Vil du spille en nøglerolle i en virksomhed, hvor HR er en integreret del af forretningsstrategien? Trives du i et miljø, hvor relationer, forandring og udvikling går hånd i hånd – og hvor du får mulighed for at sætte retning og gøre en konkret forskel i hverdagen?
Vi søger en ambitiøs og engageret HR-Partner, der sammen med resten af teamet kan være en tæt sparringspartner for vores organisation. Sammen med de øvrige partnere vil du supportere og vejlede ledere i de forskellige funktionsområder (salg, støttefunktioner og lager). Som HR-Partner får du ansvaret for dit eget funktionsområde, men arbejder tæt sammen med resten af HR.
Du får en vigtig rolle i at styrke HR-arbejdet gennem faglig tyngde og aktiv involvering i HR-projekter, og samtidig sikre, at HR-leverancerne er professionelle, værdiskabende og effektivt forankret i driften. Du er med hele vejen fra ideen fødes til tiltaget rulles ud – og er naturligvis også en del af den videre opfølgning og forsatte udvikling.
Vi tilbyder en bred og selvstændig rolle, hvor du både arbejder strategisk og operationelt. Du får ansvar for at udvikle, styre og sikre fremdrift i en række HR-projekter, samtidig med at du supporterer ledere i hele organisationen i deres daglige personaleledelse.
Hér er muligheden for dig, der vil være en del af en virksomhed i bevægelse – og som vil bruge din HR-erfaring til at skabe reel forandring!
Det bedste ved jobbet er, at man har masser af medindflydelse og ansvar. Jeg er hver dag med til at gøre en forskel for både kollegaer og organisationen som helhed.
Kan tage ansvar for at udvikle og drive initiativer inden for Employer Branding, Employé Experience og People & Culture (organisationskultur), og desuden kan bidrage til at styrke virksomhedens position som en attraktiv arbejdsplads, fremme trivsel og engagement, og sikre sammenhæng mellem virksomhedens strategi og den daglige praksis.
Det er utroligt motiverende at have indflydelse på forretningen gennem mennesker. Jeg har ansvar for mit eget område, og det giver både frihed og faglige udfordringer.
Måske har du hørt om os, måske har du ikke – vi er en af Danmarks førende forhandlere af VVS, el, værktøj, arbejdstøj og andet udstyr til bygge- og håndværksbranchen med butikker over hele landet. Vores organisation er meget bred og vi er kendt for at være nytænkende – fx har vi vundet priser for vores AO 365 app.
…For vi er meget mere end bare en virksomhed. Vi er gode venner og kolleger, der har hinandens ryg og hjælpes ad – vi er faktisk lidt som en familie. Og arbejdet er ikke bare noget, der skal overstås. Det er tid vi bruger sammen med vores gode kolleger. Tid, hvor vi knokler, snakker, griner, udvikler, samarbejder og ved fælles indsats hjælper organisationen på den bedst mulige måde.
Jeg elsker, at jeg har virkelig gode kolleger og sammen er vi et dynamisk team, som sætter udvikling og samspil i højsæde. Alle er åbne for sparring og kompetente inden for deres områder. Og så er vi altid gode til at fejre hinandens succeser.
Så send din ansøgning og CV via linket hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rigtige kandidat er fundet. Vi opfordrer derfor alle til at søge uanset køn, alder, etnicitet, religion, seksualitet eller funktionsnedsættelse.
Ansøgningsfristen er den 25. juni 2025.
Stillingen forventes besat med opstart 1/9
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-chef Kim Ane Christensen, tlf. 5336 0089 eller mail KIC@ao.dk.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
– Benjamin, IT-udvikler