Contract manager med fokus på psykiatri og psykologi
København Ø
Her er et spændende job til dig, der vil arbejde med leverandørkontrakter inden for psykiatri og psykologi. Du bliver en del af det team, der håndterer kontrakter med PFA’s mange eksterne leverandører. Din hverdag bliver fyldt med det, du kan lide at arbejde med: Interessenter, kontrakter og et detaljeret indblik i, hvordan PFA’s sundhedsområde fungerer og opererer
Du skal håndtere PFA’s eksterne sundhedskontrakter effektivt og sikkert
Du bliver en del af teamet ’Kontraktstyring,’ der håndterer PFA’s kontrakter med mere end 1000 eksterne leverandører på tværs af vores tre indkøbskategorier. Som teamets nye contract manager får du ansvar for at administrere aftaler inden for PFA’s sundhedskategori. Du får ansvar for styring og opfølgning på en portefølje af PFA’s sundhedskontrakter inden for det psykiske område, og du har hele tiden fokus på at gøre PFA’s relation til leverandørerne endnu bedre. Du kan se frem til en varieret hverdag. Du lærer en masse om PFA og ikke mindst om bredden i vores samarbejdsrelationer med eksterne leverandører. Der er travle og udadvendte timer, hvor du samarbejder tæt med teamet, dine øvrige kolleger i Procurement & Kontraktstyring, andre afdelinger i PFA og leverandører. Og så er der mere koncentrerede timer, hvor du arbejder med og administrerer kontrakterne i PFA’s kontrakt- og leverandørstyringssystem.
Dine nøgleopgaver er at:
understøtte en datadrevet tilgang til PFA’s leverandørsamarbejder
overvåge og administrere eksisterende kontrakter og optimere leverandørperformance inden for sundhed
deltage i udbud samt udarbejde og forhandle kontrakter med leverandører inden for sundhedsydelser
arbejde tæt sammen med interne interessenter inden for især sundhed for at forstå deres behov og sikre, at indkøb og kontrakter matcher dem
vedligeholde gode relationer med leverandører for at sikre kontinuerlig forbedring, fx ved hyppige leverandørmøder.
Du vil trives med mange interessenter og kontrakter
Vi har brug for dig, der:
har viden og interesse i kontraktmanagement og leverandørhåndtering – herunder forhandling, opfølgning etc.
kan analysere indkøbsdata og identificere muligheder for optimering, værdiskabelse og besparelser
kommer med gode forhandlingsevner
forstår juraen bag kontrakter
kan se dig selv tilføre PFA ny viden og kan udfordre, hvordan vi håndterer kontraktstyringsdiciplinen.
Et job med gode rammer og kolleger
Kontraktstyring har fem andre engagerede kolleger, hvor de fleste har en juridisk baggrund og lang erfaring med kontraktstyring, opfølgning og rapportering. Teamet har en ledelse, der giver os frihed og ansvar, og der er en god stemning i teamet, hvor vi arbejder tæt sammen for at opnå fælles mål. Som kollega i PFA kan du mærke, at vi har fokus på din arbejdsglæde, sundhed og trivsel. Du kan se frem til at arbejde i vores velfungerede domicil få meter fra Nordhavn Metrostation og havnemiljøet. Du har mulighed for at arbejde hjemme op til to dage om ugen og ret til at gå ned på 80% arbejdstid til 80% løn. Socialt har vi mange tilbud som yoga, løbehold, fredagscafé og medarbejderklubber, hvor du kan dyrke dine interesser i selskab med gode kolleger.
Du behøver ikke skrive en lang ansøgning – send os bare dit CV
Du behøver ikke sende en ansøgning. Vedhæft blot dit CV og tilføj et par linjer i dit resumé om, hvorfor du er interesseret i jobbet. Hvis du har spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte Kasper Gustafsson, der er chef for Procurement & Kontraktstyring i PFA, på tlf.: 24 93 04 22 eller via kgu@pfa.dk. Vi ser frem til at høre fra dig og senest den 10. september 2025.
PFA er et pensionsselskab, men vi er meget mere end det. Udover pension og forsikring tilbyder vi i dag også opsparing for privatkunder og en række løsninger inden for blandt andet sundhed og boliger.
Vi er ejet af vores kunder, og vi blev stiftet i 1917 for at sikre danskerne frihed til at leve det liv, de ønsker. Det er derfor en del af vores DNA at bidrage til en positiv samfundsudvikling. I dag har vi mere end 1,2 millioner kunder, og vi arbejder hårdt hver eneste dag for at leve op til vores kundeløfte: Mere til dig.
Fleksibel arbejdstid & PFA betaler op til 20% i din pensionsordning
Løn, pensionsordning og medarbejdergoder
Sundhed og trivsel
Som ansat i PFA får du en attraktiv løn- og pensionsordning. Som en del af din løn betaler PFA op til 20 procent til din pensionsordning. Du får også en stærk forsikringspakke til en værdi af 10.000 kr. pr. år. Forsikringerne omfatter PFA Forebygger, PFA Helbredssikring, PFA Kritisk sygdom, PFA Erhvervsevne, PFA Liv og en heltidsulykkesforsikring. Derudover er der medarbejdergoder som gratis cykelservice og diverse rabatordninger.
Sundhed og trivsel
Sundhed og trivsel er vigtige værdier i PFA. Vi måler jævnligt på medarbejdernes trivsel og arbejdsglæde for at gøre PFA til en endnu bedre arbejdsplads, og vi rapporterer årligt på målinger i PFAs CR-rapport.
Vi har så vidt muligt fleksibel arbejdstid, så medarbejderne kan få arbejds- og fritidsliv til at gå op. Der er fine muligheder for at dyrke motion både på arbejdspladsen og udenfor. Vi har vores egen sportssal, som frit kan anvendes samt attraktive rabatter på fitnessmedlemsskaber.
Karriere med mere mening
Mere til kunderne
PFA er et kundeejet selskab, hvis formål er at give danskerne frihed til at leve det liv, de ønsker. Derfor har vi en forretningsmodel, som sender alt den værdi, vi skaber tilbage til kunderne.
Mere mening
PFA handler om mere end penge. Vi eksisterer for at udfylde en vigtig rolle i samfundet. Derfor tager vi ansvar og støtter op om en positiv samfundsudvikling med afsæt i FN’s udviklingsmål.
Mere udvikling
Vi vil være markedets bedste og på forkant med udviklingen. Det kræver dygtige medarbejdere, som er fagligt skarpe og i fysisk og mental balance. Derfor har vi fokus på din udvikling og sundhed, så du kan gøre en forskel for vores kunder, samfundet og dig selv.
Mere arbejdsglæde
Vi tror på, at engagerede og tilfredse medarbejdere skaber bedre kundeoplevelser og resultater. Derfor prioriterer vi godt kollegaskab – mandag skal også være en god dag.
Mere fremtid
Vores formål har været det samme i mere end 100 år, men mulighederne for at hjælpe kunderne ændrer sig hele tiden. Derfor er vi konstant i forandring. Det er afgørende for os, at fremtiden ikke kommer til os, men at vi kommer til den.
Jobindex wants to offer a service that gives you the best possible experience. For this, we want to use cookies and personal information for statistics and marketing. We collect information about your device, time, pages visited and your IP address. Jobindex uses its own cookies and cookies from partners. We and our partners store and/or access information on your device in order to display customised ads and ad measurements, custom content, content metrics, audience insights and product development.