Er du detaljeorienteret, systematisk og har du flair for at arbejde med prissætning, rabatstrukturer og analyser? Trives du med at omsætte forretningsbehov til konkrete løsninger, der skaber værdi på bundlinjen? Så er det måske dig, vi søger som vores nye Pricing Coordinator.
Som Pricing Coordinator bliver du en nøgleperson i arbejdet med at sikre en effektiv og datadrevet prissætning, der understøtter vores kommercielle mål. Du får en central rolle i samspillet mellem Indkøb/Marked og Salg, og du skal være med til at sikre, at Lemvigh-Müller har den mest optimale rabatstruktur og prissætning – med fokus på kunder, omsætning og indtjening.
Du får mulighed for at arbejde i et dynamisk miljø med stor berøringsflade på tværs af organisationen – og med rig mulighed for at præge udviklingen af vores pricingstruktur og -systemer.
Du bliver en del af Lemvigh-Müller, der er en fondsejet virksomhed med 1.300 ansatte, og som blandt andet støtter velgørende formål i Danmark. Vi gør os hver dag umage for at skabe de bedste rammer for, at du kan have et værdifuldt arbejdsliv, hvor du kan udleve dit fulde potentiale – og samtidig have overskud til alt det andet vigtige i livet. Vi tilbyder fx:
Du vil få 5 pricing kolleger i Kolding og 4 i Herlev, som alle mødes løbende til fælles sparring og udvikling af værktøjer, modeller, processer og opgaver.
Du er analytisk og struktureret med et forretningsmæssigt mindset og evner at sætte dig ind i nye arbejdsgange og procedurer. Du er ansvarsbevidst og initiativrig med en stærk personlighed.
Du sætter pris på at arbejde koncentreret med store datamængder i Excel, tal er din ven, og du tjekker gerne en gang ekstra for at sikre kvaliteten. Du trives også med proaktivt at kontakte interne samarbejdspartnere. Alt dette bidrager du med igennem dit positive humør.
Vi ser gerne, at du har et par års erfaring med analytiske opgaver, arbejde med større mængder data eller har en relevant uddannelsesmæssig baggrund. Viden om teknik og stål anses ligeledes som et plus men ikke en nødvendighed.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Send os dit CV snarest muligt, vi holder samtaler løbende og ansætter, når rette kandidat er der.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Louise Lindskov (Executive Advisor og Head of Pricing) på tlf. 4060 4062.
I Lemvigh-Müller ser vi mangfoldighed som en styrke og arbejder aktivt med diversitet, bl.a. som del af DI’s Diversitetsløftet. Vi opfordrer derfor kvalificerede, uanset baggrund, til at søge jobbet. Du behøver kun at sende os dit CV – og undlad gerne billede, oplysning om alder og lignende.
Hver dag sørger Lemvigh-Müller for, at varer fra tusindvis af producenter bliver leveret på rette sted og tid til installatører, industrivirksomheder og byggepladser i hele landet. Men vi gør mere end at pakke og levere. Siden 1846 har vi som forretningspartner sat vores viden, indsigt og erfaring i spil. Vi tager medansvar for, at vores kunder får succes - også når morgendagen kræver nye løsninger, fx indenfor digitalisering og grøn omstilling.
Som fondsejet virksomhed er samfundsansvar en del af Lemvigh-Müllers DNA. Ud over geninvesteringer i virksomheden går en del af vores overskud bl.a. til donationer via fondene til kulturelle, sociale og produktive formål samt støtte til medarbejdere.
Mads Hay Pedersen, HR-direktør
Det er mennesker, der gør hele forskellen, når de produkter og løsninger, man sælger, ligner konkurrenternes til forveksling. Det ved vi, og det lever vi efter.
Vi har som Danmarks største stål- og teknikgrossist mere end 550.000 varenumre på lager, men vores mest værdifulde aktiv er ubetinget vores 1.450 medarbejdere.
Det er vores medarbejderes viden, kompetencer og erfaring, som er med til at sikre, at tingene falder i hak i vores kunders forretning. At produktionen kører, at opgaverne og projekterne lykkes, giver vækst og overskud – i går, i dag, i morgen. Vi kalder det ”Når erfaring skaber fremtid”.
Derfor passer vi godt på vores medarbejdere. Det er en grundlæggende tankegang i Lemvigh-Müller. For vi ved, at vores medarbejdere er nøglen til fremtiden.
Som medarbejder vil du opleve en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet, og hvor du har høj grad af medbestemmelse. Hvor der bliver investeret i din personlige og professionelle udvikling. Hvor der er fuldt ledelsesfokus på at sikre et godt arbejdsmiljø, trivsel og engagement – og i det hele taget skabe de bedste rammer for din arbejdsglæde.
Lemvigh-Müller har overskudsdeling. Ordningen omfatter alle medarbejdere, som alt efter overskuddets størrelse får tildelt andele ud fra anciennitet. Som medarbejder kan du også få økonomisk tilskud til livets store øjeblikke og via Lemvigh-Müller fonden søge om bl.a. ’barnevogns’- og ’bryllupspenge’. Det er muligheder, som gennem en menneskealder har været med til at tegne den særlige ånd, der er i Lemvigh-Müller.
Pernille Wichmann, Senior Sales Director
MEDARBEJDERE
KUNDER
VARENUMRE
HOVEDKONTORER
CENTRALLAGRE
HÅNDVÆRKERBUTIKKER
KR. I OMSÆTNING (2024)
Sofie Kølgaard Reichel, Head of IT Business Systems