Vil du skabe resultater i en virksomhed med gode værdier, gode kolleger og fokus på din udvikling?
Vi søger en produktionsleder til vores filial i Brøndby, der kan sikre den daglige drift og bidrage til udvikling og optimering af filialen. Du skal kunne balancere en hverdag, hvor du både leverer synlig og nærværende personaleledelse ude i produktionen og håndterer de tilhørende administrative opgaver på kontoret.
Har du erfaring med at lede timelønnede medarbejdere, og ønsker du et job, hvor din personlige indsats gør en forskel på et højere plan? Værdsætter du at arbejde i en virksomhed, der prioriterer medarbejdernes sikkerhed og udvikling over kortsigtet profit? Hvis du kan svare ja til disse spørgsmål, så tror vi, at dette job og Stena Recycling er det helt rigtige for dig.
Synlig ledelse i øjenhøjde og optimeringsevne
I Stena Recycling er vores primære forretning at håndtere affald for virksomheder, genbrugspladser m.m. Vores mål er, at så meget som overhovedet muligt kan blive genanvendt til gavn for klima og miljø.
I Brøndby fokuserer vi særligt på sortering af pap, papir og plast. Vi modtager bl.a. store mængder fra mange forskellige typer af kunder.
Som produktionsleder har du overblikket og sørger for, at vi arbejder så smart som muligt. Du bruger ca. 50 % af din tid ude på pladsen, hvor du håndterer her-og-nu problemer, leder og fordeler arbejdet. Den øvrige tid bruger du på administrative opgaver som fx opfølgning på KPI’er, vagtplaner og optimeringsidéer.
- Være en synlig og motiverende leder samt problemknuser for ca. 20 produktionsmedarbejdere
- Være med til at opbygge en solid daglig drift, som tager højde for både kundernes behov og et godt og sikkert arbejdsmiljø
- Bidrage i det daglige tavlemøde, hvor vi planlægger dagen, som afholdes med udgangspunkt i Lean-principper
- Eje de KPI’er, vi kører de daglige tavlemøder efter – og tage action, når du kan se, at noget ikke kører optimalt
- Rapportere status på ugentlige møder med Branch Manageren
- Bidrage til løbende optimeringer – i god dialog med kollegaer fra forskellige afdelinger
- Håndtere produktions-, bemandings- og ferieplanlægning (inkl. vikarer) – i dialog med teamlederne (p.t. to men forventeligt fire teamledere i løbet af efteråret 2025)
Produktionen kører med et daghold i tidsrummet 06.00-16.15 mandag til torsdag og 06.00-15.15 om fredagen, inkl. på helligdage som ligger mandag-fredag.
Erfaring med ledelse af timelønnede, teknisk forståelse og samarbejde
For at få succes skal du være en opmærksom vejleder, der sætter medarbejderne i centrum. Dette opnår du gennem en åben og ærlig ledelsesstil, hvor du er i øjenhøjde med dine folk. Du er initiativrig og har evnen til at se muligheder i udfordrende situationer.
Du formår også at skabe gode relationer på tværs af organisationen, fx med kolleger i salg, logistik, QHSE, administration og HR, selvom mange befinder sig på andre lokationer. Det er vigtigt, at du trives i en hverdag, hvor der konstant opstår uforudsete situationer, som kræver her-og-nu løsninger.
Derudover kan du sætte kryds ved:
- Teknisk forståelse, og sandsynligvis en faglig eller teknisk uddannelse
- Ledererfaring fra et produktionsmiljø med timelønnede kollegaer
- Erfaring med planlægning og brug af almindelige IT-værktøjer som MS Office
- Sans for købmandsskab og mod til at udfordre ”plejer”, når du kan se muligheder for at optimere
- Udmærkede dansk- og engelskkundskaber (engelsk er koncernsprog)
Kontakt og ansøgning
Send venligst din ansøgning med CV via vores hjemmeside senest den 4. august 2025.
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Branch Manager Camilla Bjerg Pedersen på camillab.pedersen@stenarecycling.com og fra uge 31 på mobil 3191 0961.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid