden, som du kan lære af. Du kan hver dag se frem til at møde ind i PFA’s velfungerende domicil, der er placeret på Nordhavn i København, få meter fra Nordhavn Metro og havnemiljøet. Socialt har vi mange tilbud som yoga, løbehold, fredagscafé og medarbejderklubber, som du kan blive en del af. Du får et arbejdsliv med work-life balance og fokus på din faglige og personlige udvikling og trivsel. Du kan arbejde hjemme to dage om ugen og har ret til at gå ned på 80% arbejdstid. Vi har også fine personalegoder med én samlet lønpakke med arbejdsgiverbetalt pension og feriefrihed.
Du behøver ikke skrive en lang ansøgning – send bare dit CV
Du behøver ikke sende en ansøgning. Vedhæft blot dit CV og tilføj et par linjer i dit resumé om, hvorfor du er interesseret i jobbet. Hvis du har spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte Karina Wilche-Lise, der leder af Aftalecenter i PFA, på tlf.: 24 79 37 95 eller via KWL@pfa.dk. Vi ser frem til at høre fra dig og senest den 11. september 2025.
Vi samarbejder for at vores kunder kan leve et godt liv – både nu og i fremtiden
I PFA bliver du en del af noget stort – både som kunde og som kollega. Vi er omkring 1500 kolleger, der hver dag samarbejder for at gøre en positiv forskel for vores mere end 1,3 mio. kunder og samfund. Vi arbejder for at sikre økonomisk tryghed og sundhed gennem arbejdsliv og gode seniorliv for PFA er med vores kunder hele livet.
PFA er et pensionsselskab, men vi er meget mere end det. Udover pension og forsikring tilbyder vi i dag også opsparing for privatkunder og en række løsninger inden for blandt andet sundhed og boliger.
Vi er ejet af vores kunder, og vi blev stiftet i 1917 for at sikre danskerne frihed til at leve det liv, de ønsker. Det er derfor en del af vores DNA at bidrage til en positiv samfundsudvikling. I dag har vi mere end 1,2 millioner kunder, og vi arbejder hårdt hver eneste dag for at leve op til vores kundeløfte: Mere til dig.
Fleksibel arbejdstid & PFA betaler op til 20% i din pensionsordning
Løn, pensionsordning og medarbejdergoder
Sundhed og trivsel
Som ansat i PFA får du en attraktiv løn- og pensionsordning. Som en del af din løn betaler PFA op til 20 procent til din pensionsordning. Du får også en stærk forsikringspakke til en værdi af 10.000 kr. pr. år. Forsikringerne omfatter PFA Forebygger, PFA Helbredssikring, PFA Kritisk sygdom, PFA Erhvervsevne, PFA Liv og en heltidsulykkesforsikring. Derudover er der medarbejdergoder som gratis cykelservice og diverse rabatordninger.
Sundhed og trivsel
Sundhed og trivsel er vigtige værdier i PFA. Vi måler jævnligt på medarbejdernes trivsel og arbejdsglæde for at gøre PFA til en endnu bedre arbejdsplads, og vi rapporterer årligt på målinger i PFAs CR-rapport.
Vi har så vidt muligt fleksibel arbejdstid, så medarbejderne kan få arbejds- og fritidsliv til at gå op. Der er fine muligheder for at dyrke motion både på arbejdspladsen og udenfor. Vi har vores egen sportssal, som frit kan anvendes samt attraktive rabatter på fitnessmedlemsskaber.
Karriere med mere mening
Mere til kunderne
PFA er et kundeejet selskab, hvis formål er at give danskerne frihed til at leve det liv, de ønsker. Derfor har vi en forretningsmodel, som sender alt den værdi, vi skaber tilbage til kunderne.
Mere mening
PFA handler om mere end penge. Vi eksisterer for at udfylde en vigtig rolle i samfundet. Derfor tager vi ansvar og støtter op om en positiv samfundsudvikling med afsæt i FN’s udviklingsmål.
Mere udvikling
Vi vil være markedets bedste og på forkant med udviklingen. Det kræver dygtige medarbejdere, som er fagligt skarpe og i fysisk og mental balance. Derfor har vi fokus på din udvikling og sundhed, så du kan gøre en forskel for vores kunder, samfundet og dig selv.
Mere arbejdsglæde
Vi tror på, at engagerede og tilfredse medarbejdere skaber bedre kundeoplevelser og resultater. Derfor prioriterer vi godt kollegaskab – mandag skal også være en god dag.
Mere fremtid
Vores formål har været det samme i mere end 100 år, men mulighederne for at hjælpe kunderne ændrer sig hele tiden. Derfor er vi konstant i forandring. Det er afgørende for os, at fremtiden ikke kommer til os, men at vi kommer til den.
Jobindex wants to offer a service that gives you the best possible experience. For this, we want to use cookies and personal information for statistics and marketing. We collect information about your device, time, pages visited and your IP address. Jobindex uses its own cookies and cookies from partners. We and our partners store and/or access information on your device in order to display customised ads and ad measurements, custom content, content metrics, audience insights and product development.