
Kommuneqarfik Sermersooq
Afdelingsleder til IT og Digitalisering
Vil du være med til at udvikle, styrke og sikre en robust og stabil IT-drift i Kommuneqarfik Sermersooq, så er denne stilling til dig.
Vi søger en afdelingsleder med personaleansvar, som vil få ansvar for en række områder.
Forventninger og jobindhold:
Som afdelingsleder vil du skulle varetage opgaver i forhold til den daglige ledelse af driftsteamet, herunder være ansvarlig for:
- den daglige it-drift, herunder support, systemdrift og udvikling.
- sparring og ledelse af driftsteamets medarbejdere, som er normeret til 2 medarbejdere.
- at sikre en it-drift i topklasse, hvor vi fokuserer på løsninger, der skaber værdi for medarbejdere og borgere i tæt sparring med Chef for IT og Digitalisering.
- at vælge fremtidssikrede løsninger til Kommuneqarfik Sermersooq.
- at bidrage til arbejdsprogram og realisering af definerede mål.
- at deltage i den faglige produktion for at sikre fastholdelse og videreudvikling af de faglige kompetencer.
- at være i tæt dialog med vores underleverandører.
Kvalifikationer:
- IT-baggrund; for eksempel IT-supporter eller højere uddannelse.
- erfaring med drift af en support-organisation og it-systemer.
- skabe gode relationer i teamet og bidrage til trivslen på kontoret.
- adfærd og performance samt en loyal og aktiv understøttelse af afdelingens strategi.
- dobbeltsproget på grønlandsk og dansk er en fordel, men ikke et krav.
Du refererer til Chef for IT og Digitalisering. IT og Digitalisering er en del af Intern Service, som omfatter en lang række fagområder.
Vi forventer at du:
- Er dobbeltsproget på grønlandsk og dansk er en fordel, men det er ikke et krav.
Yderligere oplysninger fås hos:
Såfremt stillingen har din interesse, er du velkommen til at tage kontakt for uddybende oplysninger om stillingen og tilhørende arbejdsopgaver til Chef for IT og Digitalisering, Jóhan H. Dam-Davidsen, tlf. +299 52 91 02 eller e-mail: jdda@sermersooq.gl.
Straffeattest:
Denne stilling er omfattet af lov om pligt til at indhente straffeattest. I henhold til loven kan ansættelsen først begynde, når kommunen har modtaget en straffeattest. Vi skal derfor gøre opmærksom på, at tiltrædelsestidspunktet først kan aftales, når kommunen har modtaget straffeattesten fra Politiet.
Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst mellem Grønlands Selvstyre, i henhold til den på tiltrædelsestidspunktet gældende aftale/overenskomst mellem Grønlands Selvstyre og pågældende forhandlingsberettigede organisation.
Ansættelsen vil ske med 3 måneders prøvetid.
Bolig:
Der kan ikke anvises personalebolig til stillingen.
Ansøgning:
Ansøgning mærket med job-nr. 545-25, og vedlagt uddannelsesbevis og dokumentation for tidligere beskæftigelse m.v. skal være uploadede inden fristens udløb.
Sådan søger du:
Ansøgninger skal sendes elektronisk, via link nederst på denne side, hvor du kan vedhæfte din ansøgning og CV.
Bemærk:
Vi modtager ikke ansøgninger i papir eller mails, send venligst din ansøgning elektronisk ved stillingsopslaget.
Ansøgningsfrist: 23. juni 2025.
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid