Are you passionate about internal and external communications? And do you have experience with executing communications activities in an international company?
For our Corporate Communications Department, we are seeking a structured and self-motivated Communications Specialist. You will support our communication-related matters at both strategic and operational levels from our headquarters in Esbjerg. We are looking for a team player who enjoys being part of a dynamic organisation and delivers engaging and impactful communication that motivates and creates awareness. The job includes a broad range of tasks - from planning to creating and producing internal and external communications for our own and external platforms, in close collaboration with the business.
You will report to the Head of Communications and become a vital part of a team of dedicated and committed communication professionals. You will contribute to the team with your excellent writing skills and take initiative in launching your own projects to strengthen our corporate communications. The position is located at our head office in Esbjerg.
For more information, you are welcome to contact Head of Communication, Jan Hjortlund Hansen, at +45 2999 9637 or jhha@bws.dk.
Apply before August 4th 2025.
The Maternity Cover expectedly runs from September 1st 2025 till end May 2026.
Ansættelsestype: Temporary
Hjemmearbejde: Not disclosed
Ugentlig arbejdstid: Full-time
Det er vigtigt for os, at vi er tæt på vores kunder og fokuserer på deres behov. Vi holder, hvad vi lover og forstår vigtigheden af troværdighed og tillid, som et afgørende element til at opbygge langvarige relationer til kunder, kollegaer og kandidater.
Ansvarlighed overfor det samfund og lokalmiljø, som vi er en del af, er dybt forankret i vores DNA. Derfor støtter vi også lokale initiativer og arbejder strategisk og målbart med Environment, Social og Governance (ESG).
Skab en ansøgning, der rammer plet ved at vise, hvordan din personlige profil og kompetencer matcher det, vi søger – og fortæl, hvorfor du netop brænder for en karriere hos Blue Water.
Fremhæv de evner, der virkelig gør en forskel, og lad dit CV afspejle en klar, struktureret rejse gennem din erfaring og uddannelse. Del dine ambitioner med os, og vis, at du er engageret i at tage næste skridt sammen med os.
Til første interview får du mulighed for at møde din potentielle leder og skabe et billede af, hvordan samarbejdet kan blive. Her taler vi om dine kvalifikationer og vores forventninger, så vi kan sikre, at der er et godt match.
I andet interview dykker vi dybere ned i, hvem du er, og hvordan dine værdier og ambitioner passer til rollen og vores kultur. Bl.a. ved brug af forskellige testværktøjer eller cases. Det er vigtigt for os, at du efter begge samtaler har den rigtige mavefornemmelse og alle forudsætninger for at vurdere, om stillingen også er det rette næste skridt for dig.
Når du sender din ansøgning, kan du regne med at høre fra os indenfor tre uger. Vi bestræber os på at give alle ansøgere relevant feedback, og uanset udfaldet ønsker vi, at alle får en professionel og nærværende oplevelse, når de søger job hos Blue Water, og at du som ansøger føler dig godt informeret undervejs i processen.
Vi har en klar onboarding-plan for de første 90 dage, der sikrer, at du får en god start hos os. Du vil blive inviteret på besøg på vores hovedkontor i Esbjerg, hvor du får mulighed for at lære både virksomheden, kulturen og vores historie at kende. Vores fokus er på, at du hurtigt bliver en integreret del af teamet og lærer dine kollegaer at kende, så du kan føle dig tilpas og hjemme i din nye rolle.
medarbejdere i hele verden
kontorer globalt
lande