Er du klar til at gøre en forskel, og brænder du for debitorbogholderi, struktur og detaljerne i et professionelt økonomimiljø?
Trives du med at have mange kontaktflader, håndtere rykkerprocedurer og kreditvurderinger, samtidig med at du bevarer overblikket i en travl hverdag? Er du en teamplayer, der nyder både de daglige rutineopgaver og de mere komplekse udfordringer? Så er det dig, vi søger!
Vi søger en erfaren regnskabsmedarbejder, som primært skal varetage opgaver inden for debitorbogholderi og styring heraf. Du vil referere til vores kreditchef og blive en del af et engageret team, hvor du bidrager til at sikre en professionel og effektiv opgaveløsning. Vi forventer, at du er fleksibel og klar til at tilpasse dig variation og ændringer i opgaverne over tid.
Dine opgaver vil variere mellem udfordrende og mere rutineprægede opgaver, herunder:
Vi forestiller os, at du har en regnskabsmæssig uddannelse og flere års erfaring med debitorbogholderi. Du er fortrolig med Microsoft Office-pakken, især Excel, og behersker engelsk. Forståelse for det svenske marked er en fordel, men ikke et krav.
Derudover ser vi gerne, at du:
Erfaring med M3 er en fordel, men ikke et krav
AO er en af Danmarks største grossister og forhandlere af VVS-udstyr, værktøj, el-artikler og meget andet. Vi sælger både til store byggerier, håndværkere via vores AO.dk og vores 55 håndværkerbutikker, men også til private via vores webshops rettet mod private. Vi arbejder altid benhårdt på at kombinere et stort sortiment, høj kundeservice, kompetent og faglig rådgivning – og naturligvis en stærk prissætning.
Ansættelsen er på vores kontor i Albertslund, hvor miljøet er nært og uformelt. Vi tilbyder en spændende og alsidig stilling med frihed under ansvar i et positivt og dynamisk arbejdsmiljø med engagerede kollegaer, løn tilpasset dine kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring, gode muligheder for kurser og videreuddannelse, en hyggelig personaleforening, samt naturligvis en fantastisk kantine
I AO ser vi mangfoldighed som en styrke, og vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen.
Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående, så send din ansøgning og CV via linket – gerne snarest muligt og senest den 2. september 2025, da vi allerede står og mangler dig i teamet. Vi holder samtaler løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rigtige kandidat er fundet.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Finanschef, Louise Starup, på 5336 0688. eller LST@ao.dk.
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
– Benjamin, IT-udvikler