Randers SØ eller Aarhus C og mulighed for hjemmearbejde

Lønkonsulent

Icon, arrow down

Kan du lave løn som en stjerne og brænder du for den udadvendte kundekontakt? Så er du måske vores nye lønkonsulent

Din motivation er klar og brændende for, at alle skal have deres løn korrekt og til tiden. Med grundighed og omhu går du løn processen igennem, du har en nysgerrig detektiv i maven og med forstørrelsesglas dykker du ned i tallene for at få det hele til at gå op.

Lige nu er vi på udkig efter en erfaren lønkonsulent til vores erhvervsservice-afdeling, som udover lønadministration også har flair for kundeservice som involverer assistance med regnskab og bogføring.

Bag dig har du en uddannelse inden for regnskab eller lignende, og siden har du specialiseret dig inden for løn. Du kender din lønadministration fra A-Z, og det er et must, at du har minimum et par års erfaring direkte med løn. Det kan være en fordel at have erfaring med digitale værktøjer. Du er en dygtig kommunikator og du er tryg i kommunikation både på dansk og engelsk. Derudover er du ansvarsfuld, målrettet og ambitiøs. Du er social og nærværende både i forhold til kunder og kollegaer.

Om stillingen

Du vil få en alsidig hverdag, hvor du vil få selvstændigt kundeansvar med både nationale og internationale kunder. Dine arbejdsopgaver kommer til at omfatte blandt andet:

  • Lønadministration og lønbehandling fra A-Z for nationale og internationale kunder
  • HR-assistance, herunder ansøgning af refusion mv.
  • Lønafstemning, e-indkomst afstemning, skatte konto og finansafstemning
  • Bogførings – og afstemningsopgaver
  • Årsafslutning og årsafstemning

Du vil blive en del af et dynamisk og professionelt team, hvor vi sætter en ære i at vores arbejde er af højeste kvalitet, og at vi yder den bedste og mest dedikerede service til vores kunder. Nogle dage vil blive lange og travle, mens andre dage bliver mere rolige, din arbejdsuge kan på den måde være fleksibel.

For at trives i stillingen, vil det være en fordel at du:

  • Kan arbejde selvstændigt og er god til kommunikation – både med kollega og kunde
  • Er tryg i kommunikation både på dansk og engelsk
  • Er erfaren bruger i HR- og lønsystemer fx Danløn, Dataløn, Zenegy og Epos
  • Til dagligt er vant til at manøvrere rundt i office-pakken
  • Besidder et digitalt mindset og har fokus på optimeringsmuligheder for vores kunder
  • Har god regnskabsforståelse
  • Kommer fra en lignende stilling og gerne med kendskab til konsulentbranchen

Vi arbejder målrettet efter

Hos Grant Thornton tilstræber vi et arbejdsmiljø, hvor både kollegaer og kunder føler sig værdsatte og respekterede.

I hverdagen betyder det, at vi:

  • Vil være helt tæt på vores kunder og forstå deres behov
  • Vægter åbenhed, ærlighed og gensidig respekt højt. Det gælder for kollegaer og kunder
  • Arbejder for at skabe mest mulig værdi for vores kunder
  • Leverer effektivt arbejde af høj kvalitet og til aftalt tid

Vi tilbyder:

  • Fokus på work-/life balance
  • Mulighed for hjemmearbejde
  • Frokostordning
  • Fleksible arbejdstider
  • 5 feriefridage
  • Sundhedsforsikring
  • Flere sociale arrangementer, som alle kan være med til
  • Fokus på sundhed, herunder kost, motion og bevægelse

Desuden får du:

  • En karriere i en udfordrende og ansvarsfuld stilling, i en internationalt orienteret virksomhed
  • Relevante kurser og uddannelse
  • Oplæring i nye systemer
  • Og ikke mindst et uformelt, sjovt og inspirerende miljø med gode kollegaer

Spørgsmål og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Mie Juel Nyborg-Nielsen på telefon 42 14 81 87. Du søger jobbet ved at klikke på ”Ansøg”-knappen. Husk at vedhæfte:

  • Ansøgning og CV
  • Eksamenspapirer
  • Evt. anbefalinger samt andre relevante dokumenter
  • Husk at angive hvilken afdeling du søger til

Startdato: Efter aftale
Arbejdssted: Aarhus / Randers
Arbejdstid: 37 timer om ugen

Vi behandler løbende indkomne ansøgninger og indkalder til samtale. Vi forbeholder os derfor retten til at tage opslaget ned, når den rette kandidat er fundet.

Vi glæder os til at høre fra dig.

  • Del
  • Virksomhedsprofil
  • Følger

  • Ansøgningsfrist:

    Oprettelsesdato:

    Ansættelsestype:
    Fastansættelse

    Hjemmearbejde:
    Muligt

    Ugentlig arbejdstid:
    Fuldtid

    39

    evalueringer på Jobindex

    5 af 5 stjerner
    To kvindelige kolleger går rundt ude i naturen og snakker sammen

    Grant Thornton som arbejdsplads

    Vores medarbejdere er den vigtigste ressource. Et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Vores omgangstone er uformel og direkte. Det er vigtigt, at der er en god stemning på arbejdspladsen, da dette betyder engagerede medarbejdere og glade kunder - det vil sige en attraktiv arbejdsplads, som vi alle kan være stolte af, og hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse.

    ”Vores kultur er uformel – vi er nærmest lidt som en familie”

    Om os

    Hos Grant Thornton er vi ikke helt som de andre i revisionsbranchen. Vores kerneværdi er at være ’tæt på’ – tæt på vores kunder og deres hverdag, for det er dem, der former Danmark. For hos os er revision og rådgivning to sider af samme sag. Vi hjælper virksomheder med at frigøre deres potentiale for vækst, ved at give meningsfuld, fremadrettet rådgivning inden for revision, regnskab og skat.

    Vi er over 600 kompetente og engagerede medarbejdere, hvilket er en ideel størrelse. Store nok til at vi kan løse alle nationale og internationale opgaver - men ikke større end at vores kunder er sikret personlig rådgivning og faste medarbejdere.

    Danmarks kort med markering af kontorer

    Vores kontorer

    Aalborg Aarhus Grenaa Hadsten
    Hadsund Randers København Hillerød
    Roskilde Syd

    Skriv tydeligt i din ansøgning, hvilken by og hvilket kontor, du ansøger til.