Ikon: Pin

København Ø og mulighed for hjemmearbejde

Kundekonsulent og F2-ekspert

Vil du tage del i vores ambition om at levere mest mulig værdi for både kunder og cBrain med vores F2 standardsoftware? Det er drivkraften blandt vores dygtige kundekonsulenter, og vi har brug for en til på holdet. Vores kunder er typisk ministre og stabsfolk i ministerier og styrelser. De danske myndigheder er verdens mest digitaliserede, og cBrain er en central leverandør, da 19 af 23 danske ministerier benytter vores F2-produkt. cBrain vokser fortsat – også i udlandet. Til vores Consulting team søger vi nu en kundekonsulent til at støtte både danske og internationale kunder.

Om jobbet

Efter et oplæringsforløb vil du som kundekonsulent indgå i teamets dagligdag med at støtte eksisterende kunder og sikre, at de får mest muligt ud af deres F2. Du vil skulle specialisere dig i udvalgte funktionalitetsområder og kunder, som du bliver ansvarlig for at servicere, når de søger vejledning, har spørgsmål om F2, skal undervises og have demonstreret basis- og ny funktionalitet og procesunderstøttelse. Som vores kundekonsulent og kommende F2-ekspert skal du have blik for kundernes arbejdsgange og kunne omsætte deres behov og ønsker til F2.

Du bliver en del af et højt fagligt team, hvor sparring og vidensdeling er en central del af dagligdagen, og du vil også på egen hånd skulle sætte dig ind i F2-platformens mange konfigurationsmuligheder og holde dig opdateret på ny funktionalitet og muligheder i takt med at F2 udvikles.

Dine opgaver som kundekonsulent bliver, at

  • være F2-eksperten, der ved hvordan kundens arbejdsgange omsættes til effektiv sagsbehandling i F2
  • varetage kontakten med eksisterende kunder, modtage, afklare og projektlede deres ændringsønsker og bestillinger
  • projektlede opgraderinger for eksisterende kunder, standardimplementeringer for nye kunder, samt andre små og mellemstore projekter
  • undervise i F2-platformen hos kunder, afholde superbruger- og administratorkurser, samt holde oplæg om ny funktionalitet
  • deltage i fakturering og registrering af opgaver
  • dokumentere de løsninger, der implementeres og medvirke til at opbygge og vedligeholde et metodekatalog
  • samarbejde om driften af kunderne med vores Support & Operations-afdeling
  • F2-platformen udvikles in-house i cBrain. Det betyder, at du får mulighed for at påvirke udviklingen af platformen, baseret på din daglige kontakt med vores kunder og din indsigt i, hvordan F2-platformen benyttes og hvilke forbedringer, der er behov for. Vi bruger selv F2 internt og derfor har alle i virksomheden et dybt produktkendskab.

Din profil

Vi ser gerne, at du har en relevant baggrund inden for offentlig administration, sagsstyring. Alternativt har du måske en kandidatgrad inden for IT, forvaltning eller informationsstudier med fokus på forståelse af processer og it-understøttelse, kombineret med nogle års erfaring.

  • Det er en fordel, hvis du tidligere har arbejdet i en offentlig myndighed og beskæftiget dig med sagsstyring. Måske har du allerede brugt F2 som en del af dit daglige arbejde, eller arbejdet som ansvarlig for et sagsbehandlingssystem
  • Du har passion for software - og kan lade dig begejstre af en fed ny feature i F2
  • Du har erfaring med projektledelse og kundekontakt
  • Du er god til samarbejde og skaber gode relationer til vores kunder
  • Du har modet til at udfordre kundens eksisterende praksis og foreslå andre veje
  • Du arbejder proaktivt og selvstændigt med egne opgaver og projekter
  • Du er flydende i dansk og engelsk. Det er en fordel, men ikke krav, hvis du forstår tysk

Vores kultur - Faglighed, Fællesskab og FNs Verdensmål

Hos cBrain forener vi høj faglighed med et stærkt kollegialt fællesskab. Vi tror på, at vi lykkes bedst, når vi trives – både fagligt og socialt. Derfor prioriterer vi en uformel kultur, hvor der er plads til både ambitioner, nytænkning og gode grin. Vi er en virksomhed med mange traditioner og vægter sociale events højt. Desuden tilbyder vi medarbejderdrevne aktiviteter så som løbeklub, vinklub og brætspilsaftener, og vi arbejder aktivt for et inkluderende arbejdsmiljø med fokus på en sund balance mellem arbejde og fritid. I cBrain tillægger vi bæredygtighed og klimamål stor betydning. Det er vores ambition at bidrage aktivt til grøn omstilling ved at levere digitale løsninger, der understøtter offentlige myndigheder i at nå deres klimamål. Samtidig arbejder vi systematisk på at integrere bæredygtighed i vores forretning og daglige drift.

Velkommen til Nordhavn – og et moderne arbejdsliv

Du får din daglige gang i vores domicil i Utzonhuset i Nordhavn – med udsigt over vandet og et arbejdsmiljø, der er designet til både fokus og fællesskab. Dine kompetencer vil løbende udvikles i samklang med din rolle, så ud over den store hands-on erfaring du opbygger, vil træning i for eksempel tekniske områder, agil projekt ledelse, personlig udviklingsprogrammer understøtte din videre professionelle udvikling.

Interesseret?

Hvis du har spørgsmål relateret til indholdet i stillingen som kundekonsulent, er du velkommen til at kontakte Anette Stang-Pedersen på tlf. 71749430. Send din ansøgning, dit CV og dine eksamensbeviser allerede i dag via det nedenstående ansøgningslink. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat. Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi ser frem til at høre fra dig!


Om cBrain

cBrain er et børsnoteret dansk softwarehus grundlagt i 2002 med ca. 230 medarbejdere. Vores F2-platform hjælper lokalt og internationalt offentlige myndigheder med at skabe målbar effektivisering gennem digitalisering af forretnings- og vidensprocesser. Over 75 danske myndigheder, herunder størstedelen af ministerierne, benytter F2 som deres digitale platform. cBrains ambition er at revolutionere den offentlige sektor med Commercial Off-The-Shelf (COTS) software, som bidrager til, at regeringer kan digitalisere hurtigere og bedre.

Få mere at vide om cBrain og cBrains produkter på https://www.cbrain.com/


Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Muligt

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

Mød dine kommende kolleger Andreas, Casper og Anna Kristina, som fortæller om deres hverdag og kulturen i cBrain.

Andreas, Softwareudvikler i R&D

Casper, Supportkonsulent i Service, Operations & Support

Anna Kristina, Application Developer i Software

Bliv en del af en fagligt stærk og social virksomhed i vækst

Hos cBrain er vi fælles om en passion for software. Og vi tror på, at det er vigtigt, at vi har det sjovt sammen, samtidig med at vi er både ambitiøse og professionelle. At bevare og udvikle en god arbejdskultur har høj prioritet og vi investerer aktivt i, at vores værdier og kultur mærkes og præger vores arbejdsdag. Hver dag.

Det gør vi gennem en arbejdsdag, hvor vidensdeling og samarbejde på tværs af afdelinger vægtes højt. Kulturen i cBrain er uformel, vi har det godt med hinanden, og der er stor tilslutning til sociale aktiviteter drevet af medarbejdere såsom løbe-, gaming-, og badmintonklub.

Vi hjælper dig med at skabe et bredt netværk blandt dine nye kolleger gennem vores cBrain Beginner’s Club. Her introduceres du bl.a. for vores værdier og kultur og du får mulighed for at møde dine nye kollegaer på tværs af hele organisationen.

Kollegaer fra cBrain griner og lytter

Kom godt fra start

I cBrain er det vigtigt, at du føler dig godt taget imod fra start. Allerede første arbejdsdag deltager du i et grundigt introduktionsforløb, hvor du lærer om vores F2-software, metode og processer. Du vil også få indsigt i vores værdier og kultur, og du vil hurtigt opleve en høj læringskurve – både fagligt og ansvarsmæssigt.

Udover at få branchens bedste kollegaer, vil du hver dag møde ind i flotte, nyrenoverede lokaler i vores nye domicil i Nordhavn, Utzonhuset, med udsigt til vandet og til duften af hjemmelavet mad i vores bistro.

Lidt mere om os

Vores mission, platform, resultater og hvad er F2?

Alle stillinger

Se alle vores åbne stillingsopslag i Danmark og internationalt.

Søg uopfordret

Fandt du ikke en stilling der passer til dig? Så søg uopfordret.

Oversigt over cBrains værdier