Har du lyst til at blive en del af et team af engagerede, positive og dygtige kollegaer, hvor fællesskab og godt humør er en stor del af hverdagen. Sætter du en ære i at overholde deadlines og følge dine opgaver til dørs trods forhindringer undervejs? Så er det dig, vi leder efter.
Kreditorafdelingen består af 28 medarbejdere fordelt i to teams – Flow og Controlling.
Vi søger en fuldtids barselsvikar frem til 28.02.2026, som kan blive en del af Flow teamet, hvor alle arbejder tæt sammen for at løse opgaverne i en enestående holdånd.
Du arbejder dig systematisk og struktureret ind i dine opgaver og du sørger for, at tingene bliver løst korrekt og til tiden. Du har mod på at gribe mange forskellige bolde, og dine ansvarsområder består af:
Som en del af vores team vil du opleve et dynamisk miljø, hvor teamwork og individuelle kompetencer går hånd i hånd. Du får mulighed for faglig og personlig udvikling samt værdifuld sparring med dygtige kollegaer. Vi tror på løbende udvikling og ser forskellighed som en styrke. Dine personlige kompetencer er naturligvis vigtige, og her ser vi gerne, at du:
Hos Blue Water har vi et uhøjtideligt miljø, hvor der er højt til loftet. Vi bestræber os på at være en god arbejdsplads, der har fokus på din udvikling og trivsel. Vi tilbyder dig:
Hvis du har spørgsmål til stillingen, eller mangler yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte Karin Hodde Karlsen, Team Leader Accounts Payable, på tlf. 7913 4336.
Vi afholder løbende samtaler og besætter stillingen, så snart vi har den rette kandidat.
Ansøgningsfrist: 28-07-2025
Ansættelsestype: Tidsbegrænset
Hjemmearbejde: Tilbydes ikke
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
Det er vigtigt for os, at vi er tæt på vores kunder og fokuserer på deres behov. Vi holder, hvad vi lover og forstår vigtigheden af troværdighed og tillid, som et afgørende element til at opbygge langvarige relationer til kunder, kollegaer og kandidater.
Ansvarlighed overfor det samfund og lokalmiljø, som vi er en del af, er dybt forankret i vores DNA. Derfor støtter vi også lokale initiativer og arbejder strategisk og målbart med Environment, Social og Governance (ESG).
Skab en ansøgning, der rammer plet ved at vise, hvordan din personlige profil og kompetencer matcher det, vi søger – og fortæl, hvorfor du netop brænder for en karriere hos Blue Water.
Fremhæv de evner, der virkelig gør en forskel, og lad dit CV afspejle en klar, struktureret rejse gennem din erfaring og uddannelse. Del dine ambitioner med os, og vis, at du er engageret i at tage næste skridt sammen med os.
Til første interview får du mulighed for at møde din potentielle leder og skabe et billede af, hvordan samarbejdet kan blive. Her taler vi om dine kvalifikationer og vores forventninger, så vi kan sikre, at der er et godt match.
I andet interview dykker vi dybere ned i, hvem du er, og hvordan dine værdier og ambitioner passer til rollen og vores kultur. Bl.a. ved brug af forskellige testværktøjer eller cases. Det er vigtigt for os, at du efter begge samtaler har den rigtige mavefornemmelse og alle forudsætninger for at vurdere, om stillingen også er det rette næste skridt for dig.
Når du sender din ansøgning, kan du regne med at høre fra os indenfor tre uger. Vi bestræber os på at give alle ansøgere relevant feedback, og uanset udfaldet ønsker vi, at alle får en professionel og nærværende oplevelse, når de søger job hos Blue Water, og at du som ansøger føler dig godt informeret undervejs i processen.
Vi har en klar onboarding-plan for de første 90 dage, der sikrer, at du får en god start hos os. Du vil blive inviteret på besøg på vores hovedkontor i Esbjerg, hvor du får mulighed for at lære både virksomheden, kulturen og vores historie at kende. Vores fokus er på, at du hurtigt bliver en integreret del af teamet og lærer dine kollegaer at kende, så du kan føle dig tilpas og hjemme i din nye rolle.
medarbejdere i hele verden
kontorer globalt
lande