Er du passioneret omkring vejtransport og klar på både ansvar og udfordringer? Har du et naturligt drive og trives med frihed under ansvar? Så er det måske dig, vi leder efter til vores Road-team i Taulov!
Hos os bliver du en del af et engageret og erfarent team, hvor vi hjælper hinanden og arbejder tæt sammen om at levere topklasse løsninger til vores kunder. Din primære opgave bliver at håndtere vejtransporter til og fra Frankrig, Spanien og Portugal – en vigtig rolle, hvor du virkelig kan gøre en forskel.
Vi har fokus på at udvikle og forbedre både vores forretning og vores service – hver eneste dag. Derfor leder vi efter dig, der har lyst til at tage ansvar, tænke i løsninger og skabe stærke relationer til både kunder, partnere og leverandører.
I rollen som speditør får du masser af ansvar – og mulighed for virkelig at sætte dit præg. Dine opgaver vil bl.a. være:
En kollega, som har lyst til skabe de bedste løsninger for Blue Water, vores kunder og samarbejdspartnere:
Hos Blue Water har vi et uhøjtideligt miljø, hvor vi har fokus på at folk trives for at kunne levere på opgaverne. Vi værner meget om vores arbejdsplads, og vi ønsker, at kollegaer bidrager til at sikre dette for fremtiden. Samtidig er det en vigtig del af vores kultur, at vi har det sjovt imens vi arbejder for at nå vores fælles mål.
Der er tale om en fuldtidsstilling med opstart hurtigst muligt.
Samtaler afholdes løbende.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, eller mangler du yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte Anders Backe på tlf 4212 4640.
Ansøgningsfrist: 11. juli 2025.
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
Det er vigtigt for os, at vi er tæt på vores kunder og fokuserer på deres behov. Vi holder, hvad vi lover og forstår vigtigheden af troværdighed og tillid, som et afgørende element til at opbygge langvarige relationer til kunder, kollegaer og kandidater.
Ansvarlighed overfor det samfund og lokalmiljø, som vi er en del af, er dybt forankret i vores DNA. Derfor støtter vi også lokale initiativer og arbejder strategisk og målbart med Environment, Social og Governance (ESG).
Skab en ansøgning, der rammer plet ved at vise, hvordan din personlige profil og kompetencer matcher det, vi søger – og fortæl, hvorfor du netop brænder for en karriere hos Blue Water.
Fremhæv de evner, der virkelig gør en forskel, og lad dit CV afspejle en klar, struktureret rejse gennem din erfaring og uddannelse. Del dine ambitioner med os, og vis, at du er engageret i at tage næste skridt sammen med os.
Til første interview får du mulighed for at møde din potentielle leder og skabe et billede af, hvordan samarbejdet kan blive. Her taler vi om dine kvalifikationer og vores forventninger, så vi kan sikre, at der er et godt match.
I andet interview dykker vi dybere ned i, hvem du er, og hvordan dine værdier og ambitioner passer til rollen og vores kultur. Bl.a. ved brug af forskellige testværktøjer eller cases. Det er vigtigt for os, at du efter begge samtaler har den rigtige mavefornemmelse og alle forudsætninger for at vurdere, om stillingen også er det rette næste skridt for dig.
Når du sender din ansøgning, kan du regne med at høre fra os indenfor tre uger. Vi bestræber os på at give alle ansøgere relevant feedback, og uanset udfaldet ønsker vi, at alle får en professionel og nærværende oplevelse, når de søger job hos Blue Water, og at du som ansøger føler dig godt informeret undervejs i processen.
Vi har en klar onboarding-plan for de første 90 dage, der sikrer, at du får en god start hos os. Du vil blive inviteret på besøg på vores hovedkontor i Esbjerg, hvor du får mulighed for at lære både virksomheden, kulturen og vores historie at kende. Vores fokus er på, at du hurtigt bliver en integreret del af teamet og lærer dine kollegaer at kende, så du kan føle dig tilpas og hjemme i din nye rolle.
medarbejdere i hele verden
kontorer globalt
lande