Controller/sagsadministrator til stort advokathus i Nordhavn

Er du en dynamisk, grundig og initiativrig person med økonomiforståelse og flair for tal og processer? Kan du lide at have overblik, indflydelse og ansvar? Så er du måske vores nye fantastiske kollega! Accura søger en controller/sagsadministrator til vores afdeling i Nordhavn med tiltrædelse hurtigst muligt.

Hos Accura nyder jeg den frie omgangstone, høje faglighed og ikke mindst frihed under ansvar. Derudover møder jeg hver dag dedikerede kolleger på tværs af afdelinger, der gør det svært at være andet end glad for at gå på arbejde.

Tina Drechsler Rørbæk, Controller i Sagsadministrationen

Hvad tilbyder vi?

Vi kan love dig en arbejdsplads med god energi og internationalt islæt. Vi kan også tilbyde, at du bliver en del af et engageret team, hvor trivsel vægtes højt. Vi er på udkig efter en dygtig og serviceminded controller/sagsadministrator, som skal hjælpe vores juridiske teams primært med fakturering, budgetter og rapporteringer, herunder datasikring i forbindelse med onboarding af kunder.

Du vil referere til vores chief client & compliance strategy officer.

Din ugentlige arbejdstid er 37 timer, ekskl. frokost. Stillingen kræver fleksibilitet i forhold til planlægning af din arbejdsdag. Vi har gode ansættelsesforhold med bl.a. overtidsbetaling, sociale arrangementer, sundhedsforsikring, og allerbedst er vores sammenhold og drive!

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Forberedelse af og håndtering af din sagsportefølje for partnerne i din afdeling
  • Ansvar for afregningsprocesser
  • Udarbejdelse og koordinering af fakturaoplæg/fakturering
  • Opfølgning i forhold til budget og tidsforbrug
  • Kvalitetssikring af data
  • Ansvar for den administrative del af en sag, fra den oprettes, til den afsluttes
  • Generelle ad hoc-opgaver i tilknytning til ovenstående opgaver.
  • Onboarding af kunder

Vi forestiller os, at du:

  • har erfaring fra en lignende stilling
  • er villig til at begå dig på både dansk og engelsk
  • er superbruger i hele Office-pakken
  • er serviceminded, procesorienteret, initiativrig og selvkørende
  • er grundig af natur

Lyder det spændende?

Så send en motiveret ansøgning hurtigst muligt via ansøgningsknappen i denne stillingsannonce, og vedhæft dit CV og andre relevante dokumenter. Vi afholder løbende samtaler. Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at ringe til HR business partner Louise Vandborg Laustrup på +45 3078 6694.

Ansættelsestype:
Fastansættelse

Hjemmearbejde:
Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid:
Fuldtid

Billede af smilende kolleger bag teksten - Læs mere om en karriere hos Accura her

Hvem er vi?

Fem kolleger i et møde

Accura er et af Danmarks største advokathuse, hvor mere end 500 advokater og kommercielle specialister omsætter jura til praktisk virkelighed og klare anbefalinger til dansk og internationalt erhvervsliv.

Vores specialiserede juridiske forretningsområder er nøje sammensat for at kunne eksekvere på en fokuseret strategi om at være de bedste i Danmark til at rådgive virksomheder om større transaktioner og komplekse projekter.

Accura har kontorer i København, Aarhus, Singapore, London, Boston, Tokyo, Seoul og Melbourne.

Fem kolleger i et møde

Vi har nogle af de stærkeste faglige kompetencer inden for de områder, som vi har strategisk fokus på. Ikke kun fordi vi arbejder med de mest interessante opgaver, men fordi vi løfter i flok og skaber resultaterne sammen.

Som et vigtigt element i Accuras strategi har vi valgt at sætte fokus på ledelse og arbejder løbende på at udvikle os på dette område i erkendelse af, at forholdet til den nærmeste leder er helt afgørende for trivsel, motivation, udvikling, tiltrækning og fastholdelse af dygtige medarbejdere.

Tilsammen gør det Accura til en helt speciel arbejdsplads.