Har du arbejdet med planlægning af vedligeholdelsesarbejde med kort og lang tidshorisont og har du erfaring med vedligehold på procesanlæg? Så har du nu muligheden for at blive en del af på Danmarks største raffinaderi som vores nye vedligeholdelsesplanlægger. Trives du i en dynamisk produktionsvirksomhed med fokus på sikkerhed, planlægning og optimering? Så er denne stilling noget for dig!
Plan & Schedule er en afdeling af dedikerede medarbejdere, der brænder for vedligeholdelsesfaget. Vi optimerer dagligt vores arbejdsprocesser for at arbejde smartere, være omkostningsbevidste og sikre stabil drift af anlægget uden at gå på kompromis med sikkerhed og kvalitet.
Som vores nye planlægger arbejder du tæt sammen med teknikkerne for udførsel, driften, indkøb og vores tekniske afdeling samt eksterne leverandører for, at sikre optimal planlægning og prioritering af opgaver, når du i dit nye job skal planlægge det daglige vedligehold på raffinaderiets udstyr.
Din nye stilling indebærer ansvar for planlægning af vedligehold på el-udstyr og instrumentering.
Afdelingen håndterer planlægning og schedulering af alle former for vedligehold på et procesanlæg, samt styring af LCI-informationer på vores udstyr.
Du bliver en del af en dynamisk og stærk vedligeholdsorganisation, hvor vidensdeling, samarbejde og kontinuerlig udvikling er i fokus.
For at få succes som planlægger for vedligehold af el-udstyr og instrumentering, skal du have stærke tekniske og personlige kompetencer samt forståelse for vedligehold i et produktionsanlæg.
Du har erfaring med SAP PM eller tilsvarende vedligeholdssystem og Microsoft produkter.
Du har tidligere har arbejdet med planlægning af vedligehold og også gerne kendskab til montagearbejde, svejseoperationer, stilladsarbejde, isolering, overfladebehandling og civil-arbejde.
Vi søger en vedligeholdsplanlægger, der er:
Hos os vil du blive en del af et team, hvor dine ideer bliver hørt og værdsat, og hvor der er plads til personlig og faglig udvikling. Vi arrangerer regelmæssige sociale arrangementer og værdsætter en åben og ærlig kommunikationsstil. Vi mener, at det er sammenholdet og det positive arbejdsmiljø, der skaber de bedste løsninger og resultater.
Vi tilbyder attraktive arbejdsvilkår, løn med pensionsordning og sundhedsforsikring, bonusordning, kantineordning og en aktiv personaleforening, som arrangerer alt fra gokart, koncerter og årlig skitur.
Gennem vores introduktionsprogram vil du udvikle en overordnet forståelse af vores aktiviteter og forretningsmuligheder.
Ansøgningsfristen er den 20. juli 2025.
Har du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lars Eliasson, Manager for Maintenance Plan & Scheduling, på +45 2445 8479.
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Tilbydes ikke
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
Læs mere
Du kan læse mere om os og møde nogle af dine nye kolleger på vores karriereunivers.
Besøg vores karriereuniversDet med at udvikle sig i jobbet og prøve sig selv af på nye måder er noget, der altid har været plads til hos os. Mange har prøvet lidt af hvert, og det kan du også komme til. For vi tror på, at det styrker samarbejdet, når du afprøver dit potentiale og snuser til andre fagområder end dit eget.
Arbejdsmiljøet og menneskerne her er helt enestående. Folk er ekstremt kompetente, og det er nemt at komme ind udefra og blive accepteret, som man er.
— Emma Gaya, Environmental Engineer