Vejle og mulighed for hjemmearbejde
Vil du med på en spændende rejse, hvor du kan være med til at finde løsninger og håndtere transporter i hele verden indenfor Project Logistics og Aid & Relief?
Vi søger netop nu en kollega til vores Aid & Relief team, én som vil være med til at sætte retningen for en afdeling i vækst. Du bliver en del af et team på 12 medarbejdere fordelt på 2 lokationer. Din første og vigtigste arbejdsopgave bliver at håndtere og eksekvere vores forsendelser, hvor der vil være fokus på dine kommunikationsevner samt god forståelse og viden af de processer, der er i specialtransporter og til udviklingslande. Håndteringen af vores gods sker i samarbejde og med støtte fra vores globale GEODIS’ søsterkontorer indenfor sø-, luft-, og vejtransport. Herudover vil der også være et stort fokus på at efterleve interne processer, opfølgning af kvalitet, indsamling af data samt overholdelse af compliance-regler ift. interne og eksterne transportleverandører, samarbejdspartnere samt kunder.
Vi er et team med fokus på sammenhold med mange forskellige personligheder, hvor der er plads til alle. Hverdagen i Project Logistics / Aid & Relief, er både spændende og udfordrende med nye arbejdsopgaver - men vi har også fastlagte processer og procedurer, som skal udføres på daglig basis. Vi går meget op i at løse opgaverne på vegne af vores kunder, som et team, hvor vi alle bidrager til det fælles mål.
Hvem søger vi i GEODIS?
Vi søger dig, der er uddannet speditør og gerne med erfaring fra en lignende stilling. Du er vant til at samarbejde med mennesker med forskellig kulturelle barrierer samt på tværs af landegrænser. Du kan levere en service i absolut verdensklasse, hvor blandt andet overholdelse af deadlines samt løbende optimering af forretningsprocesser er altafgørende for vores afdeling. Du kommunikerer på engelsk i både skrift og tale, da dette er vores koncernsprog.
For at blive en succes i jobbet trives du med:
Kvalifikationer
GEODIS som organisation
Vi er en innovativ og engageret organisation med en stærk teamspirit. Vores hverdag er alsidig og fyldt med initiativer, der sigter mod at optimere kundeoplevelsen og muliggøre kunders vækst. Vi lægger stor vægt på medarbejdertilfredshed og trivsel, og vi måler den hver anden uge i Winningtemp. GEODIS er ligeledes certificeret i Investors In People, hvilket stiller store krav til os som organisation. GEODIS stræber efter at være den bedste og mest attraktive arbejdsplads gennem et godt kollegialt fællesskab, fleksibilitet og gode karrieremuligheder på tværs af både organisationen og landegrænser.
Vi tilbyder
Hos GEODIS får du mange kompetente kollegaer i et stærkt globalt netværk, som alle præges af passion, glæde og stolthed. Du vil få et spændende arbejdsmiljø med rig mulighed for udvikling og sparring ift. din karrierevej i en international koncern.
Gode personalegoder
Løn: Efter kvalifikationer
Arbejdstid: Fuldtid
Arbejdssted: Logistikvej 4, 7100 Vejle
Tiltrædelse: Snarest muligt – vi afholder løbende samtaler.
Ansøg allerede i dag via ansøgningslinket!
Hos GEODIS ser vi diversitet og inklusion som nøglen til vores fremgang og vækst. Vi inviterer derfor kandidater fra alle baggrunde – uanset køn, seksuel orientering, etnicitet, trosretning, handicap eller andet – til at blive en del af vores engagerede team.
Kontaktperson:
Michael Kjelsmark Norrland, Manager Project Logistics/Aid & Relief
Tlf.: (+45) 3699 8755
Vidste du at…
GEODIS Group, ejet af SNCF Logistics og med hovedsæde i Paris, er en stor global logistik- og transportvirksomhed. Siden 1904 har GEODIS udviklet sig til en respekteret aktør med et netværk i næsten 170 lande og mere end 53.000 ansatte. I 2023 genererede GEODIS €11,6 milliarder i omsætning. Vi ser os selv som vækstsamarbejdspartnere for vores kunder ved hjælp af innovative teknologier, bæredygtige løsninger og mangfoldighed.
Vi glæder os til at byde dig velkommen i GEODIS familien
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Muligt
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
- Morten, Leder - ansat i 2020
Employees
Sites
Countries served
Vi skræddersyr et onboardingprogram til dig fra start, hvor hele organisationen deltager i aktivt.
Vi tager den grønne omstilling seriøst fx har vi skiftet alle vores elpærer til LED, el-stander på p-pladsen samt alle vores skærme ect.
Vi arbejder hårdt på at sikre, at rammerne for gennem en arbejdspolitik, der definerer, hvornår vi er tilgængelige.
- Janne, HR & Payroll - ansat i 2008