Sætter du en ære i at levere en unik oplevelse, hvor service er på et højt niveau? Er du løsningsorienteret og imødekommende, og trives du med kontakt til mange forskellige mennesker hver dag? Så er du måske vores nye medarbejder i branchens bedste byggemarkedskæde.
I BAUHAUS Kundecenter arbejder vi hver dag på at yde branchens bedste kundeservice, og vi søger dertil en ny kollega. Som Kundecentermedarbejder er din opgave at hjælpe og rådgive vores kunder på mail, chat og telefon. Derved skal du sikre, at alle henvendelser bliver håndteret venligt, hurtigt og effektivt.
I kundecentret er det vigtigt, at du altid har kunden i fokus. Du skal hurtigt kunne afkode kundens behov og finde den løsning eller det svar, som gør, at vores kunder får en god oplevelse.
Jobbet udføres i tæt samarbejde med resten af Kundecenter-teamet samt kollegaerne i vores varehuse og indebærer bl.a. følgende opgaver:
Har du erfaring fra en lignende stilling eller anden form for service og salg er dette en fordel. Interesse og kendskab til byggemarked vil ligeledes være et plus. Det vigtigste er dog, at du med smil i stemmen har lyst til at rådgive og servicere vores kunder. Derudover skal du kunne trives med mange bolde i luften og en hverdag, der sommetider går stærkt. Som person er du:
Stillingen er på 37 timer/uge, som ligger inden for vores åbningstid alle ugens dage kl. 08.00 - 20.00.
I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer medarbejdernes forskelligheder og sikrer en god arbejdsplads.
Som medarbejder i Kundecentret får du et spændende job i en international virksomhed i vækst, hvor bl.a. ansvar, kundeorientering og samarbejde vægtes højt. Vores Kundecenter er i rivende udvikling, og du får rig mulighed for både faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af et stærkt team, hvor du vil få sparring og træning i de daglige opgaver af din teamleder.
Foruden høj service og faglighed lægger vi stor vægt på, at både teamet og den enkelte trives. Vi arbejder tæt sammen og prioriterer det gode kollegaskab højt – også fordi vi tror på, at det smitter af på servicen, vi yder over for vores kunder. Vi tilbyder desuden flere personalegoder som f.eks. adgang til mere end 2.800 rabataftaler via Visma LogBuy, kantineordning, personalerabat i vores varehuse samt sundheds- og pensionsordning.
Så send os dit CV, hvori du beskriver din interesse for stillingen, og hvorfor netop du kunne være et godt match.
Ansøgningsfrist: Løbende
Tiltrædelse: 1. september 2025.
Har du spørgsmål, er du også altid velkommen til at kontakte Kundecenter Souschef, Jakob Svejstrup, på tlf. 28 55 82 42 i tidsrummet kl. 08.00 - 16.00 eller på e-mail jsv@bauhaus.dk eller mobil: 6141 0265.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
BAUHAUS er en international familiejet virksomhed. Siden 1988 har vi opbygget en solid markedsposition i Danmark ved at fokusere på kvalitet, ansvarlighed og integritet. Det afspejles i vores værdibaserede adfærd indbyrdes, vores kunderelationer, vores produkter og serviceydelser.
Som specialist for værksted, hus og have handler vi samtidig med omtanke for miljøet. Dét gør vi for samfundet, for et bedre hjem - og ikke mindst for en grønnere planet til vores fremtidige generationer.
Uanset om du vil tage lederskab, finde ny balance i (arbejds)livet eller skifte karriere, er der plads til dig hos os. I alle afdelinger sætter vi det rette hold og værdsætter forskelligheden, hver enkelt bringer med sig. Her kan du finde din vej inden for lige præcis det område, der inspirerer dig – hvad end det er salg, service, indkøb, IT, marketing, økonomi eller HR.
— Clara, kommunikations- og employer branding specialist
Vi har byggevarehuse 19 forskellige steder i Danmark
Vi har 300 butikker i 19 lande
Vi har vores eget symbol “Pro Planet”, som guider til et grønnere valg
Så vil vi rigtig gerne høre fra dig. Send os din ansøgning og dit CV allerede i dag.
Vi indkalder til samtaler løbende.