Medarbejdere sidder til møde og lytter smilende Medarbejdere sidder til møde og lytter smilende

Tilst

Serviceminded medarbejder til BAUHAUS Kundecenter

Sætter du en ære i at levere en unik oplevelse, hvor service er på et højt niveau? Er du løsningsorienteret og imødekommende, og trives du med kontakt til mange forskellige mennesker hver dag? Så er du måske vores nye medarbejder i branchens bedste byggemarkedskæde.

I BAUHAUS Kundecenter arbejder vi hver dag på at yde branchens bedste kundeservice, og vi søger dertil en ny kollega. Som Kundecentermedarbejder er din opgave at hjælpe og rådgive vores kunder på mail, chat og telefon. Derved skal du sikre, at alle henvendelser bliver håndteret venligt, hurtigt og effektivt.

Giv hver kunde en god oplevelse

I kundecentret er det vigtigt, at du altid har kunden i fokus. Du skal hurtigt kunne afkode kundens behov og finde den løsning eller det svar, som gør, at vores kunder får en god oplevelse.

Jobbet udføres i tæt samarbejde med resten af Kundecenter-teamet samt kollegaerne i vores varehuse og indebærer bl.a. følgende opgaver:

  • Håndtering af ordrer, produktforespørgsler, reklamationer mv. fra vores kunder
  • Besvarelse af telefonopkald, chats og mails fra vores kunder

Kundeorienteret og trives med fart over feltet

Har du erfaring fra en lignende stilling eller anden form for service og salg er dette en fordel. Interesse og kendskab til byggemarked vil ligeledes være et plus. Det vigtigste er dog, at du med smil i stemmen har lyst til at rådgive og servicere vores kunder. Derudover skal du kunne trives med mange bolde i luften og en hverdag, der sommetider går stærkt. Som person er du:

  • Imødekommende og kundevenlig
  • Dygtig til at formulere dig på skrift og i tale
  • En god samarbejdspartner for dine kollegaer og altid klar til at give en hjælpende hånd
  • Vant til at holde hovedet koldt i en til tider hektisk hverdag
  • Motiveret til og brænder for at levere en indsats, der gør en forskel for vores kunder

Stillingen er på 37 timer/uge, som ligger inden for vores åbningstid alle ugens dage kl. 08.00 - 20.00.

Du spiller en vigtig rolle

I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer medarbejdernes forskelligheder og sikrer en god arbejdsplads.

Som medarbejder i Kundecentret får du et spændende job i en international virksomhed i vækst, hvor bl.a. ansvar, kundeorientering og samarbejde vægtes højt. Vores Kundecenter er i rivende udvikling, og du får rig mulighed for både faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af et stærkt team, hvor du vil få sparring og træning i de daglige opgaver af din teamleder.

Foruden høj service og faglighed lægger vi stor vægt på, at både teamet og den enkelte trives. Vi arbejder tæt sammen og prioriterer det gode kollegaskab højt – også fordi vi tror på, at det smitter af på servicen, vi yder over for vores kunder. Vi tilbyder desuden flere personalegoder som f.eks. adgang til mere end 2.800 rabataftaler via Visma LogBuy, kantineordning, personalerabat i vores varehuse samt sundheds- og pensionsordning.

Er du interesseret, og har du lyst til at vide mere?

Så send os dit CV, hvori du beskriver din interesse for stillingen, og hvorfor netop du kunne være et godt match.

Ansøgningsfrist: Løbende
Tiltrædelse: 1. september 2025.

Har du spørgsmål, er du også altid velkommen til at kontakte Kundecenter Souschef, Jakob Svejstrup, på tlf. 28 55 82 42 i tidsrummet kl. 08.00 - 16.00 eller på e-mail jsv@bauhaus.dk eller mobil: 6141 0265.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

Medarbejder sidder smilende til et møde

Mere end bare et byggevarehus

BAUHAUS er en international familiejet virksomhed. Siden 1988 har vi opbygget en solid markedsposition i Danmark ved at fokusere på kvalitet, ansvarlighed og integritet. Det afspejles i vores værdibaserede adfærd indbyrdes, vores kunderelationer, vores produkter og serviceydelser.

Som specialist for værksted, hus og have handler vi samtidig med omtanke for miljøet. Dét gør vi for samfundet, for et bedre hjem - og ikke mindst for en grønnere planet til vores fremtidige generationer.

Plads til dine drømme

– uanset hvilken vej du vælger

Uanset om du vil tage lederskab, finde ny balance i (arbejds)livet eller skifte karriere, er der plads til dig hos os. I alle afdelinger sætter vi det rette hold og værdsætter forskelligheden, hver enkelt bringer med sig. Her kan du finde din vej inden for lige præcis det område, der inspirerer dig – hvad end det er salg, service, indkøb, IT, marketing, økonomi eller HR.

To medarbejdere taler sammen og drikker kaffe
Clara står i mødelokale og holder præsentation
Ikon - Quote

Hos os er der plads til at gøre tingene på forskellige måder på forskellige lokationer. Der er selvfølgelig nogle overordnede rammer, men vi kan tilpasse hver lokationerne til de mennesker vi er. Det skaber en masse glæde og plads til at være den, du er.

— Clara, kommunikations- og employer branding specialist

Ikon - leder udvikling

Vi har byggevarehuse 19 forskellige steder i Danmark

Ikon - varehus

Vi har 300 butikker i 19 lande

Ikon - leder foran butik

Vi har vores eget symbol “Pro Planet”, som guider til et grønnere valg

Medarbejder går mod BAUHAUS Servicecenter

Er du klar til at bygge en karriere hos os?

Så vil vi rigtig gerne høre fra dig. Send os din ansøgning og dit CV allerede i dag.
Vi indkalder til samtaler løbende.

se ledige stillinger