Din motivation er klar og brændende for, at alle skal have deres løn korrekt og til tiden. Med grundighed og omhu går du løn processen igennem, du har en nysgerrig detektiv i maven og med forstørrelsesglas dykker du ned i tallene for at få det hele til at gå op.
Lige nu er vi på udkig efter en erfaren lønkonsulent til vores erhvervsservice-afdeling, som udover lønadministration også har flair for kundeservice som involverer assistance med regnskab og bogføring.
Bag dig har du en uddannelse inden for regnskab eller lignende, og siden har du specialiseret dig inden for løn. Du kender din lønadministration fra A-Z, og det er et must, at du har minimum et par års erfaring direkte med løn. Det kan være en fordel at have erfaring med digitale værktøjer. Du er en dygtig kommunikator og du er tryg i kommunikation både på dansk og engelsk. Derudover er du ansvarsfuld, målrettet og ambitiøs. Du er social og nærværende både i forhold til kunder og kollegaer.
Du vil få en alsidig hverdag, hvor du vil få selvstændigt kundeansvar med både nationale og internationale kunder. Dine arbejdsopgaver kommer til at omfatte blandt andet:
Du vil blive en del af et dynamisk og professionelt team, hvor vi sætter en ære i at vores arbejde er af højeste kvalitet, og at vi yder den bedste og mest dedikerede service til vores kunder. Nogle dage vil blive lange og travle, mens andre dage bliver mere rolige, din arbejdsuge kan på den måde være fleksibel.
Hos Grant Thornton tilstræber vi et arbejdsmiljø, hvor både kollegaer og kunder føler sig værdsatte og respekterede.
I hverdagen betyder det, at vi:
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Mie Juel Nyborg-Nielsen på telefon 42 14 81 87. Du søger jobbet ved at klikke på ”Ansøg”-knappen. Husk at vedhæfte:
Startdato: Efter aftale
Arbejdssted: Aarhus / Randers
Arbejdstid: 37 timer om ugen
Vi behandler løbende indkomne ansøgninger og indkalder til samtale. Vi forbeholder os derfor retten til at tage opslaget ned, når den rette kandidat er fundet.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Ansøgningsfrist:
Oprettelsesdato:
Ansættelsestype:
Fastansættelse
Hjemmearbejde:
Muligt
Ugentlig arbejdstid:
Fuldtid
Vores medarbejdere er den vigtigste ressource. Et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Vores omgangstone er uformel og direkte. Det er vigtigt, at der er en god stemning på arbejdspladsen, da dette betyder engagerede medarbejdere og glade kunder - det vil sige en attraktiv arbejdsplads, som vi alle kan være stolte af, og hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse.
”Vores kultur er uformel – vi er nærmest lidt som en familie”
Hos Grant Thornton er vi ikke helt som de andre i revisionsbranchen. Vores kerneværdi er at være ’tæt på’ – tæt på vores kunder og deres hverdag, for det er dem, der former Danmark. For hos os er revision og rådgivning to sider af samme sag. Vi hjælper virksomheder med at frigøre deres potentiale for vækst, ved at give meningsfuld, fremadrettet rådgivning inden for revision, regnskab og skat.
Vi er over 600 kompetente og engagerede medarbejdere, hvilket er en ideel størrelse. Store nok til at vi kan løse alle nationale og internationale opgaver - men ikke større end at vores kunder er sikret personlig rådgivning og faste medarbejdere.
Aalborg | Aarhus | Grenaa | Hadsten |
Hadsund | Randers | København | Hillerød |
Roskilde Syd |
Skriv tydeligt i din ansøgning, hvilken by og hvilket kontor, du ansøger til.