Har du godt overblik, drive og gode færdigheder indenfor planlægning og koordinering? Har du mod på at varetage udfordringer, hvor du bliver målt på din evne til at sikre effektivitet og sikkerhed i de daglige operationer? Så kan det være dig, vi søger til vores stevedoreafdeling, som hovedsagligt opererer med Port Service på Esbjerg Havn.
Blue Water håndterer gods på havnefronten, og vi søger netop nu en Assistant Manager, der kan bidrage til, at vi fortsat servicerer vores kunder bedst muligt, og på alle tider af døgnet.
Som Assistant Manager vil du varetage en bred vifte af opgaver relateret til ledelse, administration og praktisk arbejde. Du vil derudover få en nøglerolle i forhold til at tilrettelægge de daglige arbejdsopgaver samt koordinere vagter for de stevedorers, der er på arbejde. Jobbet fordeler sig tidsmæssigt, med ca. 80% praktisk, og 20% administrativt arbejde. Dine opgaver vil bl.a. være:
Indgangen til jobbet kan være mangeartet, og din baggrund er ikke det vigtigste. Vi lægger større vægt på at få den rette person ansat. Her kigger vi på, at du har de rette menneskelige egenskaber og nogen erfaring med ledelse.
Hos Blue Water har vi et uhøjtideligt miljø, hvor der er højt til loftet. Vi vil være en god arbejdsplads, og derfor fokuserer vi på din udvikling og trivsel. Vi tilbyder:
Hvis du har spørgsmål til stillingen, eller mangler yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte Claus Thygesen tlf. +45 4139 2995.
Vi afholder løbende samtaler, og lukker stillingen, når vi har fundet den rette kandidat.
Ansøgningsfrist: 01-07-2025
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Tilbydes ikke
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
Det er vigtigt for os, at vi er tæt på vores kunder og fokuserer på deres behov. Vi holder, hvad vi lover og forstår vigtigheden af troværdighed og tillid, som et afgørende element til at opbygge langvarige relationer til kunder, kollegaer og kandidater.
Ansvarlighed overfor det samfund og lokalmiljø, som vi er en del af, er dybt forankret i vores DNA. Derfor støtter vi også lokale initiativer og arbejder strategisk og målbart med Environment, Social og Governance (ESG).
Skab en ansøgning, der rammer plet ved at vise, hvordan din personlige profil og kompetencer matcher det, vi søger – og fortæl, hvorfor du netop brænder for en karriere hos Blue Water.
Fremhæv de evner, der virkelig gør en forskel, og lad dit CV afspejle en klar, struktureret rejse gennem din erfaring og uddannelse. Del dine ambitioner med os, og vis, at du er engageret i at tage næste skridt sammen med os.
Til første interview får du mulighed for at møde din potentielle leder og skabe et billede af, hvordan samarbejdet kan blive. Her taler vi om dine kvalifikationer og vores forventninger, så vi kan sikre, at der er et godt match.
I andet interview dykker vi dybere ned i, hvem du er, og hvordan dine værdier og ambitioner passer til rollen og vores kultur. Bl.a. ved brug af forskellige testværktøjer eller cases. Det er vigtigt for os, at du efter begge samtaler har den rigtige mavefornemmelse og alle forudsætninger for at vurdere, om stillingen også er det rette næste skridt for dig.
Når du sender din ansøgning, kan du regne med at høre fra os indenfor tre uger. Vi bestræber os på at give alle ansøgere relevant feedback, og uanset udfaldet ønsker vi, at alle får en professionel og nærværende oplevelse, når de søger job hos Blue Water, og at du som ansøger føler dig godt informeret undervejs i processen.
Vi har en klar onboarding-plan for de første 90 dage, der sikrer, at du får en god start hos os. Du vil blive inviteret på besøg på vores hovedkontor i Esbjerg, hvor du får mulighed for at lære både virksomheden, kulturen og vores historie at kende. Vores fokus er på, at du hurtigt bliver en integreret del af teamet og lærer dine kollegaer at kende, så du kan føle dig tilpas og hjemme i din nye rolle.
medarbejdere i hele verden
kontorer globalt
lande