Hero-billede for Lemvigh-Müller

Pricing Coordinator med skarpt blik for struktur, systemer og forretningsunderstøttelse

Lemvigh-Müller ikon: locator Lemvigh-Müller ikon: locator

Kolding og mulighed for hjemmearbejde

Er du detaljeorienteret, systematisk og har du flair for at arbejde med prissætning, rabatstrukturer og analyser? Trives du med at omsætte forretningsbehov til konkrete løsninger, der skaber værdi på bundlinjen? Så er det måske dig, vi søger som vores nye Pricing Coordinator.

Din rolle og dine ansvarsområder

Som Pricing Coordinator bliver du en nøgleperson i arbejdet med at sikre en effektiv og datadrevet prissætning, der understøtter vores kommercielle mål. Du får en central rolle i samspillet mellem Indkøb/Marked og Salg, og du skal være med til at sikre, at Lemvigh-Müller har den mest optimale rabatstruktur og prissætning – med fokus på kunder, omsætning og indtjening.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Implementere ændrede pris- og rabatstrukturer fra leverandører
  • Tilpasse kundeaftaler i forbindelse med leverandørskifte eller ændringer i salgsprisniveauer
  • Sikre løbende oprydning og tilretning af produkthierarkier samt priskalkulationer
  • Vedligeholde og opdatere pricing-modeller, når de overgår til drift
  • Yde support til Salg ift. avancekontrollister og anden opfølgning, der kræver indsigt i prissætning og kundeaftaler
  • Sammen med Indkøb/Marked og Salg sikre markedsrigtige priser på nye produktsortimenter
  • Medvirke til at sikre en governancestruktur og efterlevelse af retningslinjer for prissætning
  • Varetage ad hoc-driftsopgaver inden for pricing
  • Bidrage med din pricing-ekspertise i forhold til IT-opsætninger og værktøjer over for interne samarbejdspartnere

Du får mulighed for at arbejde i et dynamisk miljø med stor berøringsflade på tværs af organisationen – og med rig mulighed for at præge udviklingen af vores pricingstruktur og -systemer.

Vi tilbyder gode kollegaer med stor viden samt en professionel og faglig ambitiøs koncern

Du bliver en del af Lemvigh-Müller, der er en fondsejet virksomhed med 1.300 ansatte, og som blandt andet støtter velgørende formål i Danmark. Vi gør os hver dag umage for at skabe de bedste rammer for, at du kan have et værdifuldt arbejdsliv, hvor du kan udleve dit fulde potentiale – og samtidig have overskud til alt det andet vigtige i livet. Vi tilbyder fx:

  • Overskudsdeling – gælder alle medarbejdere og fordeles efter anciennitet
  • Sundhedsforsikring – giver dig mulighed for hurtig og god behandling
  • Barselsordning – med 17 ugers betalt orlov til fædre og 28 uger til mødre
  • Fleksible arbejdsformer – med mulighed for hjemmearbejde
  • Fondsstøtte – kan søges ifm. familieforøgelse, ægteskab og børns uddannelse

Du vil få 5 pricing kolleger i Kolding og 4 i Herlev, som alle mødes løbende til fælles sparring og udvikling af værktøjer, modeller, processer og opgaver.

Dine personlige kvalifikationer:

Du er analytisk og struktureret med et forretningsmæssigt mindset og evner at sætte dig ind i nye arbejdsgange og procedurer. Du er ansvarsbevidst og initiativrig med en stærk personlighed.

Du sætter pris på at arbejde koncentreret med store datamængder i Excel, tal er din ven, og du tjekker gerne en gang ekstra for at sikre kvaliteten. Du trives også med proaktivt at kontakte interne samarbejdspartnere. Alt dette bidrager du med igennem dit positive humør.

Vi ser gerne, at du har et par års erfaring med analytiske opgaver, arbejde med større mængder data eller har en relevant uddannelsesmæssig baggrund. Viden om teknik og stål anses ligeledes som et plus men ikke en nødvendighed.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Send os dit CV snarest muligt, vi holder samtaler løbende og ansætter, når rette kandidat er der.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Louise Lindskov (Executive Advisor og Head of Pricing) på tlf. 4060 4062.

I Lemvigh-Müller ser vi mangfoldighed som en styrke og arbejder aktivt med diversitet, bl.a. som del af DI’s Diversitetsløftet. Vi opfordrer derfor kvalificerede, uanset baggrund, til at søge jobbet. Du behøver kun at sende os dit CV – og undlad gerne billede, oplysning om alder og lignende.

5 af 5 stjerner

324 anmeldelser

Ansættelsestype:
Fastansættelse

Hjemmearbejde:
Muligt

Ugentlig arbejdstid:
Fuldtid

Den ansvarlige forretningspartner

Hver dag sørger Lemvigh-Müller for, at varer fra tusindvis af producenter bliver leveret på rette sted og tid til installatører, industrivirksomheder og byggepladser i hele landet. Men vi gør mere end at pakke og levere. Siden 1846 har vi som forretningspartner sat vores viden, indsigt og erfaring i spil. Vi tager medansvar for, at vores kunder får succes - også når morgendagen kræver nye løsninger, fx indenfor digitalisering og grøn omstilling.

Som fondsejet virksomhed er samfundsansvar en del af Lemvigh-Müllers DNA. Ud over geninvesteringer i virksomheden går en del af vores overskud bl.a. til donationer via fondene til kulturelle, sociale og produktive formål samt støtte til medarbejdere.

Lemvigh-Müller ikon: citationstegn

Vi har lang erfaring med at drive en god arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, højt engagement og en uformel omgangstone.

Mads Hay Pedersen, HR-direktør

Det mest værdifulde i vores verden … er dig

Det er mennesker, der gør hele forskellen, når de produkter og løsninger, man sælger, ligner konkurrenternes til forveksling. Det ved vi, og det lever vi efter.

Vi har som Danmarks største stål- og teknikgrossist mere end 550.000 varenumre på lager, men vores mest værdifulde aktiv er ubetinget vores 1.450 medarbejdere.

Det er vores medarbejderes viden, kompetencer og erfaring, som er med til at sikre, at tingene falder i hak i vores kunders forretning. At produktionen kører, at opgaverne og projekterne lykkes, giver vækst og overskud – i går, i dag, i morgen. Vi kalder det ”Når erfaring skaber fremtid”.

Derfor passer vi godt på vores medarbejdere. Det er en grundlæggende tankegang i Lemvigh-Müller. For vi ved, at vores medarbejdere er nøglen til fremtiden.

Vi investerer i din arbejdsglæde

Som medarbejder vil du opleve en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet, og hvor du har høj grad af medbestemmelse. Hvor der bliver investeret i din personlige og professionelle udvikling. Hvor der er fuldt ledelsesfokus på at sikre et godt arbejdsmiljø, trivsel og engagement – og i det hele taget skabe de bedste rammer for din arbejdsglæde.

Du får del i overskuddet

Lemvigh-Müller har overskudsdeling. Ordningen omfatter alle medarbejdere, som alt efter overskuddets størrelse får tildelt andele ud fra anciennitet. Som medarbejder kan du også få økonomisk tilskud til livets store øjeblikke og via Lemvigh-Müller fonden søge om bl.a. ’barnevogns’- og ’bryllupspenge’. Det er muligheder, som gennem en menneskealder har været med til at tegne den særlige ånd, der er i Lemvigh-Müller.

Lemvigh-Müller ikon: citationstegn

Vi lever og ånder for at være den foretrukne forretningspartner. Det handler om faglig sparring, nytænkning og evnen til at skabe værdi for kunderne.

Pernille Wichmann, Senior Sales Director

Syv hurtige facts om os

Lemvigh-Müller ikon: hus med mennesker
1.300+

MEDARBEJDERE

Lemvigh-Müller ikon: mennesker
20.000+

KUNDER

Lemvigh-Müller ikon: stregkode
550.000+

VARENUMRE

Lemvigh-Müller ikon: bygning med menneske foran
2

HOVEDKONTORER

Lemvigh-Müller ikon: lagerbygning
3

CENTRALLAGRE

Lemvigh-Müller ikon: kasseapperat
23

HÅNDVÆRKERBUTIKKER

Lemvigh-Müller ikon: hånd med penge
7,2 mia.

KR. I OMSÆTNING (2024)

Lemvigh-Müller ikon: citationstegn

Lemvigh-Müller har et formål, der rækker langt ud over at være førende stål- og teknikgrossist.

Sofie Kølgaard Reichel, Head of IT Business Systems

Lemvigh-Müller: Når erfaring skaber fremtid