Vil du bringe dine solide projektleder evner i spil i en central rolle i Blue Water Shipping's Port Services, hvor du får mulighed for at arbejde med mange forskellige typer opgaver?
Er innovation, kundefokus og købmandskab en del af dit DNA, så er denne stilling måske lige noget for dig.
Som projektleder med ansvar for udstyr og kørende materiel vil du få en central rolle i at sikre, at vores maskiner, køretøjer og øvrige tekniske udstyr altid er driftssikre, velholdte og korrekt registrerede. Du vil være bindeleddet mellem driften, leverandører og administrationen og sikre, at processer og vedligehold foregår effektivt og omkostnings bevidst.
Vi forventer, at vores nye kollega har en stærk baggrund indenfor det maritime eller som projekt speditør. Du har erfaring fra lignende opgaver og du arbejder struktureret. En vigtig driver for succes er, at du har et kommercielt og operationelt mindset samt stærke kommunikative evner. Jobbet kræver ofte hurtige løsninger på nye problemstillinger. Derfor er det vigtigt for os at du er:
Hvis du har spørgsmål eller ønsker yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte Søren Messmann, Head of Operations and HSSEQ, Port Service Division, EPP på tlf. 7913 4095 eller Jacob Sund Thomsen, Manager Projects, Operations & HSSEQ på tlf. 7913 4052.
Vi afholder løbende samtaler, og lukker stillingen, når vi har fundet den rette kandidat.
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
Det er vigtigt for os, at vi er tæt på vores kunder og fokuserer på deres behov. Vi holder, hvad vi lover og forstår vigtigheden af troværdighed og tillid, som et afgørende element til at opbygge langvarige relationer til kunder, kollegaer og kandidater.
Ansvarlighed overfor det samfund og lokalmiljø, som vi er en del af, er dybt forankret i vores DNA. Derfor støtter vi også lokale initiativer og arbejder strategisk og målbart med Environment, Social og Governance (ESG).
Skab en ansøgning, der rammer plet ved at vise, hvordan din personlige profil og kompetencer matcher det, vi søger – og fortæl, hvorfor du netop brænder for en karriere hos Blue Water.
Fremhæv de evner, der virkelig gør en forskel, og lad dit CV afspejle en klar, struktureret rejse gennem din erfaring og uddannelse. Del dine ambitioner med os, og vis, at du er engageret i at tage næste skridt sammen med os.
Til første interview får du mulighed for at møde din potentielle leder og skabe et billede af, hvordan samarbejdet kan blive. Her taler vi om dine kvalifikationer og vores forventninger, så vi kan sikre, at der er et godt match.
I andet interview dykker vi dybere ned i, hvem du er, og hvordan dine værdier og ambitioner passer til rollen og vores kultur. Bl.a. ved brug af forskellige testværktøjer eller cases. Det er vigtigt for os, at du efter begge samtaler har den rigtige mavefornemmelse og alle forudsætninger for at vurdere, om stillingen også er det rette næste skridt for dig.
Når du sender din ansøgning, kan du regne med at høre fra os indenfor tre uger. Vi bestræber os på at give alle ansøgere relevant feedback, og uanset udfaldet ønsker vi, at alle får en professionel og nærværende oplevelse, når de søger job hos Blue Water, og at du som ansøger føler dig godt informeret undervejs i processen.
Vi har en klar onboarding-plan for de første 90 dage, der sikrer, at du får en god start hos os. Du vil blive inviteret på besøg på vores hovedkontor i Esbjerg, hvor du får mulighed for at lære både virksomheden, kulturen og vores historie at kende. Vores fokus er på, at du hurtigt bliver en integreret del af teamet og lærer dine kollegaer at kende, så du kan føle dig tilpas og hjemme i din nye rolle.
medarbejdere i hele verden
kontorer globalt
lande