Pensionsmedarbejder til administrativ onboarding af virksomhedskunder
København Ø
Her er et spændende job til dig, der vil være med til at drifte, supportere og videreudvikle den automatiske aftaleproces til PFA’s virksomheds- og organisationskunder. I vores team får du en unik mulighed for både at arbejde med den daglige manuelle drift og supportere og forbedre den digitale aftaleproces, så flere virksomheder får glæde af den
Du skal forbedre og implementere PFA’s automatiserede pensionsaftaleproces
Du bliver en del af teamet ’Aftaledesign.’ Vi har ansvaret for at opsætte virksomhedsaftaler i PFA’s systemer, og det er os, der sørger for, at virksomhedskunder får en korrekt pensionsaftale og police til deres ansatte. Teamets arbejde er vigtigt for den gode kundeoplevelse og den samlede værdikæde i PFA. Kunderne kan nemlig se deres nye pensionsaftale i vores systemer, samtidig med at PFA’s kundechefer og øvrige kolleger og processer også kan tilgå data.
Som ny kollega i teamet skal du først og fremmest fokusere på PFA’s nye automatiserede aftale- og ændringsoprettelse, som vi har implementeret til mindre direkte og mæglerbetjente virksomhedskunder. Du skal både være med til at forbedre processen og sikre den daglige drift. Du er også med til at sikre det holistiske perspektiv og facilitere tværgående sammenhæng mellem aftaleprocessen og andre processer i PFA. Dine dage er travle og spændende. Du lærer en masse i tæt sparring med teamet, Aftaleområdet samt kundechefer og andre kundevendte funktioner i PFA.
Dine nøgleopgaver er at:
supportere driften af den automatiske aftaleoprettelse
implementere, forbedre og automatisere aftaleprocessen
opsætte CVR-aftaler i PFA’s systemer og senere udstedelse af policer til CPR-kunder
svare på løbende forespørgsler fra øvrige teams i processen og det øvrige PFA.
Du har erfaring med automatisering og digital procesoptimering
Vi har brug for dig, der:
har erfaring med automatisering og digital procesoptimering
har basisviden om forsikring og pension, samt erfaring indenfor firmapensionsområdet
kan se forbedringspotentialer og føre dem ud i livet
arbejder struktureret, tænker metodisk og er god til tal, data, analyser og administrative opgaver
vil arbejde som en del af et team og trives med at have ansvar.
Dit nye team sparrer livligt på kryds og tværs
Du får 18 kolleger, der alle sidder sammen i storrumskontor. Vi er kendt i PFA som fagligt dygtige, og vi støtter hinanden og sparrer livligt på kryds og tværs. Vi har stor frihed til at planlægge og tilrettelægge driftsopgaver. Du kan hver dag se frem til at møde ind i PFA’s velfungerende domicil, der er placeret på Nordhavn i København, få meter fra Nordhavn Metro og havnemiljøet. Socialt har vi mange tilbud som yoga, løbehold, fredagscafé og medarbejderklubber, som du kan blive en del af. Du får et arbejdsliv med work-life balance og fokus på din faglige og personlige udvikling og trivsel. Du kan arbejde hjemme to dage om ugen og har ret til at gå ned på 80% arbejdstid. Vi har også fine personalegoder med én samlet lønpakke med arbejdsgiverbetalt pension og feriefrihed.
Du behøver ikke skrive en lang ansøgning – send os blot dit CV
Du behøver ikke sende en ansøgning. Vedhæft blot dit CV og tilføj et par linjer i dit resumé om, hvorfor du er interesseret i jobbet. Hvis du har spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte Michelle Møbius Zaar, der er chef for Aftaler i PFA, på tlf.: 61 27 52 52. Hun træffes frem til 18. juli og vi forventer at indkalde til samtaler uge 31-32. Vi ser frem til at høre fra dig og senest den 27. juli 2025.
PFA er et pensionsselskab, men vi er meget mere end det. Udover pension og forsikring tilbyder vi i dag også opsparing for privatkunder og en række løsninger inden for blandt andet sundhed og boliger.
Vi er ejet af vores kunder, og vi blev stiftet i 1917 for at sikre danskerne frihed til at leve det liv, de ønsker. Det er derfor en del af vores DNA at bidrage til en positiv samfundsudvikling. I dag har vi mere end 1,2 millioner kunder, og vi arbejder hårdt hver eneste dag for at leve op til vores kundeløfte: Mere til dig.
Fleksibel arbejdstid & PFA betaler op til 20% i din pensionsordning
Løn, pensionsordning og medarbejdergoder
Sundhed og trivsel
Som ansat i PFA får du en attraktiv løn- og pensionsordning. Som en del af din løn betaler PFA op til 20 procent til din pensionsordning. Du får også en stærk forsikringspakke til en værdi af 10.000 kr. pr. år. Forsikringerne omfatter PFA Forebygger, PFA Helbredssikring, PFA Kritisk sygdom, PFA Erhvervsevne, PFA Liv og en heltidsulykkesforsikring. Derudover er der medarbejdergoder som gratis cykelservice og diverse rabatordninger.
Sundhed og trivsel
Sundhed og trivsel er vigtige værdier i PFA. Vi måler jævnligt på medarbejdernes trivsel og arbejdsglæde for at gøre PFA til en endnu bedre arbejdsplads, og vi rapporterer årligt på målinger i PFAs CR-rapport.
Vi har så vidt muligt fleksibel arbejdstid, så medarbejderne kan få arbejds- og fritidsliv til at gå op. Der er fine muligheder for at dyrke motion både på arbejdspladsen og udenfor. Vi har vores egen sportssal, som frit kan anvendes samt attraktive rabatter på fitnessmedlemsskaber.
Karriere med mere mening
Mere til kunderne
PFA er et kundeejet selskab, hvis formål er at give danskerne frihed til at leve det liv, de ønsker. Derfor har vi en forretningsmodel, som sender alt den værdi, vi skaber tilbage til kunderne.
Mere mening
PFA handler om mere end penge. Vi eksisterer for at udfylde en vigtig rolle i samfundet. Derfor tager vi ansvar og støtter op om en positiv samfundsudvikling med afsæt i FN’s udviklingsmål.
Mere udvikling
Vi vil være markedets bedste og på forkant med udviklingen. Det kræver dygtige medarbejdere, som er fagligt skarpe og i fysisk og mental balance. Derfor har vi fokus på din udvikling og sundhed, så du kan gøre en forskel for vores kunder, samfundet og dig selv.
Mere arbejdsglæde
Vi tror på, at engagerede og tilfredse medarbejdere skaber bedre kundeoplevelser og resultater. Derfor prioriterer vi godt kollegaskab – mandag skal også være en god dag.
Mere fremtid
Vores formål har været det samme i mere end 100 år, men mulighederne for at hjælpe kunderne ændrer sig hele tiden. Derfor er vi konstant i forandring. Det er afgørende for os, at fremtiden ikke kommer til os, men at vi kommer til den.
Jobindex ønsker at tilbyde en service, der giver dig den bedste oplevelse. Til dette ønsker vi at bruge cookies og personoplysninger til statistik og markedsføring. Vi indsamler oplysninger om din enhed, tidspunkt, besøgte sider og din IP-adresse. Jobindex bruger egne cookies og cookies fra samarbejdspartnere. Vi og vores samarbejdspartnere opbevarer og/eller tilgår oplysninger på din enhed med henblik på at vise tilpassede annoncer og annoncemåling, tilpasset indhold, indholdsmåling, målgruppeindsigter og produktudvikling.