circle graphic

Vejen

Økonomiassistent - barselsvikariat

Er du nysgerrig og undersøgende, og har du erfaring med regnskab og bogholderi? Har du en uddannelse inden for regnskab samt praktisk erfaring, og kan du lide at dykke ned i detaljerne? Så er det måske dig, vi leder efter.

Vi søger en barselsvikar for en af vores økonomaassistenter til vores Accounting team bestående af 7 medarbejdere, hvoraf du er den ene. Du vil indgå i et team af engagerede medarbejdere i et åbent og uformelt arbejdsmiljø.

Stillingen er på 37 timer om ugen, og løber fra september/oktober 2025 til juni 2026.

Du vil få arbejdsplads på vores hovedkontor i Vejen og få reference til Manager for Accounting.

Dine ansvarsområder

Efter en grundig oplæring vil du have ansvaret for en lang række faste opgaver. Fællesnævnerne for dine opgaver er undersøgelse og nysgerrighed, da du har ansvaret for at dykke ned i detaljerne og ikke lukke en opgave, før den er blevet undersøgt til bunds. Af dine opgaver kan nævnes:

  • Finans- og kreditorbogføring
  • Deltagelse i månedsafslutning med egne faste opgaver
  • Daglig gennemgang af kreditnotaer
  • Intern fakturering mellem selskaber, samt afstemning heraf
  • Besvarelse af mails i fælles mailboks
  • Ad hoc-opgaver

Du vil have en stor kontaktflade internt i organisationen og vil derfor skulle arbejde med mange forskellige samarbejdspartnere.

Dine kvalifikationer

Vi søger en person med godt humør og gåpåmod, og som har erfaring med de beskrevne arbejdsopgaver. Det er vigtigt, at du er struktureret og formår at holde overblikket i en travl hverdag. Kendskab til SAP vil være en fordel, og det samme vil et fornuftigt Excel-niveau.

For at få succes i jobbet skal du trives i en omskiftelig hverdag, hvor du skal kunne have mange bolde i luften.

Som person er du nysgerrig, undersøgende og tænker ud af boksen. Du har en opmærksomhed på detaljer og kan lide at dykke ned i og undersøge dem.

Du skal kunne tale og skrive på dansk og engelsk, da engelsk er vores koncernsprog.

Er du blevet nysgerrig?

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt Accounting Manager Jeppe Lindequist Beyer på 40 34 28 67 for en uforpligtende snak.

Ansøg senest d. 17. september

Send os allerede nu din motiverede ansøgning og dit CV. Vi er meget ivrige efter at ansætte vores nye kollega, så derfor vurderer vi ansøgninger og kalder til samtaler løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig.

I Solar ser vi mangfoldighed som en styrke og arbejder aktivt med diversitet, bl.a. som del af DI’s Gender Diversity Pledge. Vi opfordrer derfor kvalificerede, uanset baggrund, til at søge jobbet.


Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Tilbydes ikke

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

circle graphic 2
employee within circle

Sammen gør
vi forskellen

Som international sourcing- og servicevirksomhed vil vi gøre kunderne til vindere og give dem en effektiv hverdag. Vores lager på 250.000 varer er fuldt automatiseret, og med vores superhurtige leveringstider og generelt høje serviceniveau, har vi nok at være stolt af.

Allergladest er vi for vores gode samarbejde. Her giver det respekt, når man hjælper en kollega, for vi er alle afhængige af hinanden. Og fordi hele forretningen hænger så tæt sammen, er der også gode muligheder for at vokse ind i et nyt job. Eller to.

Har du lyst til at læse om nogle af dine fremtidige kollegaer, så klik her

”Allerede fra starten følte jeg mig som en del af holdet, og hver dag har været god siden første samtale. Her er bare styr på de der små ting i begyndelsen, der betyder så meget.”


quote dots

Group HR Coordinator

Michelle

826

medarbejdere

som passioneret arbejder på at skabe værdi hver eneste dag

8

kundecentre

som dagligt holder vores kunder kørende

260.000

produkter

der kan løse selv de mest specialiserede opgaver

dots left
dots right
employee at storage
employee near beam
employee at car
4 af 5 stjerner

64 af Solars medarbejdere har evalueret Solar på Jobindex