Vi søger en KYC/AML-profil til vores Sagsadministration i et stort advokathus i Nordhavn

Nordhavn

Er du en analytisk, grundig og initiativrig person med flair for processer, som trives med at tænke selvstændigt og tage ansvar, så er du måske vores nye kollega.

Accura er et fedt sted at arbejde med KYC. Vi har spændende sager og kunder, og fagligheden er på alle måder høj. I hverdagen mærker man, hvordan KYC og AML tages seriøst, og vi løser altid arbejdsopgaverne sammen som et team. Selvom vi har travlt, husker vi fællesskabet og lysten til at bidrage.

Line Rasmussen, KYC lead

Hvad tilbyder vi?

Vi kan love dig en arbejdsplads med god energi og internationalt islæt. Du bliver en del af et engageret team, hvor vi arbejder tæt sammen om opgaverne, og hvor trivsel og faglighed vægtes højt.

Vi er på udkig efter dig, der er specialiseret i KYC/AML-processer eller har potentiale. Du er skarp og drevet af at finde svar i ofte komplekse juridiske setups inden for korte frister, og du bliver motiveret af at blive udfordret. Du er i tæt samarbejde med vores juridiske afdelinger ansvarlig for håndtering af KYC og onboarding af kunder og sager, understøttet af vores interne forretningsgange og processer.

Du vil referere til vores compliance- og sagsadministrationschef.

Din ugentlige arbejdstid er 37 timer, ekskl. frokost. Stillingen kræver fleksibilitet i forhold til planlægning af din arbejdsdag. Vi har gode ansættelsesforhold bl.a. overtidsbetaling, sociale arrangementer og sundheds-forsikring, og allerbedst er vores sammenhold og drive!

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Onboarding af kunder og sager
  • Kvalitetssikring af data
  • KYC-håndtering, herunder
    • Risikovurdering af danske og internationale kunder og sager
    • PEP-screeninger
    • Sanktionsscreeninger
    • Løbende ajourføring
    • Håndtering af højrisikosager
    • Indhentelse af KYC-dokumentation og korrespondance med kunder
  • Ansvar for din egen sagsportefølje for partnerne i tildelte afdelinger
  • Generelle ad hoc-opgaver i tilknytning til ovenstående opgaver.

Vi forestiller os, at du:

  • har erfaring fra en lignende stilling og brænder for KYC/AML
  • er dygtig til at kommunikere på dansk og engelsk, mundtligt såvel som skriftligt
  • er procesorienteret, initiativrig, ansvarsfuld og selvkørende
  • er grundig af natur
  • er superbruger i hele Office-pakken.

Lyder det spændende?

Så send en motiveret ansøgning hurtigst muligt via linket i denne stillingsannonce, og vedhæft dit CV og andre relevante dokumenter. Vi afholder løbende samtaler fra uge 31 da vi er i sommerferie-mode. Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at ringe til compliance- og sagsadministrationschefen Jannie Arnth på +45 3945 2917.

Ansættelsestype:
Fastansættelse

Hjemmearbejde:
Tilbydes ikke

Ugentlig arbejdstid:
Fuldtid

Billede af smilende kolleger bag teksten - Læs mere om en karriere hos Accura her

Hvem er vi?

Fem kolleger i et møde

Accura er et af Danmarks største advokathuse, hvor mere end 500 advokater og kommercielle specialister omsætter jura til praktisk virkelighed og klare anbefalinger til dansk og internationalt erhvervsliv.

Vores specialiserede juridiske forretningsområder er nøje sammensat for at kunne eksekvere på en fokuseret strategi om at være de bedste i Danmark til at rådgive virksomheder om større transaktioner og komplekse projekter.

Accura har kontorer i København, Aarhus, Singapore, London, Boston, Tokyo, Seoul og Melbourne.

Fem kolleger i et møde

Vi har nogle af de stærkeste faglige kompetencer inden for de områder, som vi har strategisk fokus på. Ikke kun fordi vi arbejder med de mest interessante opgaver, men fordi vi løfter i flok og skaber resultaterne sammen.

Som et vigtigt element i Accuras strategi har vi valgt at sætte fokus på ledelse og arbejder løbende på at udvikle os på dette område i erkendelse af, at forholdet til den nærmeste leder er helt afgørende for trivsel, motivation, udvikling, tiltrækning og fastholdelse af dygtige medarbejdere.

Tilsammen gør det Accura til en helt speciel arbejdsplads.