Vil du stå i spidsen for et stærkt team og være med til at forme fremtidens økonomifunktion i en virksomhed i bevægelse?
Brænder du for at skabe struktur, drive udvikling og sætte mennesker i spil? Trives du i en hverdag, hvor faglighed, relationer og retning går hånd i hånd – og hvor du får mulighed for at gøre en reel forskel både for dit team og for organisationen?
Så er det måske dig, vi leder efter til rollen som Teamleder i AO’s økonomiafdeling.
Hos AO er vi mere end bare en virksomhed. Vi er en stærk kultur båret af nærhed, tillid og ansvar – og vi tror på, at vi lykkes bedst, når vi lykkes sammen . Som nøglefigur i økonomiafdelingen er din funktion som teamleder at sætte retning, skabe overblik og samtidig have fokus på ledelse.
Du bliver leder for vores debitor- og kreditorafdeling og har reference til vores Finanschef. Her er høj faglighed og samarbejde ikke modsætninger – det er forudsætninger.
Vi har et godt samarbejde i teamet og hjælper hinanden, når der er travlt – det giver en god energi i hverdagen.
Som teamleder har du det daglige ansvar for ledelse, drift og udvikling af vores debitor- og kreditorteam. Du balancerer driftssikkerhed og forretningsforståelse med motivation og menneskelig indsigt. Dine opgaver spænder bredt – fra ledelse og sparring til procesoptimering og transformation.
Du er ikke bare fagligt stærk – du er også en leder, der formår at få mennesker med dig. Du trives med ansvar og forandring, og du tænker i helheder, ikke siloopgaver.
Vi arbejder effektivt og fokuseret – og vi arbejder inden for rammerne, indtil vi sprænger dem.
Hos AO får du en arbejdsplads, hvor du har mulighed for at forme og udvikle – både dine egne ansvarsområder og den samlede økonomifunktion. Vi er i konstant bevægelse og ser økonomi som en vigtig støttefunktion, der understøtter både drift og forretning – og som bidrager til, at vi når vores mål som organisation.
Du får et job med:
Ingen dage er helt ens – og det gør, at vi hele tiden udvikler os og lærer nyt.
Som en del af økonomiafdelingen bliver du en vigtig brik i at sikre, at vi ikke bare leverer høj kvalitet og rettidighed – men også udvikler og forbedrer os løbende i takt med AO’s vækst.
AO er en af Danmarks førende forhandlere af VVS, el, værktøj, arbejdstøj og andet udstyr til bygge- og håndværkerbranchen. Med over 1000 medarbejdere i virksomheden, flere end 50 butikker landet over og mere en 15 webshops, er vi en virksomhed med stærke rødder og ambitiøse mål for fremtiden. Vi er kendt for vores handlekraft, digitale løsninger og vores fokus på at kombinere kompetencer og samarbejde for at skabe effektive løsninger i ledelse, samarbejde og service.
Så glæder vi os til at høre fra dig!
Send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Ansøgningsfristen er d. 22/8-2025 og der vil blive afholdt samtaler i perioden derefter. Stillingen forventes besat med opstart d. 1/10. Vi opfordrer alle til at søge uanset køn, alder, etnicitet, religion, seksualitet eller funktionsnedsættelse.
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Finanschef Louise Starup på tlf. 53 36 06 88 eller LST@ao.dk.
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
– Benjamin, IT-udvikler